73%

Komentáře a recenze 19

Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
Pobavilo :D Veľmi ma neberú komédie ale toto bol dosť dobrý film. Čo sa týka hercov tak pre mňa sympatický, scenár dobrý a vraždy krvavé ako sa patrí. A hlavne verbalova recenzia na tento film ma pobavila :) No čo sa týka filmu tak som prekvapený čo z toho vzniklo. 8/10
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Přesně tenhle druh parodie / hororové komedie mi chyběl. Dva ťulpasové, kteří by ani mouše neublížili, se dostávají do situací, při kterých nevinní studentíci umírají v drtičce dřeva nebo napíchlí na kůl, zatímco zbytek studentíků si myslí, že ti dva jsou šílení vrazi. Pokud od toho moc nečekáte, tak se dočkáte dobré srandy a parodování některých (nejen) hororových kousků.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Moc na komedie nejsem nebo se v nich tolik nevyznám. Ale tohle mi přijde tak moc vtipné, až se mi rozjely kolečka u židle. Vážně jsem se smál od začátku do konce. A o tom si teda myslím, že by komedie měla být.
Epidém
2 016 bodů
8
Skvělá a originální parodie na teenagerské vyvražďovačky. vynikající nápady na "vraždění" studentů.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
0
Tenhle film má jak na ČSFD, tak na imdb kolem 70%. O to víc mě udivuje, jaká to byla bolest a nuda sledovat. Každá postava totální degenerát a příběh je absolutní odpad. Jediný důvod, proč si tenhle film pustit je to, kdybyste vážně nemohli usnout. A nebo kdybyste chtěli umřít a chybí vám motivace.
Kick077
Kick077
596 bodů
8
Tucker & Dale vs. Zlo Taková komedie opravdu na hraně. Určitě se najdou i zastánci, i odpůrci morbidního humoru v příběhu. Ve mně to občas zanechávalo takový rozporuplný dojem, jestli se smát, nebo uklidňovat žaludek. Ve výsledku ale jde o docela povedenou komedii, kde je všechno vyhnáno do absurdních situací a minimálně se nedá odepřít originalita příběhu. Kombinace dvou hlavních postav sice nebyla nějak zvlášť objevná, ale do takových filmů sedí a Tucker s Dalem hráli své role dost věrohodně a přirozeně.
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
10
Nemůžu jinak než plný hodnocení! Proč pořád koukat na parodie na slashery a ne jednou taky na parodii na exploitery s vesnickýma buranama (hixploitaitions) ? Jako milovníkovi těchto často hodně násilných a extrémních kousků mne tahle sranda fakt dostala. Hlavně první polovina, to jsem se fakt smál každou chvíli, perfektní nápady! Druhá půlka už trochu slábla, ale i tak v pohodě. Všechno je jinak, tenhle film ukazuje, že vesničani nemusí být vůbec zlí a úchylní! Akorát se jim prostě někdy práce zcela nedaří ... :-)) Parádní kousek, svěží a zábavné!!