68%

Komentáře a recenze 95

Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 271 bodů
8.5
Naprostá pecka..jakozto fanoušek scifi i Xenomorpha. Za mě pecka, dej pěkně šlape, nenudí, Fassbender, za mě výborny výkon a vziti do role, vizuálně dokonale.. Moc se mi líbí začátek kde se vše vysvětluje, to nastoli tempo ktere krásně graduje.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
8.5
Pokud se těšíte na další pokračování vetřelců, moc jich ve filmu neuvidíte. Film se zabývá spíše hledáním tvůrců naší rasy, kterými je téměř vyhynulá civilizace, která se nakonec ukáže pro lidstvo nebezpečná. Nepříliš počítačově upravený film (na svůj typ filmu).
farb
farb
2 064 bodů
5.5
Ze snahy vytvořit z čistokrevného prequelu samostatnou a originální sci-fi, vzešel zvláštní hybrid, který není ani jedním.
Epidém
2 016 bodů
4
Bože, proč...tolik nesmyslů, chyb ve scénaři, střihu a Amerikanství jsem dlouho v kině neviděl
karlik4801
1 942 bodů
5.5
Prometheus dokáže hodně ovlivnit vizuálem. Ridley Scott už ale před několika lety, dokázal udělat mnohem kvalitnější a zajímavější scifiárnu, proto mě jeho nejnovější počin vůbec neohromil. Nic megalomcujícího mi tyhle zárodky? kukly? nedali. Pochválit musím zabiárnu ve stylu zombie. A pak jsem rád za moje oblíbené herce, bohužel Charlize Theron zde nebyla nijak úchvatná, Michael byl příjemný a pro mě věrohodný.
wop
wop
1 716 bodů
7.5
Výjimečná podívaná, které se opravdu podařilo vzkřísit atmosféru prvních Vetřelců. Necháte-li se ale ošálit nádhernou vizuální stránkou filmu, můžete, poté co si sundáte růžové (3D) brýle mámení, nabýt dojmu, že jste museli značnou část filmu zřejmě někde minout. Je samozřejmě v pořádku, nechávají-li tvůrci diváka, aby si leccos domyslel. Když si ale musí prakticky bez vodítek vymýšlet vlastní šílené teorie, aby pochopil některé scény a motivace většiny postav, je něco špatně. Parádní sci-fi horor, který má cenu vidět ve 3D? Rozhodně. Kultovní záležitost? Sotva.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
7
Po letech jsem se vrátil k nenáviděnému, či milovanému prequelu k sérii Alien a musím tentokrát pozvednout o hvězdičku navíc, protože jsem konečně procitl skrze filmovou filosofii a její tezi, která je v tak opulentní a impozantní podívané nenápadně schovaná a není divu, že Prometheus dostal od fanoušků tak moc rozporuplné reakce. Pokud se ale podvolíte Ridleyho vizi a tomu, proč se na začátku filmu děje něco, co není po celou dobu snímku vysvětlováno a pak se k tomu vrátíme na konci, to mluví zkrátka za vše. O vizuálu se nemusíme vůbec bavit, protože ten je na vrcholu své doby, inspiruje se u svých bratříčků a zároveň dokáže stále překvapovat strachem ze neznáma v neznámém prostředí. Mix herců tu je tak nějak mezi velmi kvalitní a velmi průměrní. Ale i to přináší finální komplexní pohled na humanitní charakter a jeho neodpouštějící zvědavost, která je hlavním motivem filmu. PS: hudba je taky nenápadně výborná a do ponuré atmosféry filmu skvěle padne
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Parádní temné sci-fi o původu člověka.Ti kdo čekají dalšího Vetřelce budou zklamáni,ti kdo již jsou připraveni na Vetřelčí film bez Xenomorfa budou nadšeni.Já patřím k té druhé skupině protože má film i přes relativně nízké hodnocení spoustu silných momentů a skvělého Fassbendera.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
6
Zcela jednoduše: Prometheus mě nezklamal. Samozřejmě, těšil jsem se, že si užiji nějakého toho xenomorfa, ale nadruhou stranu, alespoň se mám na co těšit v pokračování. Fassbender tradičně skvělý, zbytek hereckého obsazení nijak výrazně nevyčníval, ale nemohu ani říct, že by mě někdo svým výkonem vyloženě zklamal. Zápletka byla jednoduchá, zkrátka "Hledáme boha, abychom se dozvěděli proč", i když ke konci filmu se změnila spíše na "Hledáme boha, abychom ho nakopali do zadku". Triky i scenerie bez komentáře, není ho třeba, soundtrack taktéž velmi dobrý. Na druhou stranu chování hlavních postav...To bylo mnohdy k pláči. 65% a už se těším na pokračování, v hlavní roli konečně opět s nejoblíbenějším emzákem všech dob.
wiecej
1 452 bodů
7.5
Důstojné pokračovaní jinak skvělé série, která v posledních letech začala uvadat. Scott zde použil spoustu věcí, které fungovali v jedničce. Odpověděl také na několik otázek, které si diváci kladli, ale zase zároveň spoutu otázek také položil a tím si připravil prostor pro dnes oblíbený restart série....