Komentáře a recenze 54

4
Ještě větší opruz než vtípek se zvracející krávou.
avenis
avenis
8 196 bodů
6
Taková strašná spousta nelogičností, to je na dnešní dobu fakt příliš. Jak to, že se ten strop nad tou megašachtou nepropadl už dříve? A z čeho byl vůbec postaven? Kde se dole vzaly ty silné reflektory? A proč ten sarkofág prostě tehdy ve starověku zase nezasypali? Proč ten důmyslný systém lan, který umožnil vytažení??? A tak bych mohla pokračovat dál a dál... Z mého pohledu tedy dobré téma, ale naivní provedení (pro naivního diváka).
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Podle hodnocení jsem to čekal horší, ale nakonec to ušlo. Má to zběsilé tempo, pořád se něco děje, odsýpá to, akce je dobře natočená a dokonce to má i hororovou atmosféru. Za mě dobrý, což je za tři. Původní mumie z roku 1999 s Fraserem samozřejmě o 2 levely jinde, a to bez diskuze.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
Trochu horor, trochu komedie, trochu dobrodružství. "Já jsem tě zachránil a ty jsi mne střelil! Třikrát!" Perfektně natočená akce s nestárnoucím Tomem Cruisem a nádhernou Annabelle Wallis. Vcelku se mi to líbilo, ale po celém zhlédnutí mě to zase tak neuchvátilo. "Někdy jen monstrum, dokáže porazit monstrum." - 60%.
mojmir.sedlacek
6 033 bodů
6
Cruise vedle nešlápnul. Sázka na nové temné univerzum vyšla a svižná Mumie vykopla hned několik postav, o kterých se rád dozvím víc. Zároveň však funguje i sama o sobě, a to je dobře. Rozumná stopáž zajišťuje, že se na nic zbytečně nečeká a i mých oblíbených, do očí bijících logických přešlapů jsem si všímal mnohem méně než v blockbusterech za poslední dobu. Herci jsou fajn, kombinace dobrodružství s trochou humoru a hororu docela taky. A hlavně se tvůrci drželi nohama na zemi a nepouštěli se do barevně či digitálně přeplácaných orgií, v důsledku ubírající na osudovosti vyznění. Nic hlubokého samozřejmě nelze čekat, ale v rámci žánru a popcornové vůně je nová Mumie sázkou na jistotu, která funguje.
Mikik4444
3 916 bodů
6
Docela dobrý film ale žádná hitovka to asi nebude... ale efekty super a Annabellka dobrý... málem jsem se zamiloval...Jinak taková odpolední zpříjemňovačka a pak hup hrabat listí
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
5.5
Ze začátku film ukazoval akční stránka a potom co přišla ta blondýna se z toho stala komedie, romantický film a samotná mumie vlastně měla vedleší stránku příběhu. Všechny filmy na toto téma byly založené na tom, jak je to vlastně možné a v tajné laboratoři jsem měl pocit, že mumie je nic oproti tomu co dělají údajně desítky let. Ale aby film nebyl z mé strany jen kritizován, musím uznat, že grafické zpracování, některé ty vtipy a nápad dobrý.
kery-
kery-
3 671 bodů
4
Až příliš moc komediální a počítačové. Konec vzal taky za své.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
Osobně nemohu najít nic, co bych tomu filmu mohl vytknout. Sice trochu temnější, přesto však rodinný snímek, od kterého dostanete přesně to, co se od něj dá čekat: triky, mumie, happyend. Tom Cruise to zvládl sqěle a i když byla jeho kolegyně na můj vkus poněkud umělá, výsledný dojem to nezkazilo. Myslím, že se toto dávno a stokrát provařené téma lépe natočit nedalo.