75%

Komentáře a recenze 119

Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
8
Pro mě je to zklamání, jelikož od 1 a od 2 jsem bohužel čekal víc, tak jsem si řekl, že to vše nechá Jackson na poslední díl, a bohužel! Asi jsem od toho čekal až moc :(. Ale stále tomu ty 4 hvězdy dám, jelikož je to prostě srdcovka. Všichni si přiznejme, kdyby jsme to hodnotili přesně tak jak by se mělo tak se to blíží až na to horší hodnocení.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7.5
Největším průšvihem je závěrečná bitva, která se koná i nekoná, trajlery slibují velkolepé scény, Jackson stíhal tolik moc, že vidíme začátek a konec, co bylo mezitím, se můžeme dohadovat. Všude fůra skřetů, střih na elfy, pár trpaslíků a Jezerní lidé prakticky neschopní boje. Pak tak nějak dobro zvítězilo. To je milé, ale ta zkratka byla drsná. Také tu pobíhá pár zbytečných postav, které jen zaplevelují scénu.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Líp uchopit ukončení série o Středozemi bych si asi nedokázal představit. Nestydím se za to, že na mém seznamu nesplnitelných přání je, být pobočníkem velkého Gandalfa, malého chlupy porostlého Bilba a peroxidově odbarveného Legolase.
Ombak_Penari
2 764 bodů
8.5
Závěrečný díl je jednoznačně důstojným zakončením trilogie, ať už si o celku myslíte cokoliv. Bitva je dlouhá a povedená, krásně se na ní kouká a je plná osobních soubojů a zajímavých postav na obou stranách bitevního pole. I v dalších částech snímku je k vidění hodně zajímavého a děj je výrazně nahuštěnější než u předchozích dílů. Zamrzí krátká životnost Šmaka, který se naprosto nedůstojně sprovozen ze světa bez větších grádů, záběr bitvy je někdy možná víc patetický než je zdrávo, ale celkově určitě skvělý zážitek. Bohužel ale osudovost Pána prstenů se nepodařilo zachytit ani v tomto díle Hobita a tak se jedná především o vizuální nádheru. U mě ale rozhodně spokojenost,.
Edward
Edward
2 487 bodů
7
7/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
4
Nic proti fantasy filmům...ale v závěru této trilogie se nestalo už vůbec nic. Bo celkem vyšumělém druhém dílu , ve třetím kolaps jakéhokoliv nápadu a myšlenky.
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
4
Peter Jackson natočil trilogii Pána prstenů, King Konga a posléze z nějakého nepochopitelného důvodu trilogii Hobita. To by nebyl problém, kdyby z o dost pohádkovějšího příběhu nedělal opět toho Pána prstenů. A to vše nám nyní vyvrcholuje ve třetím díle, což by se mohlo rovnou jmenovat Vysavač III: Vysajeme vám peníze. Všechno je tak umělé, až je mi z toho na nic. Jsem fanoušek knižní předlohy, a tak jsem u třetího pokračování brečel. Krom toho u scény, kdy Legolas skáče z kamene na kámen, KDYŽ PADAJÍ, tak jsem odešel na chvíli ze sálu a vodou jsem si pročistil oči a říkal si, jestli jsem vážně viděl to, co jsem viděl. Každopádně jsem to úplně nezavrhl na odpad, jelikož to vypadalo aspoň trochu dobře v některých sceneriích.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
4
Tak toto je skutečně bída nad bídu... Dvouhodinová bitka okořeněná pěti minutami jak vystřiženými z Epizody III? Nechám si ujít, děkuji pěkně. V tomhle díle je prostě špatně vše od nevýrazné hudby po TUPÝ scénář. Thorin je chvíli normální, pak mu najednou přeskočí, aby se mu posléze opět během pár vteřin vyjasnilo? Thranduil tvrdí, že Taurielina láska je jen klam, aby po pár minutách tvrdil pravý opak. Bilbo zve srdečně všechny k sobě do Dna pytle, aby o pár záběrů dále nechtěl živou duši vidět? Tupost a naprosto zbytečná zdlouhavost tohoto scénáře jako by neznala mezí. A nejhorší je, že by celá trilogie působilo naprosto bez chybičky, kdyby se jen Šmakova dračí poušť a právě Bitva pěti armád spojila v jeden jediný snímek... 40% za krásnou vizuální stránku a trio Pace/Bloom/Evans.
farb
farb
2 064 bodů
8
Tak... U mě dobrý. Pokračuje se ve stejně svižném tempu a temnější atmosféře jako minule, což je jedině ku prospěchu. Vizuál už mi konečně zachutnal, emocionální spojení se mi též zdařilo, postavy pořád táhnou ( a v rámci trilogie je jejich vývoj uspokojivě doťuknut), navíc se (narozdíl od předešlích dvou štací) zadařilo k ději naroubovat i zajímavá, podnětná a nosná témata, takže jsem z kina odcházel spokojen. Nadmíru spokojen. Neochvějně pevných 80%. A nebýt nudy jménem Neočekávaná cesta, neměla by sága o Středozemi slabého místa.
Siddharta
Siddharta
1 768 bodů
4.5
Těšil jsem se, těšil jsem se, ale Pavéza, Jackson, producenti mi vzali náladu. Zapomenu-li na hezké obrázky z filmu, vymyšlená prostředí a draka Šmaka, nic moc už nezbývá. Myslím, že kdyby žil Tolkien, dal by si podmínku, aby jedna kniha byla v jednom filmu. Je to neúnosné. Změny nálad Pavézy jsou natočené jak od “pětiletého” dítěte, opakovaní slovem toho, co vidím, je únavné, chvilkami to vypadá jak ruský film, kdy geroj neohroženě pobije stovky protivníků bez škrábance, pohádkový humor nesedí do ztvárnění filmu ( Hobit se zásadně svou poetikou liší už jako kniha od Pána prstenů). Pohádkový Alfrid připomíná figurky z Mrazíka, všichni přehrávají, je to polopatické. Kamínkem nebo holou hlavou zabiješ skřeta, souboje jsou nevyrovnané a radostná nálada, že Pavéza jde s pár muži proti tisícovkám je více než legrační. Nízká procenta i kvůli tomu, že kniha je vynikají - 100% !
  • kamera
  • výprava, kostýmy, prostředí, triky
  • Luke Evans a drak Šmak