53%

Komentáře a recenze 48

Petrson
Petrson
4 166 bodů
3
Pár zajímavých počítačově složených přírodních záběrů, neuvěřitelné dialogy, scénář, režie, herecké výkony, dekorace. Jeden shrnující zážitek mi v paměti utkvěl: a to sedačky ve vesmírné lodi, na kterých se na první pohled ani nedá sedět a následuje věta ve smyslu, teď spi, máme před sebou osm hodin letu. Udělat dobrý film je asi těžké, stejně jako udělat dobré vesmírné sedačky. Smith je jinak v jiných filmech dobrý herec.
8
Když pominu tři největší nelogičnosti jako že: proč je vlastně otec nasranej na malýho syna, že přežil? co měl asi tak dělat? nebo proč se proboha nepřipoutaly všichni, no a to s tím orlem už řešit ani nebudu. A zapomenu na tucet těch malej jako že: tak civilizace, která putuje vesmírem jako nic a oni furt používají kolečkové křesla pro válečné veterány místo nějaké sofistikované protezy a pár podobných volovin musím uznat že je tohle vcelku originální a nevtíraví filmek který mě potěšil. Smith senior je dobrej jako vždy a junior není tak otravnej jako v ostatních svých filmech a to že Shyamalan vždycky točí po svém na to jsem si už zvyk. Takže suma sumárum pro mě žádnej velkej problém ikdyž musím uznat že je to poměrně jednoduchej příběh (nechci říkat že je to bečko ale je) stejně pobaví.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Jako fanoušek sci-fi musím říct, že se mi toto dílo zamlouvalo. Je nutno dodat, že jsem i fanda Willa Smithe, tudíž se mi toto dílo dvojnásob zamlouvalo. Z pohledu nápaditosti v hi-tech vybavení si myslím, že Shyamalan uspěl. Od zajímavě vypadajících lodí, až po oblek z chytrých nano-vláken s multifunkční mačetou. K tomu to prostředí divoké Země a já byl spokojen. Příběh jako takový moc pocitů nevyvolával, emoce jsem nechával při sledování stranou. Děj byl celkem jasně zřetelný, akorát bych se nebál délku filmu klidně trochu natáhnout, potenciál k tomu tam určitě byl. Podle mého další dobrý sci-fi snímek, přiřadil bych ho např. k Oblivionu nebo k snímku Prometheus. It means 75%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
3
Průměr, slovíčko které vystihuje všechno. Průměrný předvídatelný příběh, který Vás opravdu nepřekvapí, ani nemá snahu. Průměrná režie postrádající jakékoliv nápady. Průměrné ústřední duo otec-syn. Technicky průměrné triky a tak by se dalo pokčovat až k poslední složce filmu, jenže od Smithů se přeci jenom čeká víc než jen průměr.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
4
Jedna hvězda za Smitha, druhá hvězda za efekty. Jinak, jak bych to shrnul....nudáááááááá.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
0.5
M. Night Shyamalan jde kvalitně čím dál tím rychleji dolů. U jeho posledního filmu Poslední vládce větru jsem měl pocit, že už je na úplném dně, ale dokázal překvapit, že tam ještě nebyl tím, že natočil Po zániku Země. Will Smith byl jeden z mých oblíbených herců. Po tohle filmu už není.
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
Ak zoberiem do úvahy, ako sa za posledné roky dokašľalo množstvo sci-fi projektov, tak toto sa ešte ako-tak dá, len sa na After Earth treba pozerať ako na sci-fi pre deti a mládež.
harry456
harry456
2 437 bodů
4
Jaden Smith nasadí v úvodu filmu zarputilý pohled, při kterém má na čele víc vrásek než jeho otec, a neshodí ho do závěrečných titulků, zatímco Will Smith se stejnou vytrvalostí prezentuje výraz "umírám a trpím". Ke své obrovské smůle není After Earth tak blbé, aby bylo zábavné; je jen nudné, nezajímavé a neoriginální. Po dlouhé době film, během jehož sledování jsem v kině ubíjela nudu počítáním žárovek na stropě, hledáním všech nouzových východů a sledováním času na hodinkách.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
7
Shyamalan je vizionář a jeho díla s sebou přináší značnou dávku nadčasovosti, což někomu nemusí sednout, a proto se nedivím rozpačitým hodnocením, které se u jeho filmů objevují ještě dlouho po vydání. Shyamalan má svůj styl, má svou zprávu, kterou chce prostřednictvím svých snímků sdělit a kašle na to, jestli to je zrovna v Hollywoodu in, nebo ne. Jistě že scénář After Earth by se dal opravit a některé dialogy zabrousit, čímž by se vyvaroval značnému patosu, kterým snímek oplívá, ale i tak jednoduše nemohu dát méně jak 70%. Zřejmě mám pro toho Inda prostě slabost...
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů