Komentáře a recenze 64

9
Paráda, za mě asi nejlepší díl série, nebo minimálně jeden z nejlepších.
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů
8
Je docela sranda na projekci M:I vidět trailer na nového Bonda. Člověk se pak neubrání srovnání. S M:I je to jako s Brosnanovým Bondem - zábavná přepálená akce, cool vybavení, agent, který nestárne. Bond se s příchodem Craiga posunul do drsnější, syrovější roviny. Já nejsem proti, ať tu klidně máme obě série, pokud budou tak dobré! Skvělá scéna z opery a dokonalá Hunt girl Rebecca Ferguson.
pery34
299 bodů
10
Moc se mi líbil
lucifrid
lucifrid
151 bodů
8
Tom Cruise nepatří mezi mé oblíbence, ale čtvrtou Mission Impossible jsem si užila neskonale, byl to skvělý mix akce a zábavy. Pětka je na tom o chlup lépe. Simon Pegg je boží, Ving Rhames fajn, jen škoda, že Jeremy Renner není tak zábavný a prostoru má méně než v předchozím díle, ale vzhledem k ději je to očekávatelné. V závěru při tónech Nessun dorma jsem se až lehce dojmula. Je to možná o trochu uvěřitelnější než předchozí díl - neleze se tu po mrakodrapech, ale Ethan Hunt zas provádí jiné "krávoviny" -, ale stejně je to blockbuster a navíc parádní.
Gvendolina
149 bodů
Klobouk dolů před Tomem Cruisem... Celkově příjemný děj a herecké výkony.
vidunaj
vidunaj
74 bodů
7
Není to špatné ale také to není nijak vybočující z řady. Letadlo mě tolik nezaujalo, honička na motorkách mi přišla lepší.
Mikita
Mikita
71 bodů
9
Povedená zábava s neskutečnou akcí, kdy jsem se tetelila radostí, že po dlouhé době vidím fajn honičku na motorkách, až mi bylo špatně, jak se mi žaludek houpal. A bitka s noži? Hezky po staru, ručně a na smrt. Vše je proložené vtipem a humorem, hlavní hrdina je trochu konfrontován s věkem. Začátek a konec filmu ve stejném bodě, před stejným soudem a s humornou notou. Nemohu než posoudit tento film s nadšením.