75%

Komentáře a recenze 79

M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Nebude tajomstvo ak poviem, že séria F&F už dávno nie je to, čo to kedysi bolo a diel od dielu sa okrem príbehu v podstate nič nemení. Ale o tom je vlastne celá táto séria prepchatá autami, akciou a peknými babami. Úprimne ja som sa vždycky pridával k skupine, ktorá preferovala druhú polovicu závodného seriálu. Diely 5,6 a aj 7 mi prídu z celej sérii ako tie najlepšie i najzaujímavejše a na to, že tento diel režíroval človek, čo predtým robil len horory, je toto naozaj pecka. Posledný snímok dnes už zosnulého Paula Walkera natočený v podstate už bez neho. Je tu krásne vidieť ako doba technicky pokročila, keď môzete "oživiť" herca, ktorý už nejaký ten piatok nie je medzi nami. Príbeh sa nejak nelíši a nie je moc výnimočný, na druhú stranu je fajn spracovaný a dynamická kamera tomu len sedí. Skrátka typická Stathamovka. V tomto bode nám celá séria končí odlúčením sa od Paula Wlakera. Je to smutné, poriadne dojemné a perfektne podané. Najlepšia ukážka toho ako by mala fungovať filmárska taktika "show don't tell". V tomto bode celá séria skončila...no bohužiaľ nie tak úplne. Škoda, že sa pokračovalo, pretože ďalej to už naozaj nemalo význam. Dominic "Turreta" skrátka sám svoj seriál neutiahne. Ale aby som to zhrnul Fast7 je nevyčnievajúca popcornovka, pri ktorej sa ľahko relaxuje. Ak ste fanúšikom série sedmička vám nemôže uniknúť, no tu to pre mňa končí...a preto za skvelé zakončenie (,ktoré sa ale neukončilo a teraz firma miesto toho skáče po hrobe Paula Walkera) dávam Známku: A miesto plánovaného S...Holt nie je to tak dobré ako si pamätám...Nič viac, nič menej....
9 035 bodů
7
Přestože šestka byla taky dost přes čáru (nekonečná ranvej a Diesel skokan, mostu zdolan), tak tady se jede mnohem, ale mnohem víc do extrému. Akce je přes čáru už úplně všude, kde se to dá. Ale co se nemůže upřít, je skvělé rozloučení s Paulem Walkerem, který nás opustil dřív, než se stačil rozkoukat. Finální scéna, která ještě doplněna krásnou hudbou zakončila film, že většina diváků bude dojata. Skvělá práce.
8 627 bodů
4
To zas byla směšná sračka :D Chcípám z toho srdceryvného závěru. Před kinem jsem tehdy střetl plačící sestřenici a pomyslel si, že je úplně blbá. Když člověku chybí vkus, dojme ho i tohle.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
7
Pokud jsem šestce dal "jen" 70%, sedmičce nemůžu dát ani o procento víc. Finální akce je totiž tentokrát Achillovou patou celé podívané a jde o podobně zbytečně přehuštěný digitální bordel, jako v závěru čtvrté Smrtonosné pasti. Také zamrzí nedostatečné využití kráčející skály Dwaynea Johnsona (nebyl čas kvůli San Andreas?) a možná až příliš schématické využití záporáka Jasona Stathama, který skáče do děje ryze účelově, aby vždy něco zkomplikoval. Ocenit si naopak zaslouží to, že si James Wan na své první velké produkci nevylámal zuby a že tvůrci filmařsky ustáli rozloučení se sympaťákem Paulem, jemuž se tímhle filmem dostalo pocty, o jaké se ostatním hercům ani nesní. Byl jsem dojatý, nenudil se, ale ani ta vnitřní rozechvělost z finální scény mě nenakopne výš než na 70%. Přesto jsem spokojený. Série jede dál a ustála svou nejtěžší zkoušku. Teď je jen otázkou, jakým směrem se vydá po ní. Jednoduché to mít nebude.
