64%

Komentáře a recenze 59

Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
6.5
Největším problémem filmu asi je, že je vystavěný na velmi slabém príběhu, který je navíc tisíckrát ohraný. Musím říct, že jsem trošku zklamaná. Přijde mi to jako vykrádačka všemozných filmů. Na druhou stranu jsem se při sledování docela bavila. Ovšem je tu i docela hodně hluchých míst. Nic nového film rozhodně nepřínáší, nicméně se na to kouká hezky - vizuál je tou silnější stránkou, překrásné kostýmy, působivé efekty. Lovec zimní válka je ten typ filmu, který pobaví, ale rychle ho zapomenete. Čekala jsem od toho víc. Má to zajímavý nápad i výborné herecké obsazení. Mělo to podle mě na mnohem víc.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Povedenější než první díl, bylo to více temné a více fantasy než první díl který byl spíš pohádka. Nepřítomnost sněhurky tomuto filmu docela prospěla. Film mohl být klidně delší nebo omezit počet dějových linek, protože se všem nedostane dostatečné pozornosti.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
4.5
To že je to pokračování jiného filmu mě velmi překvapilo a zjistil jsem to až na předpremiéře tohoto filmu od Kinoboxu. Takže pro mě lehce chaotické a trochu nepochopitelné a ne až tak strhující. Ale vzhledem k Jessice a hlavně k mé favoritce Charlize jsem se těšil a i po shlédnutí jsem nebyl sice nebyl nadšený ale naštvaný také ne. Místy to bylo i vtipné. Třeba Frodo se Samem kteří všude chodili s Lovcem
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
7.5
Za prvé, díky Kinoboxu.cz za projekci. Za druhé, myslím, že úvodní informace o filmu by jste měli vynechat. Říci třeba zajímavosti, to ano. Ale spousta lidí se !schválně! předem nedívá o čem film je, nebo jakým způsobem bude pokračovat, divák se totiž i v dnešní době, nechá rád překvapit... K filmu. Z filmu jsou jednotlivé kousíčky hrozně kradené (hry o trůny, narnie aj.), ovšem jako celek bych neoznačila rozhodně jako pohádku, ale určitě jako povedený akční
  • fantasy film
  • vtipné hlášky
  • genderová vyváženost
  • hvězdné obsazení
  • efekty
  • hudba
  • není to pohádka (možná i plus)
  • není tam Sněhurka (i když v názvu také není, člověk s ní počítá) :-)
voleman
voleman
927 bodů
6.5
Pro mě po prvním zcela nudném díle vlastně poměrně příjemné překvapení. Jde sice o zrecyklování všech možných Fantasy filmů Pánem Prstenů počínaje a Narnií konče, stále jde ovšem o poměrně zábavný film, který si na nic moc nehraje a hlavně netrpí neduhem předešlého dílu, který se křečovitě snažil udělat z něčeho jako je pohádka o Sněhurce epický fantasy akčňák pro odrostlé publikum. Příjemné také je, že se během filmu i párkrát pousmějete, což se mi u předešlého filmu rozhodně nestalo. Herci jsou sympatičtí, a dvojice Hemsworth a Chastain funguje. Hvězda minulého filmu mi rozhodně nijak nechybí, spíš naopak. Příběh sice nijak neoslní, ale překvapivě z něj nejde ani tolik cítit to, že vznikl zřejmě jen pro peníze a jako pokračování tak legendárního příběhu, jako je ten o Sněhurce. Jde tedy o Fantasy film, který rozhodně nijak noslní, ale ničím ani vyloženě nezklame. 65%
tedoun
tedoun
923 bodů
5.5
Předem moc děkuji za pozvánku KINOBOXu. Další klasická pohádka staví na hlavu nová americká „pohádka“, v níž scenáristé zcela ignorují stavbu pohádkových příběhů. Je to neskutečně splácanej miš maš všech možných pitomostí, které tvůrce napadli a to od pana prstenu, hobitu, Mozartova kouzelná flétna nebo Terminator 2. No zkrátka pro děti to moc není. Já bych osobně doporučil Američanům, aby Evropský pohádky (od Andersena, Grimmové atd.) vynechali a ať natočí své Marvely, Terminatory a další protože to skutečně umějí velice dobře. Co musím rozhodně pochválit je pouze obsazení filmu, kostýmy a filmové efekty. Dávám 55 procent.
Punisher
Punisher
847 bodů
6
Tak nevím..pohádka? fantasy? Film, který mne nijak extra nezaujal...neurazí ale znovu bych na něj koukat nemusel..
  • obsazení
  • hlášky
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
7
Jakýsi kříženec Andersenovy Sněhové královny a Sněhurky, ze které zbylo zrcadlo s královnou. Theronová krásná, zlatá, temná a nejlépe hrající. Hemmsworth je slušný comicsový Thor, jako lovec však ukazuje, že hrát neumí vůbec... Vizuál je nejsilnější stránkou filmu, i když bych fantazii popustil více opratě. Přidat více krve, erotiku (jedno odhalené ňadro to nezachrání), temnotu a syrové souboje...byl by z toho možná nový Barbar Conan nebo Excalibur, ale na film byste jen tak nezapomněli...tohle však nehrozí, film nakonec skončí jako výplňkový materiál pro nudná odpoledne na komerčních stanicích. Průměr, ale znám spoustu horších...
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
6.5
Pohádky so šťasným koncom žerieme všeci a aj ja takové príbehy mám velmi rada. Ale bohužial jsou neviděla prví albo dle persperktívy tohoto filmu prostrední diel tak som se moc neodviazala. A to i když ma do děja krásně uvědol Lukáš Král z Kinoboxu. Ale celkovo Chris je super
Květka
Květka
711 bodů