53%

Komentáře a recenze 48

Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
5
Musím říct, že po filmech Já, robot a Já, legenda jsem se na další opus s Willem Smithem hodně těšil. Bohužel zázrak se nekonal a moje nízké hodnocení je hlavně díky naprosto hrozným hereckým výkonům otce a syna Smithových a scénáři, který je průhledný od začátku až do konce a vlastně se ani nemáte na co těšit. Ano, efekty v mezích možností působivé, začátek dobrý rozjezd, ale pak to vše spadlo někam hluboko, odkud se to již nestačilo do konce filmu vyhrabat. Bohužel. Jak říká staré české přísloví "Není každý den posvícení".
michaela159
michaela159
1 045 bodů
2.5
Nuda, všude hlásí, že se film odehrává tisíc let v budoucnosti a ukazují mapy jak dopadnou kontinenty za tisíc let, ale ve filmu Po zániku světa je jen pustá džungle. Hlavní postavy jsou nesympatické, scénář postrádá to svoje ,,WOW," a myslím, že to režisér neměl ani zfilmovat, i když skoro celý film režíruje spíše Will Smith než M. Night Shyamalan, který je tam jen tak nanic.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
4.5
Nemastné, neslané, nekořeněné, nezáživné ... a neuspokojivé. Bohužel, nový Shyamalanův snímek neobsahuje téměř žádné působivé pozitiva, které v dnešní obsáhlé filmografii tvoří kvalitní film. Už samotný námět je takový nějaký, vlastně pouze vypráví menší dobrodružství syna a otce, nikoli konec světa, jak by neznalý divák čekal z názvu. Dále by člověk čekal, že W. Smith potáhne celé tohle scifko, ba naopak jen po celé dějství leží a mluví. Jako herec je mi velmi sympatický, ale tady to kapánek podělal .. nebyl tak sebejistý, občas přehrával. "After Earth" je v podstatě rolí jeho syna, ve které si nevedl vyloženě zle, ale nebyla to žádná pamětihodná role. Audiovizualizace je OK, ale kam se podělo údajných 130 mega z rozpočtu, to je mi záhadou. Viděl jsem hromadu levnějších filmů, které vypadaly o dvě třídy lépe, tak nevím. Jednotlivé scény jsou koukatelné, zajímavé .. občas i něco proběhne .. místy zamrazí i temnější atmosféra, ale jako celek to nefunguje.
myllyn
myllyn
885 bodů
7
rodině Smithů v jednom filmu. Jaden nám roste jako z vody. Ok, viděl jsem už i lepší sci-fi ale tohle má něco do sebe. Viděl jsem i horší filmy režiséra M.Night Shyamalana, třeba Vesnice. Hlavní obluda je dostatečně hrozivá, aby se jí divák mohl bát a celkově v poho.
Peter12
Peter12
810 bodů
4
Primitívny film z veľmi zlým hercom v hlavnej úlohe(J.Smith). Neveril som mu, že by to mohol zvládnuť. Keby ho nechali v parku samého, tak by bol posratý a nie v takomto prostredí. Vôbec ma nebavil inokedy skvelí W.Smith ale zas musím uznať, že v tomto filme sa nemal ani ako prejaviť. Celkový dojem z filmu je , že strašne som sa nudil. Kto ho nevidel mala rada na zaver môjho komentáru: Ani ho nepozerajte, naozaj sa to neoplatí. Radšej si pozrite Ja Legenda a tejto sprostosti sa radšej vyhnite.
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
5.5
Shyamalan to nemá snadné. Jako všichni režiséři, kteří začínají svými nejlepšími filmy a pak to s nimi jde s kopce. Když jsem viděl Stalo se, říkal jsem si - navzdory tomu, jak byl film komerčním propadákem a jak ho utřela kritika - že zase svítá na lepší Shyamalanovy časy, že zase hledá filmové metafory a přemýšlí nad hlubšími tématy, ale Poslední vládce větu mě rychle vrátil na zem. After Earth je tak trochu jako kdyby přišla rodina Smithových do studia a řekla - "Hele, máme prima námět na film a chceme někoho, kdo to umí natočit a nebude do toho moc kecat." A studio řeklo - "No Shyamalan, ten je zoufalej a natočí cokoli." Moc bych si přál, aby to nebyla pravda. Aby nerezignoval a netočil filmy, které akcentují jen vizuální efekt nebo efektní vizuál a zbytek se plahočí tak trochu bokem, než to chcípne a všechny to zajímá asi jako Donalda Trumpa problémy Třetího světa...
Waters
Waters
629 bodů
4
Přesně to, co jsem vidět nechtěl. Prázdný scénář, špatná režie, matný herci a blbý triky. Shyamalan už se zřejmě nezachrání. Leda ten Vyvolený 2 s Willisem by to mohl vytáhnout. Tohle je každopádně smutnej vývoj kdysi geniálního režiséra.
Dzany
Dzany
408 bodů