Raubíř Ralf

79%

Komentáře a recenze 45

Kuca25
2 132 bodů
6
Potenciál filmu byl hodně vysokej, bohužel nebyl využit. Začátek filmu je skvělej. Arkádovky navozují tu správnou nostalgii a Ralph působí velmi sympaticky, což byl pro mě šok, protože z fotek na mě vždy působil hrozně nesympaticky jako blbej ňouma. Popravdě film mě nikdy moc nelákal, nejsem zas takový žrout animáků, já mám rád ty ze svého dětství a ty novější mě zaujmou jenom občas. Jednou na film přišla řeč z kamarádem, mluvil o tom opravdu dobře. Po nějaké době jsem viděl začátek filmu a přišel mi skvělej tak jsem si film pustil. Musím říct že i námět se mi líbil, ale od nějaké třetiny začne být film strašně nudný. On není zas tak špatný ale nudný rozhodně. Ralph se bude líbit především dětem a nebo liden který jsou ujetý na arkádové hry z 80. a 90. let, ti však nebudou tak moc hledět na děj filmu ale spíš na to aby našli co nejvíce odkazů na staré hry. Sem tam jsou vtipné scény, plus převážná většina postav se mi hodně líbila, ale nakonec Raubíř Ralpha řadím k těm průměrným animákům, k těm o kterých příliš nemluvím. P.S. mě se dabing od Žilkové líbil dával Vanellope zase něco proč se mi ta postava tak líbila.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Opravdu velice pěkná pohádka dětem se to velice libilo takže hodnotím kladně.
Korben
Korben
965 bodů
9
Pro pařany pecka, děcka tohle nemaj šanci ani omylem ocenit.
sugi
752 bodů
10
... originální nápad na scénář , výborné zpracování .... ... od začátku do konce ve filmu snad není slepé místo , kde by se děj zadrhl .... ... věřím , že pokračování bude ve stejném stylu ...
hrona
615 bodů
10
Raubíř Ralf je po dlouhé době konečně animák, který mě nadchl a vydržel jsem u něj až do konce. Vymazlené dialogy, velmi vtipné situace, brilantně zpracovaný příběh a celkový nápad k nezaplacení, nostalgie jako poleno. Bravo a díky
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů
8
Je složité objektivně hodnotit každý jednotlivý animák, jelikož i tenhle je s ostatními na jedno brdo. Uznávám, že je tam originalita a velká porce nostalgie, každopádně není nutné vidět znova
Prcek008
Prcek008
328 bodů
9.5
Po dlouhé době animák, který nevaří z vody, má příjemný "přátelství-podporující" děj a velice rozmanitý oldschoolgames svět. PS. Nádraží v routeru a cestovaní kabely němá chybu.
B3Dr1Ch
B3Dr1Ch
318 bodů
8
Skvělý nápad na animák :) pobavil a překvapil:)
Prezidentka
Prezidentka
239 bodů
9.5
Nádherný animák plný vtipných okamžiků. Těším se na druhý díl.
amalkapinkasova
amalkapinkasova
78 bodů
9
Moooooooc se mi to líbilo. Úžasný nápad světa videoher. Vše krásně vymyšlené a propracované jak samozřejmě graficky tak logicky. Hlavní postava záporáka Ralfa vás prostě donutí s ním soucítit nebo alespoň souhlasit. Jediné co mi vadilo byl dabing Vanilopky ale to není tak docela chyba tvůrců. Všem doporučují je to jedna z mích neoblíbenějších Disneyovek :) ;)