64%

Komentáře a recenze 59

Kick077
Kick077
596 bodů
7
Film, který zajímavostí a kvalitou rozhodně předčil první díl. Zatímco první díl byl prostě nic moc, V tomhle díle měl děj poměrně i spád a sem tam i nějaký povedený moment, nebo vtipnou hlášku. Zvlášť povedené byly výstupy trpaslíků. Škoda jenom toho konce, který byl takový zvláštní. Nevím, jestli přímo odbytý, ale prostě od té doby, co došli trpaslíci s lovcem k hradu, tak to už nepokračovalo v takovém stylu.
memphistto
499 bodů
5
K tomuto filmu se stavím poměrně skepticky. Už v názvu zimní válka - přitom o žádnou válku ve filmu pořádně ani nejde. Dále snaží se být něco mezi pohádkou a fantasy. Ale dohromady není ani jedno pořádně. Rozhodně to není film, na který bych šel znovu. Doba, kdy divák od fantasy filmu očekával pokaždé hláškování už je dle mého pryč a patří to např. ke komiksům, ale cpát to i tam, kde se snaží o rozumné pojetí je prostě blbost. To už by to mohla být rovnou komedie. Mohl to být skvělý film a chybělo tak málo, protože herecké obsazení je výnikající.
dancemusic2012
466 bodů
9
"Pokračování" fantasy pohádky Snehurka a lovec, je zajímavé a hezké. Já prostě takové filmy mám rád a ještě tam hraje krásná, zlá čarodějnice Charlize Theron, nebylo co řešit. Láska by měla překonat vše, a tak se nechte překvapit, zda to dopadne i v tomto filmu nebo to bude jinak.. A velký dík patří Kinoboxu za další vydařenou filmovou pozvánku.
wtemplar
wtemplar
462 bodů
7
Shlédnuto na Kinobox projekci, jinak bych na tento film do kina nešel. Ale musím říct, že mě příjemně překvapil. Akce střídá humor, herecké obsazení je zajímavé a je to po všech stránkách lepší než první díl.
  • Vtipní trpaslíci a Lovec
  • Výprava, kostýmy.. takový ten fantasy feel
  • Hudba
dis
dis
461 bodů
5.5
55% Nazval bych to: Odvar z odřezků ze Sněhurky, s instantním kořením z Pána prstenů a Sněhové královny. Béčkový film s téměř áčkovými efekty. Něco mezi fantasy a pohádkou. Utahaný scénář toho druhu, jaký se vyskytoval před mnohými lety u Deathstalkera nebo Beastmastera. V podstatě dějově komorní záležitost - devět výraznějších postav (hrdinská dvojice, čtyři trpaslíci, dvě královny, s odřenýma ušima ještě lovcův kámoš) a tři štěky. Digitály a plenér pěkný, místy ušla i hudba, i když odkazovala na půl tuctu jiných kvalitnějších snímků. Postavy se chovají jako idioti, logika si vzala dovolenou. Hemsworth stárne a přestává být sexy; hrát neuměl nikdy. Chemie mezi Lovcem a jeho láskou moc nefunguje. Akční scény snímaný tak rozsekaně a útržkovitě, že byl občas kumšt zjistit, co se vlastně děje. Jinak vizuálně slušné, hlavně přírodní záběry (ale co ty divný tyčinkový megakrystaly v trůním ledovém sále?). Pár vtipných hlášek, hezké závěrečné titulky a charismatičtí trpaslíci zachraňují výsledný dojem :-) POZOR, SPOILERY: Není mi jasný, jestli skákání na střechy zámku byl blbej nápad Lovce nebo scénáristy. Freya umřela dvakrát - tolikrát ji totiž roztomilá sestřička zasáhla: důkazem je, že ve chvíli prvního zranění se rozsype ledová stěna. pak nějak ožila, ale zase jí hollywoodsky dlouho trvalo, než vypustila duši, aby ještě stihla poslední kouzlo.
Liki12
446 bodů
6
Pěkné fantasy, vizuálně skvělý, nicméně celkový děj nebyl dobře zpracovaný.
sisisi
sisisi
441 bodů
8.5
Ve srovnání se Sněhurkou, která na mě zas tak velký dojem neudělala (až moc se snažili to udělat vtipné a originální, až se jim to nepovedlo), se mi Huntsman moc líbil. Trpaslíci a jejich vzájemné narážky a spousta dalších vtipných situací. Jen konec se mi nelíbil. Zase až moc velká slátanina všeho dohromady. Jinak super.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
7.5
Dobrodružný film, který vyniká krásnými kostýmy, maskami a zajímavými efekty a kulisami , výborným hereckým obsazením, děj je sice trochu zamotaný, ale najdou se i velmi vtipné pasáže (s trpaslíky) a celkově bych film rozhodně mohla doporučit ke shlédnutí
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
5.5
Film je plný zajímavých efektů, je hvězdně obsažen, rozdhodně je lepší, jak předchozí Sněhurka (asi proto, že tam není Sněhurka), ale přece jen to není žádná extra bomba. Neurazí ani nenadchne. Když si chcete odpočinout, navštívit zase nějaký ten fantasy svět, pokochat se Chrisem a občas se zasmát, tak to jistě doporučuji.
jarousek1981
314 bodů
8.5
Děkuji za dnešní projekci kinobox.Popravdě ze jsem videl trailer na tento film. Tak jsem si duchu říkal pro boha co to bude za hloupost.Musím avšak po shlidnuti snimku změnit názor a film opravdu vychvalit. Hlavně zlé královny, které na mě působili opravdu hrozivě. Efekt převtělení královny ze zrcadla dost hustý. Trochu mi bylo líto ledové královny, že umřela i když byla zlá. Bežte do kina ať se dozvíte proč se tak vlastně stalo. jen prozradím, že za vším je láska.PS na konci opravdu pěkná písnička.