Krásno

58%

Komentáře a recenze 33

47 084 bodů
6.5
Tak nakonec si pro nás Ondra přichystal příjemné překvápko. Film bych rozdělil na dvě části. Ta první část filmu trvající asi hodinu mi vůbec nesedla a nějak jsem nevěděl co si o tom mám myslet. Dost jsem se nudil a i ten vtip mi moc nesedl. Ve druhé půli už se film trošku rozjel a začal mě konečně víc zajímat. Příběh dostal nějaké tempo s gradujícím dějem až do samotného závěru,který nejspíš každému nesedne. Musím se přiznat,že mě konkrétně ten konec moc nešmakoval. Ondrova prvotina,ale rozhodně stojí za shlédnutí a já mu přeji do dalších projektu hodně úspěchu.
6
Tak strašně moc jsem se toho bál, tak strašně moc mě iritovaly trailery, tak moc nemám rád Partičku... až jsem byl docela překvapen, jak se to "dalo". Jediné, co tomu filmu chybí, je pořádný dramaturg, který by to udržel pohromadě... Den po zhlédnutí mi sice vadí víc věcí než bezprostředně po titulcích, ale já prostě budu ten hodný. Je ale fakt, že to funguje jen coby nezávazné černohumorné blbnutí, jakýkoliv přesah, myšlenky nebo vývoj postav jsou podivné a nepřesvědčivé. Šlo by to shodit ze stolu a vysmát se tomu, ale já necítím potřebu. Je to něco podobného jako Křídla Vánoc Babinské - tvůrčí potenciál zmizel v návalu nerozumné kvantity. 55 %
Riverdon
Riverdon
7 386 bodů
9
Pro milovníky Partičky a Ondřeje Sokola povinnost shlédnout. Dobrý výběr herců a vtipné.
limeta
limeta
5 177 bodů
5.5
Rozpaky. Není to úplně zlý, ale na celovečerák je to sakra málo. První polovina se vleče, druhá už upoutá pozornost, celkově úroveň slabšího studentského filmu.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
3.5
Krásno není krásný. Pár dobrých momentů a vtipů na celovečerák nestačí.
sporkaska
sporkaska
2 358 bodů
8
Tak za toto dílo bych Sokolovi klidně nechala dosáhnout na svou kundu (a klidně i za světla). Docela krásně dokázal udělat v Šumperku trochu vzrušení. Film plný emocí, černého humoru, nostalgie, střílení a pár facek… K dokonalosti sice chybí pár krůčků, ale i tak smekám klobouk, hlavně hereckým výkonům (Sokol a teplej Roden), skvělé kameře a výborné hudbě.
Alism
Alism
1 262 bodů
8
Na české poměry velmi zajímavý počin. Vtipný a zábavný!
Yancl
Yancl
1 020 bodů
6.5
Takhle .. pokud bych si měl vybrat hrstku těch "lepších" filmů české produkce posledních deseti let, KRÁSNO bych tam s radostí zařadil. Ondra Sokol to uměl natočit s jakýmsi moderním přístupem, který je mi blízký. Řada scén nepostrádá opravdový humor a člověk se fakticky zasměje. Ano, jsou tam hluchá místa a občas to postrádá logiku, ale celkově vzato, není to špatný film a o to víc, na české poměry i zábavný. A Ondra Sokol je sympaťák s hereckým talentem :-)
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
6
Chce se mi napsat sympatický pokus, ale nevím, co dodat do nezbytného "o něco". Snad o to, jak zafinancovat film, který prostě chcete natočit a povede se vám to. Myslím natočit ho. To ostatní je, bohužel, nepovedené. Zásadní je podle mě dramaturgie, kde se mělo jasně říct, že jakýkoli pokus o rozvleklé dialogy, snahy o "partičkovské" vtípky, chaos v rytmu a podivný žánrový cross nejsou povoleny. Tady zjevně povoleny byly. Škoda. Nicméně Ondřeji Sokolovi fandím. Vyvzdoroval si film, který chtěl natočit a natočil ho tak, jak chtěl.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
1.5
Na větší trapas jsem na filmovém festivalu Finále v Plzni opravdu jít nemohla. K mému zklamání jsem zjistila, že Sokol vůbec neumí hrát, ale ještě víc to není dobrý scénárista. Pokud někomu závěrečná scénka přišla vtipná, pak vážně nechápu, proč se říká, že český humor je nejlepší. Lepší okamžitě vypnout, celý film na dvě *, závěr je velký odpad!