82%

Komentáře a recenze 18

leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Film s asi největším počtem logických nesmyslů v historii. A to i na scifíčko. Tyhle šílenosti jsou však dokonale vyvážené nápady, kterými film doslova překypuje. Přidám-li k tomu vynikající provedení, žádné mrtvé pasáže a sqělého Colina Farrella, kterého jsem v tomto snímku zaznamenal poprvé, dostanu stoprocentní koktejl, na nějž můžu koukat kdykoli.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Snímek jsem v podstatě bral jako každý jiný, ale nakonec jsem byl překvapen. Steven mě poslední dobou docela zklamával, ale nyní jsem ho opět viděl ve sci-fi a vytvořil ho dokonale. Příběh je geniální jako od Nolana, čímž mě ohromil hned. Herecké výkony, ať už Cruisovi nebo Farrelovi, byly dokonalé. Cruis se možná dostane mezi mé oblíbené... po tomto filmu o tom silně uvažuji. Steve mi konečně po dlouhé době dal moc dobrý film, který je místy trochu nevyhovující, ale to je skoro každý film. Nemám nic jiného na srdci než nadšení...
Ombak_Penari
2 764 bodů
8.5
Cruise a scifi, Spielberg a scifi. To prostě patří k sobě a náramně to funguje. A když se ještě přihodí Philip K. Dick, tak je už tuplem vymalováno...
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7
Jeden z lepších scifi filmů. Spielberg je dokonalý řemeslník a to je vždy na jeho filmu vidět. Bohužel se neumí vyhnout hollywoodským klišé , zvláště v koncové fázi filmu...takže konec působí úsměvně a dnes již i trapně. Největší chybou filmu je samotný Tom C. , který prostě působí v tomto filmu až legračně , chybí mu charisma a herecky taky nedosahuje lepšího průměru.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Tak tenhle film se velice povedl zase neskutečné efekty v té době něco nového a krimi příběh také velice dobrý.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Přemýšlel jsem o 4 hvězdách, nakonec ale misky vah ke 3 přiklopily mezery v logice děje; když se nad pár věcmi člověk pořádně zamyslí, moc nedávají smysl; například důvod celé anabáze, kdy antagonista mohl celý problém vyřešit rozhodně hladčeji než obviněním policejního kapitána. Jinak se mi ale Minority Report mimořádně líbil. Celý svět a fungování tušitelů je natolik složité, že trvá, než se do něj divák vžije. Film tak nabádá, abychom se nechali jen unášet, příliš nad tím nepřemýšleli a jednoduše vnímali atmosféru a chytré odhalování světa. Díky tomu se zázračně zakryjí i ty již zmíněné logické nesrovnalosti. Hlavní devízou snímku pro mě byla právě ústřední myšlenka předjímání vražd. Ta byla moc zajímavá a díky prostřihům vražd dodávala mysteriózní nádech. Líbila se mi také finální pointa celého provedení zločinu (ta mi přišla chytrá) a pak také samotná expozice dystopického světa s neustálým skenováním sítnic. Právě dějová linka s oční operací mi přišla ve své špíně a nouzových podmínkách jednoduše skvělá. Minority Report je povedený film, který tak rozhodně doporučuji ke zhlédnutí.
Pajmen
1 204 bodů
10
Sci-fi jako řemen. Vždycky jsem obdivoval představivost o budoucích společnostech a civilizacích a tahle představa budoucnosti bez vražd je tak absurdní, až se mi tomu chtělo věřit. Všichni zahráli skvěle, což je jistě i práce Spielberga. Z mého pohledu se role nejlíp chopil Colin Farrell.
dancemusic2012
466 bodů
8.5