Komentáře a recenze 52

8
Čakal som niečo menej nechutné, niečo na spôsob Bad Boys, ale to bude asi tým, že nikdy nečítam obsah filmu pred jeho zhliadnutím. Ale aj tak sa, odhliadnuc tých krvavých scén, na to dobre pozeralo.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
7
Davam 65% len gvoli Jonhsonovi zos začiatku to bolo zaujimave ale ako potom v polovici už ani nie ale dalo sa to len ma štve Jonhson trošku lebo už take herci ako Arnold a Sly maju dvojnika Jonhsona on je herec lebo dokaže zahrat tvdrasa a citlivku
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
9
Marky Mark v nejlepší formě, Dwayne "Hora" Johnson, Ed Harris, Tony Shalhoub a.k.a přítel Monk a mnoho dalších jmen, které v čele s Míšou Bayem vytvořili skvělou parodii na klasický americký sen v podání geni(t)álních steroidových vypatlanců alias vrcholů tělesné dokonalosti. Celé je to jeden velký prvoplánový vtip cíleně mířený na všechno, co je Americe tak blízké - obezita, afroameričani, křesťanství, fitness, gayové a honba za americkým snem, který si přeci zaslouží každý americký "pracant"s bujnou fantazií a přehnaně velkým sebevědomím získaným díky dlouholeté snaze rodičů vštípit dítěti, že on je středem vesmíru a může si dělat ku*va cokoliv, co se mu zamane. Je až k nevíře, jak režisér známý především díky své schopnosti "hňácat"akční filmy jako na běžícím pase, dokázal vytvořit natolik zábavný film se svižným tempem a s minimálním prvkem akce. Na druhou stranu je ve filmu značně zřetelný Bayův rukopis - působivá kamera, zpomalené záběry, skvělý střih a to vše doplněné o skvěle padnoucí "gangsta" hudbu Stevea Jablonskeho. Nutno zmínit, že milovníci komplikovaného inteligentního humoru, kteří zabředle nenávidí pohled na "tupé" násilí a primitivní, kýčovité vtipy, nebo naopak egoističtí kulturisti zdegenerovaní steroidy a pohledem na svá vlastní "mužná" těla květnatě a poeticky využívající svoji bohatou slovní zásobu a složitý syntax jako např: P*čo, vole, budeš tady cvičit ještě , ku*va ?", budou náramně pobouřeni a během prvních 10 minut odpadnou. Pokud jste ale divák se špetkou pochopení pro nadsázku a víte, co můžete očekávat, náramně si to užijete. Pro lepší popis tohoto díla využiji citát samotného režiséra: "Nepřišel jsem léčit rakovinu, ale bavit lidi." A o tom to celé je. Tenhle film překypuje možná laciným, ale přesto vysoce návykovým humorem, který je prezentován svalovci, jenž parodují jiné svalovce a očividně je to vyloženě baví. Navíc celý koncept přichází s něčím poměrně novým, neokoukaným, i přesto, že se tvůrci nechávají inspirovat Bayovými staršími filmy. Pain and Gain rozhodně nepůsobí jako soubor vykradených scén v novém, dražším kabátku, ale spíše jako snímek využívající předchozí úspěchy a zkušenosti a k tomu přidává originalitu a nové ( šílené ) nápady. Je to šíleně bláznivá, vtipná a především zábavná jízda natočená podle již ne tolik vtipné reality, která má s tímto příběhem pramálo společného, možná pouze stupiditu hlavních propagátorů. Bay mě po dlouhé době zase jednou ohromil, skláním svůj pomyslný klobouk a hltám plnými doušky. 90%
michaela159
michaela159
1 045 bodů
7.5
Bay si ho natočil z čistý lásky k filmům. Zavázal se kvůli němu na čtvrtý díl Transformers a narval do něj Kráčející skálu a Marka Wahlberga. Ty dva mám hrozně ráda a tak jsem se jednoho krásného slunného dne rozhodla jít do kina, abych si užil podle očekávání sympatický herce. A vyplatilo se to.
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
2
Bayovo zesympatičťování hloupých svalovců s příliš přesstylizovaným vizuálem (prý cool... haha to určitě), kupou ubohých dialogů a ještě větším množstvím trapných fórů. Nikdy víc, děkuji. Zlatí roboti. "I believe in fitness!"? Větší hloupost jsem už dlouho neslyšel. 2/10
adam-tesar
adam-tesar
595 bodů
10
Na Pot a krev jsem se vysloveně těšil.Nejvyzrálejší film Michaela Baye od Mizerů2. Za proceděnou krev a pot Mark Wahlberg a spol. inkasují sladkou odměnu v podobě velkého jmění.Tempo filmu je stejně zběsilé, stejně jako myšlenkové pochody hlavních hrdinů.Ve filmu jasně dominuje Mark Wahlberg, i když pravdou zůstává, že herecké trio (Johnson, Shalhoub a Mackie)mu výborně sekunduju.
dancemusic2012
466 bodů
7.5
Výborný film, zábava i drama, a velmi dobrý výkon Marka Wahlberga
dadoool
dadoool
407 bodů
4
Tak na tohle jsem chtěla jít do kina...Díky bohu že jsem to neudělala. Co to mělo být? Po nějaké době už jsem přestalala počítat tuto mojí reakci a přesunula se ke sledování zbývajícího času. Uznávám, že film byl občas i vtipný, ale to zdaleka nepřebije množství vysloveně nesmyslných a trapných scén, kterých bylo bohužel až příliš mnoho. Opravdu jsem si říkala, co v tom příběhu ještě mohli vymyslet, i přesto, že je založený na skutečné události. Film mi tématikou trochu připomínal Vlka z Wall Street, kterému ale kvalitou nesahal ani po kotníky. U vlka jsem se celé ty tři hodiny opravdu bavila a byla vtažena do příběhu, u Pain and Gain už tohle říct nemohu a ty dvě hodiny mi přišly opravdu nekonečné. Měla jsem chvílema pocit, že je to na Vlka nějaká trapná parodie a jsem opravdu ráda, že jsem do kina nakonec nestihla jít.
surowka
303 bodů
4.5
místy vtipné místy tragické celkově ale velmi slabé nechápu co má být film zač je to komedie no dobrá fajn , ale natočit komedii o lidech kteří utloukli nevinné lidi mi přijde velmi divné . Nebo je to drama . Drama pak velmi kazí komedialní prvky . Asi sem film nepochopil celkově sem ho protrpěl.
  • takového johnsona vidět nechci
  • je to dlooooooooooouhé
Bretislav