  • přepálená, ale zábavná akce
  • výborně využitý Kurt Russell!
  • citlivé rozloučení s Paulem Walkerem
  • zbytečně překombinované (digitálně i dějově) akční finále
  • nedostatečně využitý Jason Statham
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Má to být zběsilý a zběsilý to taky je a pořádně, pokud někdo chce promyšlenej příběh nebo co, tak by se to jmenovalo Pomalu a znuděně. A palec nahoru Jamesu Wanovi, je vidět, že přesedláním z hororu na akční filmy nešlápnul vedle. Akce je krásně přehledná a je znát, že do toho všichni dali maximum, hlavně na konci (měl jsem na krajíčku). A Kurt Russel mi udělal velikou radost s jeho Belgickým Alem (neboli trapistickým pivem) 89%.
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
7
Už se nemůžu dočkat Rychle a zběsile 8! (To byl sarkasmus) Vynikající triky a efekty. Jen pro ty lidi, co od malička milují auta :)
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
Sedmý díl slavné série. Hláška: (Hobbs vejde do své kanceláře, kde sedí u počítače Shaw a zachrchlá, aby dal najevo, že tam je.) Shaw: "Malej moment." Hobbs: "Stoprocentně nejsi žádnej ajťák, tak radši začni mluvit, nebo ti ten prst zlomím na šest způsobů a vrazím tam, kam ani slunce nedosáhne." - Scény jsou přehnané maximálně. Obsazení geniální - Vin Diesel, Dwayne Johnson, Kurt Russell, Jason Statham,a Paul Walker. Konec ten mě nejvíce dojal a chytl mě za srdce. Jde o masakrální akční jízdu. - 99,9%.
Pas
Pas
6 225 bodů
3
Nenaplněné očekávání Slaboduchý odvar skvělé dvojky Maxe bojovníka silnic. Přes třicet let dělí tyto filmy a dnešní tvůrci mají podstatně lepší možnosti než dřív ale natočili bezduchý blábol. Humungulus a jeho albinos komando co směřuje do valhaly...Nemluva Max krevní konzerva a jednoruká Amazonka na cestách, trocha benzínu, prachu a několik výstřelů . Ztráta času i peněz , Howgh.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Jestli se jedná o druhý nejlepší díl série ? Já řikám: Rozhodně ano. Jason Statham jako záporák je naprosto boží. Hned ve svej první scéně si krade prostor pouze pro sebe a to se nezmění až do závěrečných titulků. Série vždy trpěla neduhem nemastných, neslaných záporáků. V šestce to konečně bylo lepší ale Jason je záporák jak se sluší a patří. Něco takového v Rychle a zběsile nemá obdoby. Akce je prakticky od začátku do konce. Vždy skvěle natočená a jak se patří. Ačkoliv to vypadalo že trailery vyzradily možná až moc a film bude přepálený víc než je únosný. Opak je pravdou. Bál jsem též jak se smrt P. Walkera promítne do filmu a jak počítačová animace jeho obličeje bude ve výsledku vypadat. Výsledek na jedničku s hvězdičkou. Brian O´Connor má prostor srovnatelný s Vinem Dieselem. Na plátně je téměř po celou stopáž. I ve scénách které se určitě točili po jeho smrti je vzhled naprosto bez chybičky. Samotné rozloučení s Paulem je naprosto úžasné a dojemné. Byl sem na tuto scénu velice zvědavej. Hodně jsem o ní slyšel a vše byla pouze samá chvála. Ale něco ta úžasnýho jsem rozhodně neočekával. Smekám. Co od filmu čekat ? Fanoušci budou spokojení. Odpůrci budou dál prskat. Nemam co bych filmu vytknul. Snad jen bych snesl víc prostoru pro Jasona Stathama. Ten chlap se mi ve filmech zamlouvá čim dál víc. Snad se ještě vrátí oba bratři Shawové aby hrdinům řádně zatopili.
6
4ekal jsem sračku dostal jsem přijatelný koukatelný brak.