71%

Komentáře a recenze 48

Toren
Toren
5 165 bodů
6
6/10. Nějak nechápu tu všeobecnou znechucenost po prvním díle. Přišlo mi to na chlup stejně vydařený. Obsazení je skutečně hvězdné a režisér si pohlídal jak akci tak solidní zápletku. Jasně, není tu nic neviděného, ale ježiš, kdo to čekal? Hodně v pohodě.
4
Když dvojka tak za dva na můj vkus už překombinovaná slátanina, která se snaží o víc než je zdrávo. Všeho je tady moc, moc postav, hrdinů, padouchů, zápletek, minipříběhů, nevtipných hlášek, Malkoviche, nábojů, výbuchů atd...
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7.5
Není to film, který se vám zapíše do paměti, ale určitě je vhodný na zpříjemnění večera. Bruce Willis je můj oblíbený herec a do takovýchto akčních komedií se opravdu hodí. Dvojka je kvalitní, ale určitě né tak jako jednička. Obnovuje staré scény, které jsou jednou zajímavé, ale podruhé už je to jen takový pokus o zapůsobení, ale marný. Jinak opravdu doporučuji.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Vcelku jsem spokojen s tím co jsem viděl. Rozhodně to nebylo žádné nudné béčko. Naopak si myslím, že inteligentním humorem a dobrými hereckými výkony(Willis, Malkowich,Hopkins) si tento film řekl o dobré hodnocení z mé strany. Na druhou stranu předchozí "jednička" nasadila laťku trochu výše než dokázala "dvojka" doskočit. Proto dávám o jednu hvězdu méně. Přece jen Red byl propracovanější a v celkovém kontextu o tu jednu hvězdu lepší. To nic nemění na faktu, že se mi tento film líbil a oceňuji to, že jsem se i párkrát upřímně zasmál. A to se počítá! 59%.
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
6.5
Celkově docela slušný film i když první díl byl rozhodně lepší.Dvojce by prospělo menší prostříhání.I tak je to rozhodně pohodovější film než Willisova pátá past která byla opravdu strašná.A RED má navíc Hellen Mirren se samopalem!!!
saboter
saboter
3 564 bodů
8.5
Spřekvapením jsem mi film velmy líbyl na první očekávání jsem čekal zlamání a to kvůly vymizení atmosféry ale celkem si myslim že se stím Dean Parison popral skvěle a to jak po černém humoru nebo i taky hlavně akcí zde se příběh opravdu dost odlačil ke zdi a přišla hlavně akce ale i ten příběh se na akčňék povedl to určitě a taky hlavně nové postavy krásně dokrelují již parádní známé a Anthony Hopkinse si skrátka oblíbýte no a trochu se moch dopylovat konec ale jinak paráda a já se celkem u filmu více smál než u jedničky.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5
Šílený paskvil, který zkazil příjemný dojem z prvního dílu. Dávám dvě hvězdy a ty jsou určeny dvěma aktérům. Tou první je Mary-Louise Parker a tím druhým je samozřejmě John Malkovich. Ti dva se perfektně doplňovali ať už slovně nebo mimikou. Zbytek je recyklovaný herecký odpad, samozřejmě mimo Sira Anthonyho. Akce je místy nápaditá, ale celkově mi přišla spíš hodně nepřehledná a dosti zastaralá. Navíc celý film je příšerně sestříhán, je to přímo do očí bijící. Nechápu jak režisér vůbec mohl dát souhlas s tímto způsobem střihu.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9
Porovnání jedničky a dvojky je velice rozlišné. Jednička byla spíše taková při zdi a při zemi, ale zde se už dokázali všichni odvázat. Dvojka byla uvolněnější a příjemnější. Docela mi tam chyběl Freeman, ale co nadělám. Ať do týmu přibyl kdokoliv, zdálo se mi, že Malkovich sršel vtipem v každé scéně. Mirren prokázala svou nespoutanost. Zeta-Jones spíš svou romantičnost. A Hopkins svou bláznivost, která by mohla alespoň získat Glóbus. To, že se neobjevil Urban mě nějak netrápilo, ale jeho přítomnost, by alespoň oživila na pár minut děj. Příběh je zajímavý v tom, že nikdy nevíte kdo je vlastně skutečný nepřítel. Dvojka byla oproti jedničce podle mě mnohem lepší. RED 2 byl pro mne jeden z nejméně očekávanějších filmů roku 2013 a stalo se chybou. RED 2 je až skoro dokonalý film, plný akce, humoru a překvapení. Trojce se nebráním.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů