Prometheus

68%

Komentáře a recenze 95

pateta
461 bodů
40% Prometheus si totiž pokládá velké filozofické otázky, a zároveň s popcornovou přímočarostí zkouší ukázat, jak se zrodilo lidstvo, Vetřelci a vlastně i žánr moderní filmové sci-fi. Přitom operuje s příběhem, ve kterém chabě sestavená banda astronautů třikrát přejede tam a zpátky mezi svou lodí a tajemnou základnou a zhruba patnáct minut čistého času se potýká s jakýmsi mimozemským bordelem. No a pak to všechno bouchne. Z tohohle materiálu nemohl vydolovat opus ani machr jako Ridley Scott.
kapi128
318 bodů
6
Neco tomu chybelo,ale divat se dalo.
roxet
roxet
293 bodů
7.5
V dnešní době Paranormal aktivit při kterých si zrak schováváte v dlani abyste v noci mohli trochu spát je toto dílo slabé. Lekačky typu had láme ruku, nebo sonda zachytí neznámou formu života co se pak stratí, nebo člen posátky proměněn na mutanta, to patří tak do třicet let starých filmů, kdy nás děsila dvojice zasebou jdoucích zubů a minimální šance že jim Sigurley unikne. Rydley Scott je režisérské eso a po vizuální stránce to dokázal, sci-fi on opravdu umí. V hercích má také dobrou mušku Noomi Rapace, Michael Fassbender i Charlize Theron jsou do svích rolí hluboko ponořeni a věrohoni. Ale ten scénář je takovej jalovej. No čekal jsem víc, snad bude pokračování lepší.
jakub.polak
181 bodů
4.5
Zajímavý nápad, bohužel pro mě byl špatně odvyprávěný. Napínavé to bylo minimálně. Chyběl mi promyšlený souboj se "zlem", kdy bystrý člověk přelstí cizáka chamtícího po schlamstnutí čehokoliv. Po filmu zbyla spousta otazníků. Nabízí se však vysvětlující věta androida Davida: abys mohl něco vytvořit, musíš vždycky něco zničit.
Vitouch
165 bodů
2.5
Čekal jsem od toho trochu víc. Jsem celkem zklamaný ale mohlo to být i horší :)
Pepa Nevrkrakr
Pepa Nevrkrakr
142 bodů
7.5
Nebylo to vůbec špatné..film docela uběhl a leccos dovysvětlil..taková průměrná sci-fi podívaná..je pravda, že na Vetřelce to nemá ani náhodou, ale můžeme se těšit alespoň z toho, že už tak nějak víme, jak to vlastně všechno mělo začít..takže vzato kolem a kolem, dá se na to dívat i když slíbit Scottovy, že si Promethea dám do své filmové sbírky popravdě nemůžu..
  • docela v poho sci - fi
  • herecké obsazení a výkony, kromě Fassbendera
  • konečně víme co a jak
  • Fassbenderův herecký výkon
  • triky a kulisy
MiLaCzech
MiLaCzech
123 bodů
6
Prometheus je krok špatným směrem. Film dějové děravý a dost často i nelogický. Myslím si, že zde někdo udělal velkou chybu a já jsem upřímně hodně zklamán. Čekal jsem víc, mnohem víc.
Eradancz
100 bodů
8.5
Mne to celkem dost prekvapilo. Nevim proc se to vetsine lidi nelibi. Vim ze par dir to v pribehu ma ale jinak je to nadprumerne scifi s dobrymi efekty a celkem slusnymi herci. Mne to potesilo ale kazdy mame svuj nazor. Jinak k tomu pribehu ty diry nebyli zas tak velke. Teda spis jsou tam diri v logice postav. Treba jak Milbourne sah na toho hada nebo co to bylo za mrsku.
neunew
neunew
69 bodů