Komentáře a recenze 82

5.5
Válečné filmy nemám ráda :(
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 270 bodů
8.5
Jeden z mála válečných filmu,který opravdu ukazuje,čím vojáci museli procházet,co zažívali,jak trpěli.pribeh je originální a neokoukany.herecke výkony jsou strhující,i akce tu jsou velmi povedené,kamera,střih akce příběh,vše strhující.hlavne Brad Pitt tu jede jak splašena lokomotiva
farb
farb
2 064 bodů
8
Klasická, dopředu odhadnutelná story, vybočující z řady žánrovek díky podání ( zachycuje válku, atmosféru a hlavně lidi válkou semleté z trochu jiné strany, než bývá obvykle zvykem), grupě skvělých postav ( Pittův Wardaddy je pro mě unikátně napsaný a zahraný charakter, stejně jako Boyd v překvapivě dokonalém podání LaBeoufa) a samozřejmě skvělému aranžmá (No,.. Ayer!). Absolutní chlapáctví, bláto a krev, už "jen" velmi příjemně dotváří celkový feeling. 80%.
waeslly
1 768 bodů
6
V případě že si člověk rozdělí film na jednotlivé kapitolky tak jsou samy o sobě výborně natočené zahrané a pod (kromě COD finále). Dohromady to však vůbec nefunguje. Ve finále zjistíte,že scény, které mají dojímat, nedojímají. Postavy, o které se máte bát, jsou vám ukradené. 3* za scénu s Nimeckým tankem. P.S. Brad by moh mohl hrát v reklamě na Taft, jeho účes ani válka nerozhodí.
Sáček
1 446 bodů
7
Četl jsem, že se jedná o jeden z nejlepších filmů s tankovou tématikou (já vám nevím, ale nějak mi tam chyběl pes). Většinu mých zkušeností s tanky zahrnuje Call of duty, ale o ten tank tady stejně tolik nejde. Při troše představivosti je to jak 12 rozhněvaných mužů, akorát se jich do tanku nevejde 12. Bohužel další z amerických náborových snímků.
Meky
Meky
1 419 bodů
7.5
David Ayer zvládá akci bravurně. O to jde v Železném srdci především. Na velkém plátně je to opravdu ojedinělý zážitek. Válečné souboje jsou vypiplané do mrtě - projektily sviští vzduchem tak věrohodně, až Vám naskakuje husina! Efekty, bez chyby, nic se nepřehání. Např. souboj čtyř shermanů s tigrem byl zpracován výborně. Co se týče dějové linky filmu, také se neztrácí. Veteráni "Fúrie" jsou hodně svérázní, a při troše štěstí si k nim divák najde cestu. Jsou to váleční psi, ošlehaní bitevní vřavou, co se nezastaví před nikým a před ničím. Herecký zahráno solidně, do jednoho. Co ale zavání průserem je zakončení. Tam byly jisté rezervy. Závěr? Fury je bezesporu kus dobře natočené filmařiny z prostředí druhé světové války, naturalistický, špinavý, chladný a pro mě jakožto tankistického nadšence se slastným pohledem na válečnou techniku. "Ideály jsou mírumilovné, historie je krutá."
