67%

Komentáře a recenze 38

Pas
Pas
6 225 bodů
1
Typický snímek pro americké popkornové publikum který se vším všudy navazuje na odkaz tupé vyvraždovačky dle svého vzoru.Nezlikvidovatelné monstrum stejně jako lidská hloupost ,až se dá napsat , že mezi tím vězí nějaká paralela.Dějová propracovanost se zde stejně míjí účinkem jako prosba o trochu vody uprostřed Sahary.Pochopit, proč někdo investuje peníze do podobných blábolů je skutečným hororem.Bez snahy udělat z filmu "biják" ,bez špetky tvůrčí a logické invence natočit jen obrazy po sobě jdoucích záběrů krve nebo dokonce zápletky, to chce opravdu "charizma".Když už se David Gordon Green rozhodl natočit další koupaliště krve ,proč pro Michaele Myerse nevyužil možnost se vším všudy a neposlal do akce zvrhlíky a sadisty kteří prchli z vězeňského autobusu?...Pokud už se někdo roky připravuje ve svém domě na vpád monstra a nechá si ve dveřích skleněné výplně, tak si opravdu nezaslouží nic jiného než kudlu do krku.Odfláknutá filmařina která pouze parazituje na svém dávném vzoru .Po herecké stránce je stejný koncert jako ten scénaristický.Ošuntělá jedna hvězdička a raději nechci vědět jaký matroš tady užívají ti,co tam sypou hvězdy jako by jim za to platili...
mojmir.sedlacek
6 052 bodů
6
Green dokáže i zbytečným vedlejším postavám dát jednu sympatickou scénu, po níž budete doufat, aby zrovna tohohle nebožáka nechal maskovaný golem na pokoji. Ale v souladu s pravidly subžánru, z nichž moc často nevybočíme, nemá naprostá většina z nich šanci. Samozřejmě až na nezlomnou Jamie Lee Curtis, která poněkolikáté a zase z trochu jiného úhlu čelí řádění svého soka. Zároveň stihne i v souladu s dobovými požadavky stát v čele girl power, jež musí zachránit bezmocné či neschopné chlapy. Inu, Green dokázal vystihnout dobu a prostřednictvím osvědčených metod v aktuálním hávu vlastně definovat leccos z dnešní doby i žánru. Dobře odvedená práce, ale za mě se žádné zpovykané nadšení nekoná.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
2
Halloween jsem jako malej viděl několikrát a bavilo mě to, ale nepamatuju si, že by v tom filmu hrálo tolik příšernejch herců, u kterých jsem doufal, že chcípnou co nejdřív. Nepamatuju si, že by ve filmu byli jen 2 pořádný gore momenty a zbytek jen vraždy, kde není nic vidět, ale říkám, viděl jsem to několik let zpátky. Největší problém s novým Halloweenem je to, že je to nudný a je tam takovejch dementních scén, že už to fakt není hezký. Zase jednou nechápu hodnocení zdejších "kritiků", tenhle film je odpad s hromadou nelogických scén, který bijou do očí, fakt mě z toho bolela hlava, jak je ten film blbej. Nikdy víc. 1* za ty 2 gore momenty.
Toren
Toren
5 185 bodů
6
Fanoušci originálu by měli být spokojeni. Zbytek lidí může očekávat pomalejší a ne úplně originální slasher. Více: https://www.youtube.com/watch?v=1C6EJ4nXpzA
Floridsky
4 376 bodů
10
Původní Halloween z roku 1978 miluju, pokračování z roku 1981 mám taky rád a jsem nadšen, že tento Halloween pokračuje tam, kde to minule mělo skončit. Sice se to ze začátku trochu táhne, ale pak přijde první mord, atmosféra houstne a napětí přibývá. Z některých scén jde přímo čirá hrůza. Hlavně díky opět parádní mrazivé hudbě. Celé je to skvěle natočené a herci, narozdíl od většiny jiných hororů, hrají. +Na Andi Matichak se moc hezky kouká.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
Stopadesátá reinkarnace vyluhované mrtvoly strejdy Majka, krycí jméno Hrdlořez, se znovu předvedl jako bezscitné hovado, a nemuseli jsme vidět to chladné Míšovo úkrutné dětství, s matkou šlapkou a vožraleckýho vochmelku, jak v remaku od Robertka Zombíka, ale nechci na zombíkův román házet nějakou zaschlou a lepkavou špínu za nehtem, abysme si rozumněli. Zase všechny a všechno, kosí svou kudlou na řezbácký chleba, nějakým záhadným způsobem všechny stihne dohonit, a rozřezat jim játra, jak žádný zkušenější chirurg. Krve, jak se říká, bylo požehnaně. Škoda, že parta zahád s.r.o. s tím votravným čoklem Scoobym, a zarostlou a starou kundou Curtis, ho nechají upálit jak žida v plynové komoře. No, nebudeme zase uspěchávat. Blumhouse chystá do pár let další sequaly, tak mužem mastit brka ještě o trochu dýl. A i kdyby, to bylo na stejné výpovětné hodnotě jak Ordinace v lesích, mě by to ani za mák nevadilo. Nechte taky děcka ať se podívaj, aspoň by jim to brčko na chvíli z toho Bubbletea ujelo.. Já prostě tyhle nesmrtelné zabijácké kurvy miluju. I kdyby byl každý díl o tom samým, (od pravdy nejsem daleko), tak i přesto bych na to furt dokola čuměl, a ujebával se zábavou.
