Komentáře a recenze 125

10
10/10
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
7.5
Silný lidský příběh, který chytně za srdce, a přitom k tomu nenutí jako jiné podobné filmy. Milým způsobem ukazuje směsici lidské tragédie a vyústění v lidské spříznění. Člověk se vždy u filmů tohoto typu musí zamyslet nad vlastním životem a díky tomu si začneme vážit toho, co máme.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Film, který vás donutí plakat smíchy už ze začátku, při písni "September", poté ve scéně v opeře, a ještě jednou, když Driss holí Fillipa. Krasný film, který rozesměje, i dojme. "Kdo se nehejbe nemlsá.......Ale s váma, to má úplně novej [[smích]], novej rozměr" Rotten Tomatoes: 93% | FDb.cz: 90% | kfilmu.net: 87% | IMDb: 86% | Kinobox: 87% | průměr: 89%
beseda
beseda
1 931 bodů
8.5
Dojemné a ani trochu kýčovité. Ale určitě dost nadhodnocené - s tím musím souhlasit. Hlavně ten název si nikdy nemůžu zapamatovat. Mé hodnocení: 85% (viděno: 2013 / DVD)
65David21
65David21
1 902 bodů
10
Takhle se dělá dojemná drama komedie! Nedotknutelní by měli být nesmazatelně zapsáni do učebnic filmografie. Geniální snímek, jenž si hraje na vážno, ale jakmile už by mohl působít moc vážně, tak situaci odlehčí nějakým vtípkem. Ani mě nepřekvapuje, že tento snímek je podle skutečné události, protože příběh to je skutečně dojemný a krásný. Všemu dopomahájí skvělé herecké výkony obou hlavních postav a musím říct, že u titulek jsem takový pocit sebeuspokojení v životě necítil. Nedotknutelní nám ukazují, že dechberoucí geniální filmy nemusejí vznikat pouze v ,,továrně na sny’’. 100%
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
10
Zde vše funguje jak já. Naprosto geniální film, který nemůže nic překonat. Divák dostane trochu komedie, dramatu a i životní zkušenosti. Nenudíte se a film krásně pluje a vytváří ve vás krásný pozitivní pocit. Další procenta jsou i za soundtrack. Nezapomenutelný film!
Bordoshut
1 647 bodů
10
Recenze na film The Intouchables (Nedotknutelní): Tak takhle dobře už jsem se dlouho, dlouho nezasmál. Nikdy by mě nenapadlo, že duo ochrnutý vozíčkář a ze řetězu utržený opatrovník dokážou za necelé dvě hodiny společně vyprodukovat takové množství vtípků, že by naplnily i orlickou nádrž, ale... je tomu tak. Fascinující je, že vůbec nevadilo, že jsem na to koukal na americkém Netflixu s anglickými titulky a ve francouzštině. Chechtal jsem se jako pominutý. Nejlepší komedie, co jsem viděl za hodně dlouhou dobu. Sledovat to nefalšované přátelství, které se mezi Philippem a Drissem během filmu vytvořilo, byl tak nádherný pocit, že pro jednou nechám stranou jakékoli hledání chybiček, klišé a prvoplánovitosti a spokojím se s prostým konstatováním, že to byla ukrutná jízda, kterou si někdy rád zopakuju. Where do you find an invalid? Where you leave him.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
9.5
Film, který dokázal to co většina jeho předchůdců ne, a to potěšit a pobavit. Neumím si pro tenhle film představit vhodnější herce, než je Francois Cluzet a Omar Sy, kteří filmu pomohli filmu k výšinám a jako herecké duo byly více než sympatičtí. Scénář skvělý, propracovaný, a měl to co by měl mýt každý film. Z dá se říct smutného příběhu Philippa vytvořil skvělý příklad toho, co se stane, když se střetnou dva protiklady (výsledek je bombastický). Film měl, jak dramatické tak i velice vtipné chvilky a nelitoval jsem ani chvilky stráveného u něj.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Film, který funguje snad ve všech aspektech, které nabízí. Obstojí jako komedie, drama i citová a emotivní vydíračka. Skvělí Omar Sy i Cluzet. Film o tom, jak spolu dokážou fungovat dvě naprosto rozdílné osoby a charaktery na bázi důvěrného přátelství. Musím říct, že žádný snímek už mě dlouho takto neoslovil, 95%.
wiecej
1 452 bodů
10