Komentáře a recenze 47

2
Nejsem přiznivcem téhle hip hopové kultury mích vrstevníků a tak ten film asi neocenim jako oni. Na celym filmu se mi asi nejvic libil ten zhulenej ezop.
Senkys57
Senkys57
973 bodů
8
Kdykoliv se na to rád kouknu znova. Vím, že hudba např v těch barech patří do tohohle filmu, ale zkrátka to není můj styl, ale zase... co jiného tam dát no. Ale pokaždý, když si to pustím, tak vím, že se můžu garantovaně zasmát
  • Zábavné
Pavliss
Pavliss
897 bodů
7
Scénář: Tomáš Houška, Tomáš Vorel, Pavel Nosek, Eva Holubová, | Režie: Tomáš Vorel, | Hlavní role: Tomáš Vorel ml., Jiří Mádl, Tomáš Matonoha, Eva Holubová, Lenka Jurošková, Jiří Schmitzer, Martina Procházková, Zuzana Bydžovská, Tomáš Hanák, Tomáš Vaněk, Jan Kraus, Ivana Chýlková, | Produkce: Romana Brožková, Věra Ferdová, | Hudba: Wich, | Kamera: Marek Jícha, | Střih: Marek Jícha, | Distribuce: Falcon, | Děj: K Petrovi se připojí spolužák Michal, pocházející z rodiny zbohatlického a křupanského podnikatele. Oba mladíci samozřejmě narazí na policii. Jejich jednoduchý příběh provázejí různé epizody ze školy i ze sprejerského prostředí (ty jsou snímány dokumentaristickým způsobem).
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
7
Fajn film, který obsahuje mnoho vtipných scének
vlastimil.v
313 bodů
5
Nenáročný, pohodový, oddychový a vtipný film na večer. Příběh ze studentského prostředí, kde mládež je problémoví všude na školách. Vorel dobře vystihnul dnešní svět.
chilli.off
chilli.off
283 bodů
6
na české poměry celkem dobré, film pro teenagery kteří film jako takový neřeší, bych řekl že perfektní. příběh je jednodušší, takže film není tak moc náročný. příběh by mi až tak moc nevadil, i když je pravda že byl slabší, co mě na filmu nejvíce štve a vytrhává z děje, jsou herecké výkony. neříkám že bych to zahrál líp, ale opravdu me to strašně z filmu vytrhávalo a vadilo. 6/10
ynnek
93 bodů
9
Tenhle film se mi moc líbí hlavně díky hudbě a hereckým výkonům. Nejlepší podle mého je Tomáš Vorel jr. a Zuzana Bydžovská. Film je taky zábavný, takový pohodový, už jsem ho viděla několikrát a klidně si ho zase někdy pustím. Mádlovi jeho role taky dost sedí
Siegmund
93 bodů
2
Gympl řadím mezi nejhorší filmy, jaké jsem kdy viděl. Úroveň filmu nedokázala pozvednout ani Eva Holubová. Herecké výkony (až na výjimky Holubová, Bydžovská, Hanák, Kraus) nulové. Děj žádný, hudba příšerná. Vyloženě trapné bylo, když češtinář (Jan Schmitzer) napsal na tabuli větu určenou k větnému rozboru a udělal v ní chybu, kterou by jako češtinář udělat rozhodně neměl. Aby si češtiny lačný čtenář nemusel tento hrozný film pouštět znovu, větu uvádím zde: „Stromy se ohýbaly pod náporem větru, jež hlasitě skučel do přívalů deště.“ Nevím sice přesně v jakém roce se děj filmu odehrává, ale moc rád bych viděl tu policejní služebnu, v které ještě provádějí zápis na psacím stroji. Mezi herecké postavy, které filmu neuškodily, ale ani ho nepozvedly bych ještě zařadil Maxe Kušiaka (filmový bratr Petra Kocourka).
Finarfin
65 bodů
4.5
Při sledování tohoto filmu jsem se bavil asi podobně jako v hodinách českého jazyka. Možná ještě méně. Film se snaží za každou cenu vypovídat o dnešní generaci, ale v této poloze žalostně selhává už jenom kvůli křečovitým dialogům a kameře, která se snaží zabírat obličej za každou cenu tak blízko, že si mohl štáb nakoupit rovnou mikroskopy. Obrovské zklamání, velice se divím, kam se za těch 20 let dokázala vytratit kvalitní česká herecká, scénáristická a režisérská škola; vždyť filmy ze školního prostředí jsou perlami československé kinematografie! P.S: Film bych pojmenoval České graffity, neboť více než polovinu filmu vidíme dvojici Tomáš Vorel + Jirka Mádl čmárající po jakékoliv rovné ploše.
Begula
Begula
48 bodů