80%

Komentáře a recenze 64

Matli
Matli
8 300 bodů
8
U Mission Impossible jsem zvyklej na více té impossible akce, ale jinak je to samozřejmě starej známej Ethan Hunt. Možná je to i filmařsky lépe zvládnuté, než pár předchozích dílů. Nechci spojlovat, každopádně tomu něco chybí, ale zároveň to má něco navíc. 78%
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
5.5
Tom Cruise znovu jako Ethan Hunt. Tentokrát jsem se trochu nudil - Nejhorší díl celé slavné série. - 55%.
10
Překvapivě svizne až dechberouci pro mě nečekaně dobré.
slord
slord
3 832 bodů
10
Nepoľavujúca, dynamická a dokonalá akčná jazda, ktorá si ma úplne získala a v tejto sérii sa stala pre mňa vrcholom. Christopher McQuarrie je trefa do čierneho, režijne si ma získal už s Jackom Reacherom, kde bolo vidieť, že s Cruisom si skvelo sadlo a to sa premietlo aj sem, toto combo táto séria potrebovala, no ale okrem réžie sa chopil aj scenára, v čom exceluje ešte viac a výsledný produkt je toho jasným dôkazom. S postavami sa pracuje veľmi dobre, partičku okolo Hunta proste musíte mať radi, a k tomu tu je predstavená Ilsa Faust, postava vďaka ktorej som objavil moju obľúbenú Rebeccu Ferguson a ktorá ma svojou nejednoznačnosťou zaujala a každú jej scénu som si užíval, a navyše je tu asi najlepší záporák série, ktorý budí rešpekt rovnako aj jeho tieňová organizácia. A teraz k tej akcii, tá je proste vyšperkovaná k dokonalosti, krásne nasnímaná, chytro daná dokopy, hlavne scéna v opere mi vyrazila dych a lahodila môjmu oku, púšťam si ju opakovane. Prekvapivo prízemné finále, kde sa na zloducha išlo jeho vlastnými zbraňami je len krásnou čerešničkou na tejto špionážnej torte. Milujem to.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Rozloučení s Ethan Huntem si vysloužilo nakonec čtyři hvězdičky! Pořád je to fajn akčňák, pořád jsou tam hi-tech věcičky, humor obstojný, jen ta naše parta nemilosrdně stárne, ale i přesto si Rogue Nation vede poměrně slušně. Bylo to, pokud to opravdu bylo, poslední a důstojné rozloučení se všemi z IMF. Bohužel vše ve filmu mi přišlo až neuvěřitelně předvídatelné, veškeré zvraty byli cítit na míle daleko, možná je to tím, že už je to pátý díl nebo nedostatečné nápady, sám nevím, ale nadruhou stranu musím kontrovat, že jako celek film funguje prostě dobře a užíváte kvalitní akční nářez! Přesně takovéto akční filmy mám rád a řekl bych, že v poslední době se jen tak nevidí. A jako vždy, tento komentář se zničí za 5 vteřin!
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
O filmu asi nemá cenu moc mluvit. Je to dospělá špionážní akčňárna bez hluchých či nelogických míst, u které jsem navíc ocenil, že ač patří do série MI, hrátky s výměnou obličejů zde byly velmi sporadické. Přivedl mě ale k zamyšlení, proč vlastně pan Cruise nikdy nehrál 007. Původně jsem myslel, že mu to vůbec nenabídli. Nebo že mu nabídli málo. Ale nakonec jsem došel k názoru, že je série 007 již na ústupu a tak se pan Cruise rozhodl pro vytvoření vlastní. Vlastní, která zraje jako víno a po úvodních dosti zmatených dílech si našla svůj způsob a svou tvář, kterou doufám zachová ještě po několik pokračování.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
7.5
Po tak dobré čtyřce by si dal člověk ještě lepší pětku. Nu, musí si počkat na Fallout a tento díl "přetrpět". Trochu to vypadá, že tvůrci na nic nemohli přijít a vykradli staré díly. Jednoduše: nic revolučního. To zamrzí, ale neodežene publikum. Jinak fajn.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8
Zábavná akční podívaná s jednoduchou filozofií: je třeba zachránit svět a eliminovat hlavního padoucha. Dá to trochu dřiny, ale Tom Cruise je stále v obdivuhodné kondici. Bojovné scény mají švih a vtip, bez zbytečně otravného tupého mlácení. Potěší výběr prostředí, z Vídeňské opery do Maroka, chvíli v letadle a pak zase pod vodou. Jen je zapotřebí zapomenout na realitu a fyzické možnosti. Tyto podívané mají jedinou ambici, a to bavit, což se daří vcelku solidně. Vizuální efekty těší víc. Škoda, že se scénář víc nemazlil se slovními hláškami, na ty je poněkud úsporný. Bohužel má McQuarrie trochu problémy s délkou svého nového počinu. Všem je přece jasné, že Cruise přežije, a tudíž se musí v jednotlivých scénách myslet na divákovu trpělivost.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
8
krom digitálních veletočů s autem je to perfektně nadupanej díl
Ombak_Penari
2 764 bodů
6.5
A proto mám rád scifi, protože tam se všechny ty neuvěřitelné kousky a nepravděpodobné scény dají něčím omluvit. U akčních věcí a hlavně u špionážních filmů mě to prostě tahá za oči, takže si to nedokážu správně užít. Čili v tomhle jsem značně subjektivní, moje relativně nízké hodnocení není známkou toho, že by byl snímek mizerný. A rozhodně palec nahoru za Cruise, v padesáti je to pořád neuvěřitelný frajer (např. věkový rozdíl mezi Rennerem a Cruisem je skoro deset let a neřekl bych, že je to vůbec postřehnutelné).