Komentáře a recenze 64

10
Po skvelom Jackovi Reacherovi som od McQuarriho čakal podobný štýl a dostal som ho. Nič lepšie sa nemohlo stať. Pre mňa spolu s Kingsmanom film roka. (vo svojom žánri)
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
8.5
Každým dílem se to zlepšuje. Tom Cruise si nasazuje každým dílem laťku víš a víš. Každý, kdo má rád akční filmy, by si tohle neměl nechat ujít. Film, kde je více reálnosti, než vizuálních efektů potěší každého. Takovej akčnější James Bond. Všem doporučuji. 85%
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
9
McQuarrie poskytl Rogue Nation absolutní akční renesanci, která se ale také nenápadně vrací k mnohem starším konceptům a upgraduje je pro aktuální diváky. Bere veškeré základní koncepty M:I a posouvá je mnohem dál, než v přechozích dílech. Řemeslně vymazlený scénář společně s režií ukazuje nejkomplexnější příběh série, který vdechuje mnohem víc i vedlejším postavám a poprvé mi na nich záleželo víc, než jindy. Za normálních okolností by se tenhle um mohl zdát jednoduchý, ale ne u drsňáka Hunta a jeho teď už velice sympatické skupiny. O vizuální stránce věci se vůbec nemusíme bavit. Honička na motorce je jedna z nejlepších filmových honiček ever. Heist je rozhodně nejlepší ze série a celkově, ten film je nejlepší z celé série a tečka. Join the IMF. See the world, on a monitor, in a closet.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Nemožná mise se díky pátému dílu stává možnou. Vzhledem k tomu, že série se za chytlavého songu doklopýtala až k pátému dílu, film má pořád co nabídnout a akce střídá akci, která díky Tomovi je čím dál efektivnější. Ač lezení na barák v Ghost Protocolu tady nic nepřebije, tak i přesto jsem si občas všiml jak mám zatajený dech a nedutám. Simon Pegg je vtipná postava, která dodává filmu komediální odlehčení, díky čemuž se nervem zaťaté pěsti lehce uvolní, aby byly připraveny do dalšího akčního zářezu. McQuarrie se stává dvorním režisérem kaskadéra Cruise a já jsem zvědav s čím přijdou příště. Myslím, že i pokračování TopGunu budu sledovat s větším zaujetím než díl předchozí. Podtitul Národ grázlů je mi svým názvem vlastenecky blízký a souhlasně přikyvuji.
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
7.5
Opravdu to není tak špatné jak jsem čekala. Cruise stále nemám rada, je to studený čumák, rozsah jeho hereckých emocí je na tom dost podobně jako u Kristen Stewart, takže jeho hodnotit prostě nebudu. Ale Renner a Pegg nezklamali. Podle mě všechny dobré scény byly se Simonem, zvlášť ty kdy zděšeně řval :D Celkově se tato serie konečně probrala k životu. Jen mě trošku mrzí nevýrazná hudba, ale to se mi snad jen zdálo.
sugi
752 bodů
2.5
…. americký James Bond , který je výkonnější , absolutně meprůstřelný , drsnější …. atd. , nežli originál … rozpoznávací znamení - tato zpráva se za pět vteřin zničí … … zařazeno do kategorie akční , dobrodružný , thriller - no spíše bych to viděl do kategorie fantasy či sci-fi
hofmi
hofmi
532 bodů
9
už se těším
wtemplar
wtemplar
462 bodů
7.5
Jednorázovka, která pobaví a neurazí, ale znovu koukat nemusím :) Škoda toho, že většinu dobrých akčních scén dají tvůrci hned do traileru a dějové "zvraty" jsou tak průhledné, že možná ani o zvraty nejde.
Batista
Batista
445 bodů