Komentáře a recenze 52

10
Tři snad největší debilové kteří žily, ve filmu podle neuvěřitelné skutečnosti. Ač se za to stydím tohle mě bavilo a docela dost. Pro mě překvapení roku tohle jsem od Bay nečekal.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Je zas příjemné vidět film od M. Baye a nesledovat roboauta v akci, ikdyž i to mě baví! Pot a krev je film, který těží z borectví Marka Wahlberga a také zajímavého a zábavného děje. Rozhodně dobrý nápad, jak si splnit ten svůj americký sen. Mohlo z toho být drama nebo střilečka, ale jsme rád, že to bylo pojato trochu lehčeji. Výborný Tony Shalhoub, který se dokonale hodil do role. Dwayne Johnson jako křesťan mi sice moc nesedí, ale v tomto kontextu filmu to beru. Ačkoliv to končí tragicky, nikdo si z toho evidentně nic nedělá, ani já ne. 80%.
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
6
Čekal jsem od Baye hodně věcí,ale že se u jeho filmu budu kousat nudou a čekat na závěrečné titulky,tak to opravdu ne.Všichni hrajou tak na půl plynu a to nestačí.Jedinej Rock je alespoň velice srandovní figurkou kterého natáčení rozhodně bavilo.A vzhledem k jakem šílenostem ve filmu dojde by sem rád věděl jak to bylo ve skutečnosti,protože tak blbej jako jsou hrdinové filmu snad nikdo být nemůže,ani ty na bobulích.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Nejvíc odlišný film Michaela Baye není variací na jeho oblíbené Mizery, jak by se mohl zdát, právě naopak zahazuje prvoplánovitý humor a celý příběh, inspirovaný skutečnými událostmi, zahaluje do komplexní satiry. Velmi zajímavé překvapení.
Fanik
Fanik
3 068 bodů
10
Tohle nebyl ten typ filmu od kterého bych čekal, že mu dám více než tři hvězdy. Michael Bay zde prokazuje neuvěřitelnou režisérskou hravost. Například když Tony Shalhoub odchází z toho svého podniku (nebo co to je). A nad hlavou mu směšně nízko přelétá letadlo. Michel Bay to asi bral jako svoji srdcovku. Bay zde zvolil (jak je u něj zvykem) hodně barevných filtrů ale ono to ve výsledku vypadá velice slušně. Hlavní postavy jsou totální vypatlanci. Hlavně Mark Wahlberg. Je těžko uvěřitelné, že se tohle opravdu stalo. Nicméně proč ne. Člověk ale musí být hodně vypatlaný aby griloval ruce venku před barákem. A dal svůj prst psovi chlapa kterého zabil.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Je to jako sledovat film, který vídáme neustále, co se týče pravdy. Ale Bay ho udělal jiným. Bay mě již dříve "ohromil" Pearl Harbor, Transformers a rozhodně nesmím zapomenout na Skálu. Tento snímek byl jako každý jiný, ale byl jsem potěšen, že ho budu moct zhlédnout ještě před premiérou. Tento snímek datuje krutý pravdivý příběh, který je až neuvěřitelný, jak mohou být lidé pro peníze krutí, debilní, humorní a nechutně namakaní. Popravdě kulturisty moc nemusím, a i když byl Johnson Eldad, i tak se nechal unést návykovým sněhem a svaly. Skvěle provedený snímek, na který se v žádném případě nezapomíná.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7
Výborný akční film.Trochu však je zde moc krve.Jinak výkony herců dobré.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
6.5
Pan Michael Bay po dlouhé době natočil film, který nebylo pokračování Tranformerů, ale nejedná se o tak kvalitní akční komedii jako byl snímek Mizerové. Pan Bay tentokrát vsadil na pana Marka Wahlberga (s nímž se mu pravděpodobně spolupracovalo tak dobře, že jej obsadil do dalšího dílu Tranformerů), který drží film po herecké stránce. Filmu něco chybí, ale pořad lepší než Tranformers.
harry456
harry456
2 437 bodů
7
Náramná pecka, která neskutečně pobaví a ještě je to podle skutečné události. Bay natočil naprosto nadsazeně film plný drsných kluků, kteří si hrajou na gangstery a přitom neumějí unést přiblblého boháče, omylem zabíjejí lidi a ještě se k tomu stačí kráčející skála modlit k bohu.
farb
farb
2 064 bodů
7
"Ježíš je Pán, ale kokain je král!" Americký sen trochu jinak v rozverné režii Míši Baye. Žánrově těžko uchopitelný a extrémně bizarní film, co se diváckého zážitku týče. V čistě komediálních momentech skutečně zábavné, aniž by to bylo trapné či přehnaně nechutné. V těch dramatičtějších / vážnějších chvílích (kterých je "překvapivě" mnoho) je to místy ... trošičku rozpačitější. Dohromady je to ale skutečně zajímavě absurdní pokoukání, které je především skvěle natočené - Bayovi efektní kamerové průlety a zpomalovačky, jeho záliba v rychlých autech a topmodelkách (těch hlavně :-) mě nikdy neomrzí - a zahrané (ústřední trio si ty vyposilovaný gumáky evidentně užilo). Nejlepší Michaelův film od prvních Transformers. 70%.I Believe in Fitness.