58%

Komentáře a recenze 33

Kick077
Kick077
596 bodů
4
Tak tohle se moc nepovedlo...byla to prostě nuda, střihy byly často delší než by bylo akorát, proto taky ty 2 hodiny..ze kterejch by určitě stačilo i znatelně míň, Ne moc povedenejch vtipů, bylo to prostě takový nic moc. Nejrychlejc uběhlo posledních několik minut, kde se všichni postříleli, to mělo trochu spád, i když u toho si taky nejsem jistej, jestli to bylo nutný. Ale zase na druhou stranu, v podstatě to odpovídá tomu, čeho chtěl Sokol zřejmě dosáhnout a co je v popisu filmu. Bohužel pro hodnocení, ale hodnotim, jakej na mě film dělal dojem, a ne to, jak se držel svýho nápadu.
dancemusic2012
466 bodů
7
Prvotina Ondry Sokola se povedla. Vtipný a napínavý snímek.
Marcela012002
Marcela012002
371 bodů
7.5
Vtipný a vývoj děje překvapivý. Po dlouhé době český film na který stálo jít do kina.
jarousek1981
314 bodů
8
Skvělý výkon Ondřeje Sokola, který nejenže si ve filmu zahrál hlavní roli, ale stojí i za scénářem a kamerou. Dobrý děj a zajímavý konec.
dearie
284 bodů
7.5
Je to takový příjemný počin v českém rybníčku. Netradiční, přesto ne úplně vybočující. Ta patrná nadsázka, s kterou je vyprávěn jinak opravdu smutný příběh, to celkově odlehčuje. Na druhou stranu určité momenty dovedené do absurdna filmu zbytečně ubírají na uvěřitelnosti. Každopádně je to jasně Sokolův rukopis a tak je asi i jasné, že kdo jeho pohled má rád, ten se ve filmu najde, kdo nemá, ten se snad aspoň dobře pobaví a víc to řešit nebude... Hodně mi vadilo Ondřejovo přehrávání, zvlášť v úvodu, ale to už k němu zkrátka taky patří. :-)
Elvika
Elvika
121 bodů
6.5
Šlo to. Trailer zajímavý, dobří herci, zajímavé a vtipné vtipy, zajímavý příběh. Popravdě jsem ale čekala, že to bude lepší...
Radomira
Radomira
84 bodů
5.5
Snaha o vtip, ale jako prvotina dobrý. Díky závěru víme, že nebude pokračování.
rosaliehalle
30 bodů
10
je to moc hezký film s tragickým koncem,který mohl někoho překvapit
  • hlášky,které byly ve filmu řečeny,jsou vtipné a nenahraditelné
  • nezapomenutelné scény
  • obsazení herců do filmu nemohli vybrat lépe,každý svou roli zahrál na 1*
  • místo natáčení
amatfilm
amatfilm
29 bodů
7.5
A mě se to zrovna líbilo. A to víc, než Krobotova Díra. A to jsem ty filmy viděl v rozsahu dvou dnů. Ano, dějové zvraty jsou často nepravděpodobné, člověk neví, jestli je to komedie, tragédie, parodie či detektivka... Ale vcelku to bylo příjemné pokoukání a nelituji, že jsem to viděl. Spíš lituji, že jsem mohl tvůrcům poslat ve veřejné sbírce nějakou tu korunu na výrobu.