kery-
kery-
3 671 bodů
2
Má horlivá očekávání shořela stejně jako Michael Myers ve sklepě (bacha, spoiler. Ups). Příběh postavený na náhodách a totální debilitě všech postav, které jsou všechny do jedné nesympatické a otravné. Ve filmu nebyla jediná postava, které bych nepřál smrt. Jednu hvězdičku dám za hudbu a za to, že jsem při sledování cítil pravděpodobně úplně stejné utrpení, jako všechny oběti. Tohle se režisérovi, ač to chtěl asi trochu jinak, určitě povedlo.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
V životě bych to nečekal, ale skutečně jsem viděl novodobý horor, který není špatný, není průměrný, ale je dobrý! Film dost čpí atmosférou (hlavně geniální a známá znělka), ale například skvělou Jamie Lee Curtis nebo opravdu zajímavým ztvárněním Michaela. Jeden z nejlepších hororů poseldních let.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Po skvělé a nadčasové jedničce druhý nejlepší díl......a to doslova.Film je totiž částečně reboot,který vymazává vše od Halloween 2 až po Zmrtvýchvstání (Zombieho remaky nepočítám jelikož sérii dějově nijak neposouvají.... respektive Zombieho dvojka se o to pokusila ale byl to otřes),takže Halloween (2018) je vlastně Halloween 2 s novou dějovou linkou.A za mě je to dobře.David Gordon Green totiž přesně pochytil to,co je na Carpenterově Halloweenu tak výjimečné.Není to brutalita nebo hektolitry krve.Ale atmosféra a paranoia.Už se těším na Halloween Kills.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Od prvního dílu kultovní série Halloween, zakladatele žánru slasher, uběhlo 40 let. Během těchto let bylo natočeno více než dost pokračování, které díl co díl ztrácely na kvalitě. Je na tom nejnovější kus taky tak bídně? Laurie, ústřední postava, má solidní PTSD na události původních dílu a žije sama. Zabydlela se v osamělé chajdě, kde má výbavu, za kterou by se nemuseli stydět ani Mr & Mrs Smith. Její paranoia na to, že se Michael Myers vrátí, je tak silná, že se její vlastní rodina od ní distancuje. Zabiják se dostane (zase) z léčebny, najde svou masku a likvidování kohokoli může začít. Samozřejmě jeho hlavní cíl je nikdo jiný než Laurie. Začátek se může zdát poněkud zdlouhavý a nezajímavý, ale podobně na tom byl i díl první. Svým způsobem se tak přibližuje Halloween 2018 k originální stylizaci, nesází na akci, ale na brutální zabíjení a napětí. Není třeba dodávat, že film trpí neoriginalitou. Filmaři se rozhodli opět vydojit nějaké ty další dollary ze slavné, ale už několikrát využité značce. Čím více dílů série má, tím ztrácí na kvalitě. (Viz. Pátek 13.) A Halloween není výjimkou. Pokud vám nevadí pozvolnější tempo, přetrpíte syndrom "silné ženské charaktery," a máte první dva díly v oblibě, (ve filmu je pár narážek) tak na film zajděte. Pro ty, co neviděli ani jeden díl Halloween, ideální. Pro ty, co už nějaký viděli, nenajdete tu nic nového. 3/5