79%

Komentáře a recenze 45

blazma
blazma
4 928 bodů
10
Tohle je pecka. Krásný nápad, udělat příběh o starých retro videohrách a udělat jim jejich vlastní otevřený svět. Prostě skvělý. Film, je chytlaví, je tam humor, je tam i nějaká ta akce, kolikrát máte dokonce strach, ikdyž víte, že v pohádkách se všechno zlé nakonec zvrátí, ale co kdyby... Po dlouhé době opravdu povedený animák, který si s radostí za pár dní pustím znovu
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7
Po delší době se objevil animák s nápadem, což jsem ocenil ze všeho nejvíce. Skrillex na párty a nové fórky byly celkem fajn, neotřelý děj i dobrá kombinace různých animací, to bylo příjemné osvěžení. Tento skvělý nápad, pronikat počítačovými hrami mohl klidně přinést daleko více, než scénář nabídl.
10
Jeden z těch nejoriginálnějších a samozřejmě z těch nejlepších animáku všech dob.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Skvělé srátka Toy Story s hrama.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
9.5
Skvělý animák - vtipné dialogy, krásná animace, úžasný příběh
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
8
disney se vzpamatoval. kdo měl po na vlásku ještě jisté pochybnosti, zda nešlo pouze o lehký závan parfému v jinak zaprděné kanceláři, tak ať si pustí ralfa. a ti z vás kteří by chtěli vidět jak by to vypadalo kdyby se takový vetřelci či brouci z hvězdné pěchoty dostaly do světa malých nevinných holčiček které milují my little pony's a hrdě poslouchají pouze justínka bobra a one ercetion, máte právě v tomto filmu možnost.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Úžasná podívaná nejen pro děti, ale hlavně pro pařany. Už úvodní psychoterapie dává tušit, že je film jakousi poctou konzolím a automatovkám vůbec. Nápadité, vtipné, akční a legrační a svět Sugar rush je prostě a doslova k sežrání. Přičtu-li k tomu dokonalý dabing, který je hlavně díky paní Žilkové nezapomenutelný, začínám litovat, že místní stupnice hodnocení má jenom pouhých 100 bodů.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů