91%

Komentáře a recenze 74

Petra8619
Petra8619
329 bodů
10
Tahle "série" mě neoslovila. Ale své ocenění dostal právem. Jen mě prostě tento druh filmů nebaví. Ale musela jsem vidět film, který získal tolik oskarů. To si určitě zaslouží. Tento díl byl pro mě nejnapínavější.
Smudlla
Smudlla
321 bodů
10
11/10. Nejlepší z celé trilogie. A nejlepší filmová trilogie vůbec. Miluju Fantasy a za mě nejlepší filmy všech dob a i knihy jsou právě Pán Prstenů. Ve filmu miluju všechno co na filmu milovat jde: Příběh, Herci, Postavy, Vynikající Soundtrack, Kamera, zkrátka tenhle film udělal všechno správně i předlohy se držel nejvěrněji jak dokázal. A za to má Peter Jackson můj nehynoucí Respekt!!! Tohle všechno vlastně platí i o předchozím a následujícím dílu, akorát tenhle mám ze všech nejradši.
daisyna
daisyna
279 bodů
10
Akcni, vizuálne perfektne zpracovane, jako vzdy vyborne
Martina291086
Martina291086
239 bodů
10
O fousek nejslabší díl trilogie, přesto ale pořád výborný film... Vtáhne do děje novými postavami, nabízí nevšední filmový zážitek a díky pár vtipným replikám se divák i zasměje. Opět nezklamal...
Icorio
235 bodů
8.5
Pokračování série LOTR. A překvapivě pořád dobré.
hejkalka
216 bodů
9.5
Opět velký zážitek, naplnění očekávání a radost z úžasných filmařských záběrů, vytvořených kraji, hereckých výkonů a silného příběhu, který se podařilo plně přenést na plátno. Jeden z mála filmů, který ráda uvidím opakovaně.Jen bojových scén by mohlo být méně - mohly by být kratší.
zdenda-subrt
214 bodů
10
Druhý díl úžasné série, která mě nikdy neomrzí. Krásné prostředí, hudba a epické bitvy. To je něco pro mě :-)
supermozek
supermozek
193 bodů
10
Pro mě osobně nejlpší díl trilogie. Ač režisén musel díky obsáhlosti předhy stíhat několik dějů, neztrácel jsem se a s každým jsem se zvládl zžít. Když bylo uprostřed noci, bitva, civilisti byli skrčeni v jeskyni a slyšeli řev moster a umírajících mužů, cítiljsem se, jako bych tam byl s nimi, když na po tom objevil Gandalf a dorazil co ze skřetů zbylo, měl jsem slzy v očích..:D všechny díly trilogie miluji, ale co se akce apříběhu týče, tak trojka je a asi nejslabsi.
novoten
novoten
183 bodů
10
A Elbereth Gilthoniel o menel palan-diriel, le nallon sí di'nguruthos! A tiro nin, Fanuilos! Co naplat, kinoverze Dvou věží je velmi problematická a sám s ní v některých momentech mám problém. Zhlédnutí verze rozšířené pro mě proto bylo pocitem dokonalé satisfakce za to, že jsem Jacksonovi celou tu dobu věřil, že mě jako tolkienofila přesvědčí o svých kvalitách díky přidaným scénám. Rozdíl Faramirovy postavy proti předloze tak najednou přestává být násilnou komplikací Frodova putování, ale perfektně napsaných charakterem plným lidskosti. Jackson se svým scénáristickým týmem dokazují, že mají předlohu načtenou i pozadu a hlavně přesvědčují diváka o klíčovém aspektu - pochopily jejího ducha. Nejde totiž o to, že se elfové rozhodnou jinak než v knize, ale o to, že v onu chvílí z plátna prozáří síla spojenectví. A stejně tak silná romantická linka týkající se Aragornova počínání je rozšířená potřebným způsobem. Co by neznalým divákům bylo platné, že je na konci knižní trilogie v dodatcích celý jeho příběh v plné míře dovyprávěn, když by bez prostřihů do Roklinky nevěděli téměř nic o jeho minulosti? Tady zkrátka chyby nevidím. Ne tady, kdy se jedna nezapomenutelná scéna střídá s jinou a vrcholně napínavou chvíli nahradí taková, která mě dojme k slzám.
Heart
175 bodů
9.5
Pro mě osobně nejlpší díl trilogie. Ač režisén musel díky obsáhlosti předhy stíhat několik dějů, neztrácel jsem se a s každým jsem se zvládl zžít. Když bylo uprostřed noci, bitva, civilisti byli skrčeni v jeskyni a slyšeli řev moster a umírajících mužů, cítiljsem se, jako bych tam byl s nimi, když na po tom objevil Gandalf a dorazil co ze skřetů zbylo, měl jsem slzy v očích...