Komentáře a recenze 82

8.5
Tento film se mi velmi líbil, spokojenost veliká. Klidně bych ho viděla znovu
Tombo
Tombo
147 bodů
8
Na počátku jsem si říkal, co mi asi tak může dát film o posledních dnech druhé světové války, kdy se osádka nepoměrně slabšího amerického tanku Sherman ("Fury") potýká s posledním zuřivým odporem Němců a zejména jejich Tigery, schopné si dát dva-tři Shermany zum Frühstück jen to mlaskne a tak trochu krvavě začvachtá ve věži. Válka je svině. Hledat v ní nějaké hranice lidskosti je těžké, nikoli však nemožné. Brad Pitt je výtečný velitel. Nevšední hrdina. A svině. Protože válka je svině. Velmi dobrý válečný film, který mne skutečně překvapil. Setkal jsem se s názory, že závěrečná bitevní scéna je holý nesmysl, protože a protože ... ale jen na ní celý film nestojí. Oproti tomu souboj Shermanů vs jeden Tiger ukázal, jak realistický umí film být.
Hanula
56 bodů
Na tento film půjdu - mám ráda výlečné filmy a dokumenty
iskawlan
53 bodů
Hezký film, hodně emotivní...........
kubanka
45 bodů
7
Pro milovníky válečných filmů asi nic nového, ale pro laika se zde ukazují přesně ty hodnoty, které v té době vojáci hledali. Není špatný, ale jedničku mu nedávám...
BlackBeast
30 bodů
9.5
Jako militant sleduji u obdobných filmů zejména reálnost scén, efektů a triků. Myslím, že tady jsem nebyl nepřímě překvapen, ale spíše naopak. Co se týče obsazení, sázka na jistotu.
miracz
miracz
26 bodů
8.5
Tři z tanku, jeden Pitt a jeden kluk, který prošel castingem asi úplnou náhodou a nevěřím mu nic. Jinak vynikající film, který ukazuje válku, takovou jaká asi opravdu byla. Krve si užijete celkem dost, toho se bát nemusíte. Film má své tempo a když si myslíte, že bude následovat nudná scéna o tom jak prostě hoši jedou na tanku z bodu A do bodu B, ohluší vás pískot letící střely. Film rozhodně překvapil! (Zaujala mne informace o tom, že se natáčelo i se skutečnými historickými tanky.)
Sparky99
Sparky99
22 bodů
10
Pěkný snímeček s dobrou partičkou herců. Není to oslňující (až na vypracované tělo Pitta), ale dostatečně uspokojivé. První polovina je poutavá, vtáhne do děje, ukáže trochu realističtější a drsnější pohled na tento konflikt a jenom necita by nesoucítil s tím chudáčkem Loganem Lermanem, který se převtělil z pubertálního poloboha na citlivého vojína s dobrým srdcem, který to ve válce má "nečekaně" obtížné. I scéna odehrávající se v bytě německých krasavic se do filmu náramně hodí, dokonce je jednou z nejlepších. Do té doby skvělé, vyčkávám na vrchol, abych zde pak mohl vítězoslavně přifařit filmu pět hvězd, ale ono se to najednou transformuje do trochu jiného kabátku a já se nestíhám divit. Po tom ještě celkem uvěřitelném tankovém boji se během dvou minut z krásného odpoledního dýchánku stává potemnělá scéna plná Němčourů nabíhajících směrem k tanku, kteří se strategicky vrhají do každé střely a po chvíli jich tam pár desítek (možná i stovek) leží s ksichtem rozpláclým v bahně. Velká škoda této "vrcholné scény", kde režii podle mého převzal Dolph Lundgren. Jinak je to ale skvělý film, který je dobré shlédnout a na konci trochu přimhouřit oči, vždyť jsou to přeci Američani.
ToMuSss47
ToMuSss47
17 bodů
10
Super film + doporučuji pro lidi,které zajímá válka.
karel-macek
6 bodů
6
Mno za mě film skončil první scénou v lese kdy na útočící tanky němci z paků vypálí jednu salvu a pak tam pobíhají a čekají až je Amíci rozstřílí, úplná kids blbost, protože i nevycvičená ucha by z těch děl pálila v této situaci jako z kulometu a to že se roztrhne hlaveň by nikdo z nich neřešil, ty kanony by byly pro ty shermany smrtící, ale to by vlastně skončil film, scéna s tigrem vcelku slušná, žel opět tigr měl účiný dostřel a přesnost na 2,5 km a posádky excelentní metodiku rozvrhování cílů, udává se cca 5 až 6 shermů na likvidaci jednoho tigra, fury by velitel tigra odstřelil první opět konec filmu, závěrečná scéna naprostý absurdistán, takže ok pokud by tam bylo popcornová válečná komedie s melodrastickým prvkem asi na jedno podívání nebudu remcat, ale realistický valečný film by zkončil likvidací fury v první scéně v bitvě s tigrem na tuty, šli by první.