78%

Komentáře a recenze 82

brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Velmi hezky zachycené velmi nehezké události, které si přeji, aby se už nikdy neopakovali. Když se z lidí, kteří se narodí jako hodné bytosti, stanou monstra, která semele takové prostředí. Dobré herecké výkony i od lidí od kterých sem to nečekal
michaela159
michaela159
1 045 bodů
8
Perfektní filmu, jenž jsem zhlédla dvakrát. Film má skvělé obsazení, dramatičnost a i dialogy jsou zajímavé a mnohdy i mrazivé. Já jsem si ho velmi užila a Vám návštěvu kin velmi doporučuji. Nebudete litovat.
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
8.5
Mě se to líbilo. Opravdu syrové drama o pár vojácích,kteří na konci války svůj boj ještě nevzdali.
tedoun
tedoun
923 bodů
8
Brad Pitt je zkrátka nový Clint Eastwood...výborný film, dobrý triky, dobrý herci není vůbec hloupý film jako jiné hollywoodské válečný filmy
FiVe
FiVe
915 bodů
10
😯🫡
Pavliss
Pavliss
897 bodů
8
Příspěvek obsahuje spoiler!
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
6
Výborně okomentoval KarlosPHA - "Pro báby je tam Pitt...pro mě PRD !". Přesně. Vyhozený prachy. Po tomhle filmu neštěkne ani pes ne za pár let, ale ještě letos. Je mi líto jen promarněnýho obsazení osádky tanku, ty chlapi hrajou výborně! Jen nemaj moc co a o čem.
evana
evana
685 bodů
8
Válečný film nejen pro milovníky historie a války. Příběh, který ukazuje, jaká válka byla, jaký to byl pocit se jí účastnit. Vykresluje drsnou stránku, kdy se člověk nesmí útápět v emocích a prostě jet dál, aby byl schopný ty hrůzy psychicky přežít. Zároveň ukazuje paradox, že si vojáci válku taky "zamilovali" - "nejlepší práce, kterou jsme kdy měli". Brad Pitt jako drsný voják se smyslem pro spravedlnost a empatií. Herecké obsazení skvělé.
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
7.5
Drsné a syrové válečné drama, které se snaží zachytit poslední válečné dny skrze tankový průhled. I taková může být válka na svém sklonku. Pro příznivce tankových bitev a válečných dramat téměř povinnost. Velmi dobře a reálné natočené a působivé zvláště na velkém plátně. Přestože jde spíše o ryze mužské téma, vzhledem k postavě a roli hlavního hrdiny v podání Bratt Pitta určitě zaujme i něžné pohlaví. Hlavního hrdinu skvěle doplňuje a sekunduje mu zbytek tankové posádky a přidávají tak další body skvělé atmosféře celého filmu.
hrona
615 bodů
5
Tento film ve mě vyvolal rozpoluplné pocity. Na jedné straně celkem dobrý příběh s patetickým předvídatelným koncem, nádherně vybrané lokace, při sledování celého okolí zaplesá každý, kdo má rád válečný žánr, koor bitva s tančíky, těch je hodně málo. Na druhé straně doporučuji film sledovat bez zvuku. Extrémně tupé dialogy dokazují naprostou neandrtálnost amerických vojáků. Z některých hrdinských žvástů je člověku až nevolno, nechutný patriotismus a poukázání na to, že nebylo většího hrdiny, než vojáka který to frickům pořádně bez emocí narval přímo do prd...