Linhi
Linhi
1 324 bodů
10
Mrtvejch nácků není nikdy dost. Parádní válečnej film, kde se všechny, v diskusi tolik vytýkané, historické nepřesnosti rozplývají ve špíně a bahně, za dunění "osmaosmdesátek" a rachotu MG42 a Browningu M2. Jinak musim říct, že Pittovi tyhle role klejících americkejch oficírů dost seděj.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
7.5
Pěkný snímeček s dobrou partičkou herců. Není to oslňující (až na vypracované tělo Pitta), ale dostatečně uspokojivé. První polovina je poutavá, vtáhne do děje, ukáže trochu realističtější a drsnější pohled na tento konflikt a jenom necita by nesoucítil s tím chudáčkem Loganem Lermanem, který se převtělil z pubertálního poloboha na citlivého vojína s dobrým srdcem, který to ve válce má "nečekaně" obtížné. I scéna odehrávající se v bytě německých krasavic se do filmu náramně hodí, dokonce je jednou z nejlepších. Do té doby skvělé, vyčkávám na vrchol, abych zde pak mohl vítězoslavně přifařit filmu pět hvězd, ale ono se to najednou transformuje do trochu jiného kabátku a já se nestíhám divit. Po tom ještě celkem uvěřitelném tankovém boji se během dvou minut z krásného odpoledního dýchánku stává potemnělá scéna plná Němčourů nabíhajících směrem k tanku, kteří se strategicky vrhají do každé střely a po chvíli jich tam pár desítek (možná i stovek) leží s ksichtem rozpláclým v bahně. Velká škoda této "vrcholné scény", kde režii podle mého převzal Dolph Lundgren. Jinak je to ale skvělý film, který je dobré shlédnout a na konci trochu přimhouřit oči, vždyť jsou to přeci Američani. 75%
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Brad Pitt velící opancéřované Fúrii vjel do rozbahněného pole, aby nám ukázal příběhem hrdinným jak náckům natrhnout nejen zadní kmínky. Jeho role byla jak vojenským krejčím ušitá uniforma na míru a nemálo mi připomněla postavu Aldo Rainea z Tarantinových Hanebných panchartů. Trošku mě zamrzel závěr této tankové taškařice, který dle mě byl hrdinský až příliš, díky čemuž jsem se chvíli ve válečném bahně nevěřícně brodil s radostí v očích, neb film to ve finále ustál jen s tímto nepatrným uklouznutím.
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Děkuju. Úžasný. Tohle by mělo být promítané společně se Zachraňte vojína Ryana jako ukázka toho jak se v té době válčilo a jaké to vlastně bylo. Nazval bych to jakýmsi “Chlapáckým” válečným filmem z pohledu 5 obyvatelů tanku FURY, u kterého kluci budou slintat blahem a možná i brečet a holky se nebudou nudit. Prostě kdybych byl ve válce tak v takovýmhle týmu bych chtěl být. Všichni se navzájem respektují a podporují, jsou v tom tanku sehraný a sejmou každého nácka který bude mít to neštěstí, že ho uvidí. Hlavní pětice v čele s Pittem byla tak neskutečně dobrá, že sem je začal všechny mít rád už během první minuty. Veškeré souboje a přestřelky jsou přehledné a skvěle podkreslené úžasnou válečnou a výpravnou hudbou, takle se to kurva dělá. Finální konfrontace nemohla snad být ani lepší. Precizní, smutný, emocionální, zabijácký, dokonalý. A hlavně u všech postav tu vidíme, že i když se všichni tváří drsně tak i přes to mají emoce a strach, když tam přijde nový člen posádky “MACHINE” tak i když z toho nemají radost tak se snaží ho do toho prostředí dostat a naučit ho veškeré náležitosti okolo přebíjení, zabíjení, ATD., když vidí nějaké dvě bezmocné německé ženy tak je neodkrouhnou a naopak jim pomůžou a dají jim jídlo i když celou dobu říkaj, že ani jeden nácek nesmí zůstat naživu, a to se opravdu velmi cení, protože ty postavy pak nepůsobí přímočaře a jako když ste je napsali o přestávce ve škole. Prostě kdykoliv jsou ty postavy všechny spolu tak je to naprosto bravurní. Ještě bych se chtěl vyjádřit k Shiu Labeoufovi, který…wow… tyvole je tady neskutečnej a jeho sem měl nejradši. Pak samozřejmě kamera… dám jeden příklad za všechny, ten poslední záběr na tank FURY v plamenech s tělama a nábojnicemi okolo, který prostě krásně zakončuje celý film a říká nám, že ty vojáci zemřeli čestně a v boji, plus s tou dunící hudbou v pozadí…naprosto geniální. Smekám klobouček. 87%