71%

Komentáře a recenze 98

Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Průměr z průměru. Nijak mě to nenadchlo, ale musím uznat, že to nenudilo. Akce tu bylo celkem slušně, děj to mělo při přimhouřených očkách taky slušný. Scénář bez větších výtek, se spousty napětí a samozřejmě velká love story. Klasický film pro teenagery, vždycky se musím divit, že v celé populaci lidstva ve filmu je vždycky tak 90% mladistvých, dospělá populace se tam vyskytuje pomálu. Ale proč se v tom rýpat, když takových filmů je hodně, a hodně jich ještě bude. Nejsem zastánce, ale ani odpůrce tohoto stylu. Peníze to vydělává, lidé na to chodí a tak je to zákonitě často se vyskytující dílo. 60%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
4
Film je vystavěn na podobných základech jako „Hunger Games“. Adolescenti a teenageři jsou nejsilnější diváckou skupinou. Proto film pokulhával ve filosofii, s jakou nám bylo představeno pět skupin (sort, kast) občanů. Chyběla mi větší důslednost v představování všech pěti skupin a celkového života mezi a napříč nimi. Jenže co bych mohl čekat od teenagerovského filmu, jehož knižní předlohu napsala žena. Dáme tam nějakou akci, opepříme to milostným příběhem a popkorňáci se budou moci utlouct. Přitom nápad s rozdělením lidí do pěti skupin je velice přitažlivý. Na další díly se ale podívám, protože filmově to určitě špatné nebylo. Jen doufám, že to nesklouzne k nekonečné romanci ála „Stmívání“.
roque
roque
2 923 bodů
10
Viděla jsem a docela dobrý film. Jestlipak budou točit i další díly. U filmů moc nemám ráda otevřené konce a tento ho docela má. I když to chápu, když je to podle knih, že si další věci šetří do dalších případných filmů: Jak už jsem řekla, doufám, že další filmy budou.
  • herecké obsazení
  • děj
  • někdy až moc přehrávání
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
4
Film mě natolik bavil, že jsem po shlédnutí tohoto filmu, zapomněl pointu celého příběhu, a nedejbože i název. Ale musím podotknout, má to celkem fajn příběh a na druhou část se taky docela rád podívám.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
1
Tolik nelogických nesmyslů v jednom filmu... Ztráta času. Film pro Twilight fanynky.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Já ten film prostě miluju!
Ombak_Penari
2 764 bodů
5
Po Hunger Games a Labyrintu: Útěk už to na mě nemá takový účinek, je to další příběh mladého hybatele dějin z podivné dystopické budoucnosti. Což není ale nic tak extra špatného, kdyby ovšem hlavní hrdinka nebyla zoufale nevýrazná a její partner nejen kořen, ale taky celkem dřevo. Ale jinak jsem se u toho bavil celkem dobře a užíval jsem si pěkný vizuál a zajímavou myšlenku totálně sešněrované, ale podivně spokojené společnosti, která mi ze všeho nejvíc připomínala pionýrský tábor. 6/10
harry456
harry456
2 437 bodů
7
Na Divergence se za chvíli bude chodit jako na Hunger Games. Toto byla jen malá ukázka toho, co přijde příště. Rezistence. A fanoušci se na ni mohou těšit už teď, jelikož první díl se zajisté povedl. Fanoušky sci-fi sice film moc nepotěší, zato fanouškovskou základnu jistě ano. A to není vše. Herecké obsazení je opravdu skvělé. Téměř každý má svůj prostor pro rozvíjení svých postav, avšak Kate Winslet se takové šance jaksi nedostalo. Ani hudba od Junkieho XL není špatná. Perfektně sem pasuje a jisté momenty jsou tak i lepší. Ačkoliv se tu setkáme s klišé vtípky, rozhodně se nejde ubránit mírným úsměvům. Obzvláště povedené je finále, při kterém mě místy i mrazilo. Jsem však i toho názoru, že kratší stopáž by filmu jen prospěla. Ale i tak, palec nahoru. Nenáročným fanouškům se to zaručeně bude líbit.
stantheman
stantheman
2 399 bodů