Komentáře a recenze 79

8
Ze všech dílů F&F se jedná o nějvětší sci-fi, ale i tak to nepůsobí nějak otravně a baví to celých 140 minut. Rozlučka s Walkerem asi nejlepší, jaká mohla být.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
4
Vlastně už jsem se na to díval jen proto, jak si poradí s událostmi, které nastaly při natáčení. A uznávám, že to rozloučení na konci se povedlo i když nejsem fanouškem tohodle žánru ani série. No a samozřejmě Rock, ten nezklamal! oči-sádra-křup! Jinak stále ohrané předvádění aut, velká dávka akčních (super-scifi-ultimate-hardcore-fantastic-monster-master) scén a opakování věty, jak Vin fuc*ing Diesel nemá přátele, ale rodinu.
Ombak_Penari
2 764 bodů
6.5
"Rychlost je opojnááá, riziko lákááá... Dvěste v městě, třista z místa..." Série FF se postupně vypracovala na čistou esenci testosteronové zábavy a žrádlo pro čtenáře Maximu. Víc se od toho prostě nedá očekávat. Pokud se na snímek podíváte touto optikou, tak je sedmička peckovým pokračováním. Logika je zakázána. Naprosto. Zcela nelogická a stupidní rozhodnutí vláčí nadsamecké hrdiny v létajících autech z jednoho koutu světa na druhý, aby je za skřípění pneumatik, řinčení bortících se karosérií i budov a detonací výbuchů zase na závěr přivedla zpět domů, aniž by se cestou vlastně cokoliv vyřešilo. Hnát se kolem světa za něčím, co musím získat, abych pomocí toho nalezl někoho, kdo mě při tom hnaní se celou dobu honí, je naprosto kulervoucí "plán". Nemůžu si pomoct, ale fakt to nešlo vymyslet líp? Druhá věc je, že je to ale vlastně úplně jedno, protože se tím pouze vytváří prostor pro oku lahodící akční scény v atraktivním prostředí, nekonečnou exhibicí nezničitelných hrdinů s bicepsy i na uchu a nadstandardní zásobou přesně mířených hlášek a vtipů. Tady nic jiného není potřeba. Zvlášť když je vše podpořeno akčním trojúhelníkem snů Rock - Statham - Diesel, expendableovskou vsuvkou Kurta Russella a proslulou nešťastnou poslední rolí Paula Walkera. Když se tohle zručně natočí, doplní dobře podanou akcí s neotřelými nápady a pohledem na lepé ženy (které za další dva díly zřejmě nebudou oblečené už vůbec), tak to prostě musí fungovat i kdyby se děj točil kolem závodů v čištění sloních chobotů tvrdým rohlíkem. Komu vyhovují superkáry v zatím neviděných akčních situacích, žere nejlepší akční hrdiny současnosti a potrpí si na efektní záběry, tohle bude milovat. Film je v této své podstatě skvělý, já od něj ale přesto dávám ruce pryč.
harry456
harry456
2 437 bodů
9
Režiséru Jamesi Wanovi se podařilo natočit ambiciózní pokračování této akční franšízy. Ačkoliv se zdá dvou a půl hodinová stopáž jako zbytečně zdlouhavá, pak vás mohu ujistit, že není. Filmařům se kromě toho podařilo patřičným způsobem uctít památku mladého a talentovaného herce Paula Walkera. A zvláště na konci vyplavou všechny emoce na povrch. U posledního rozloučení se jednoduše nelze ubránit slzám.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
9
Akční pecka se srdcem i duší. Smála jsem se, brečela (dost), film prožila. A to je právě jedna z nejkrásnějších věcí na F&F - stárne se svými diváky. Doteď si přesně pamatuji, když jsem si první díl v řadě půjčila od spolužačky na VCD a zamilovala se do rychlých aut, efektivních honiček, silných holek a charismatických chlapů. A jak se měnil můj filmový vkus a sporťáky a honičky už prostě na celovečerní film nestačily, měnilo se i Rychle a zběsile. Tvůrci ví, že nemůžou opakovat jednu věc neustále dokola, a dokonale se dle toho zařizují. Zapomeňte na Postradatelné, tohle je ta pravá akční nakládačka! A pro ty, co se odvolávají na logiku a fyzikální zákony, těm bych doporučila, spíše než chodit do kina na hollywoodské blockbustery, zůstat doma a zapnout si Discovery Chanel... (Viděno: IMAX 2D)
waeslly
1 768 bodů
4
Fuck the physics !!!!!!!!!! ještě jednou uslyším slovo rodina tak mi hrábne....
Pajmen
1 204 bodů
6
nápad s auty na padáku
tedoun
tedoun
923 bodů
7.5
Možná nejlepší a určitě nejzručněji realizovaný díl série....až na to, že hlavní hrdina už je pouze jen "photoshop"
majk123
majk123
884 bodů
8.5
prostě libovka 100%
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
8
Co říci a dodat k zatím poslednímu dílu Rychle a zběsile :o) Velké očekávání a hodnotný následovník několika posledních velmi akčních a zdařilých dílů. Po předešlém dílu jsem byl možná trochu zklamán, ale jen na chvilku a celý díl stojí určitě za podívanou :o) po rozloučení se s hlavním hrdinou Paulem Walkerem, který se již premiéry nedočkal se můžeme těšit na již nyní avizované osmé pokračování.