Komentáře a recenze 74

5.5
Pokračování jednoho z nejpeších fantasy filmů. Výborná atmosféra hlavně během závěrečné bitvy. také skvělá hudba
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
Dokonalé pokračování prvního dílu, ve kterém není ani vidu a snížení úrovně a zpracování ba naopak. Je to velkolepý film, který jsem si nenechala ujít. Nebojím se naopak vyjádřit názor, že pán prstenů: dvě věže je o několik bodů lepší než společenstvo prstenů a nechalo nás napnuté tak dlouho, jak jen to šlo.
Floridsky
4 376 bodů
10
Dvě věže jsou slabší, ale finální bitva u Helmova žlebu je fantastická.
B3n
4 060 bodů
10
Prostě dokonalé
bidlobox
3 802 bodů
10
Když se objevil oficiální plakát na druhý díl Pána prstenů, okamžitě zamířil na plochu mého pracovního PC, což myslím svědčí o mé obrovské oblibě zfilmovaného Tolkiena, hraničící téměř s uctíváním kultu. To, že Dvě věže se povedly stejně dobře jako Společenstvo, jen jejich atmosféra byla posunutá do temnějších vod úměrně s pokročilým vyprávěním, jsem už bral jako samozřejmost. A další rok čekání nekonečností.
saboter
saboter
3 564 bodů
10
Dlouho jsem se rozmýšle nad hodnocením dvdojky ale nakonec si Pán prstenů Dvě věže tu stovku zaslouží je to zkrátka mega bomba stejně jako u jedničky jsou herecké výkony ůžasné atmosféra Nového Zelandu je naprosto ůžasná a ukazuje i naprosto dechberoucí efekty které na svou dobu jsou na jedničce.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
Peter Jackson šlápl na plyn o jeden rychlostní stupeň rychleji v krásným tempu.Svižná lat'ka jako v knize.V krásném prostředí středosvěta hobita nastává hromadný souboj mezi dobrem(světla)a zlem(temnota) a já se sotva držel křesla v kině a hltal bitvu do sebemenšího detailu s vynikajícím zvukem a vizuálnímy efekty.Samozdřejmě Jackson nezapomněl na filmařinu a odvedl opět výbornou práci a s takovým rozpočtem můžou ostatní režiséři jen kroutit hlavou.X nominací na zlatou sošku jsou zasloužené a zvuk to mohl klidně vyhrát.Po prvním zhlédnutí se mi bitva v tomhle díle líbila možná o nějaký procenta více než v Návratu krále,kde jsou až nadmíru prodloužené scény,ALE ve třetím díle jsou s vizuální stránkou a propracovaností o level výše!!.Prodloužená verze mě ohromila a na mém hodnocení jsem ani na vteřinu neváhal,kniha zaslouží minimálně 6*,ale řemeslo Jacksona nemůže jít pod 100%
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
10
Dvě věže to mají jako prostřední díl trilogie nejtěžší! Všechny postavy jsou roztříštěné, představují se kvanta nových postav a konceptů. A ikdyž je to jediný díl, který má nějaké znatelnější zaškobrtnutí, tak je to pořád takřka dokonalost sama! Bitva o Helmův žleb je ta nejlepší filmová bitva do dnes! Vypravý svůj vlasntí příběh uprostřed příběhu, který má vyrazných bodů a progresu jako by měl mít film! Akce nenabízí jen spektákl, ale i napětí a emoce! Hlavní postavy mají prostor pro růst, který využívají na plno. Změny které tu jsou, jen a jen pomáhájí lepší dramaturgii filmu! V čem zde ale Jackson opravdu exceluje, tak jsou to malé nuance a chvíle v bitvách, kteří to celé dotváří a prodávají. Ať už jsou to záběry na nevinné lidi a ženy, záběry na obyčejné vojáky a malé skryté příběhy jako je Háma a jeho syn! No jen řekněte, kdo si nepamatuje náhodného staříka, který nevydrží mít nataženou těticu a omylem zabije prvního skřeta? Bez toho by to nebylo ono! Rohirové! Glum! Enti! Co víc dodat! 10/10! Více ZDE!
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Naprosto důstojné pokračování velkolepého fantasy a skvěle lákající na závěr této trilogie. Oproti knižní předloze je děj lehce osekán a několik scén je přesunuto do Návratu krále. Nic to ale filmu neubírá a naopak se člověk může soustředit i na ostatní hrdiny devítky a ne jenom Froda a Sama. Závěrečná bitva je strhující a má všechno, co bych od takové bitvy očekával.
alexik789
2 512 bodů
7.5
Asi nejslabší z dílů, techniky už mne tak moc nezaujali jako v prvním díle, ale vcelku se to dalo. Hlavní hrdina Frodo a Sam, Gandalf a Glum jsou v příběhu asi nejlepší. Peter Jackson se moc snaží, aby byl film dlouhý a ,,velkolepý," ale moc se mu to nedaří (v tomto díle).