Komentáře a recenze 64

3
... jen další akčňák , který má legendární námět....
Dzany
Dzany
408 bodů
9
'Rise of the Planet of the Apes' má všechno, co má pořádný blockbuster mít. Perfektní režii, hravou, sympatickou kameru, nabušený soundtrack, inteligentní a 'ne - klišoidní' scénář, který krásně navazuje na Planetu opic z roku 1968 a nakonec, úžasné a hlavně přesvědčivé herce....ne teď nemluvím o na Oscara nominovaném Jamesovi Francovi, ani o Brianu Coxovi, ale o počítačem vytvořených opicích, které bez problémů přehrávají 'živé' herce.
Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
9
Z filmu jsem byla unesená. Nejen, že opičky byly nádherně vykreslené, až se člověku z kombinace opice / člověk chvílemi tajil dech, ale i příběh má sílu a dokázal mě do děje vtáhnout! Caesar mi samozřejmě přirostl k srdci a tak bylo jasné, na čí straně celý příběh stojím. ;) Příběh není jen černobílý, ale naopak velice hravý, chvílemi zábavný, napínavý i dojemný. Prostě thumb up!
  • silný příběh
  • Caesar je prostě hrdina s velkým H
  • kvalitní herecké výkony
  • skvělá animace
sammikk_
sammikk_
330 bodů
9
Jednička je spíš filozofické dílo, které rozběhlo novodobou klasiku. Sledujeme jak se z opic stávají upřímnější a živelnější bytosti než samotní lidé, a to samozřejmě bylo úmyslné. Caesar je upřímnější už jen v samotném výraze než jakákoliv lidská postava za celý snímek. To celkově vyzobrazuje jednu z nejlépe napsaných postav. Nebál bych se říct že tu sledujeme jedno z nejlepších motion capture. Které tu je osobitější než kdekoliv jinde, příběh je perfektní. Jsem naprosto vděčný že tu takhle dobrou trilogii můžeme mít.
Djkoma
109 bodů
9
Ano! Ještě před premiérou odepisovaný film, který překonává očekávání a nejen to. Konečně vznikl film, který na první Planetu opic dobře "navazuje", má v sobě mnoho odkazů a úmyslných spojek (let raketoplánu, obojek, kůň, ...) mezi oběma filmy. Využití původních témat a jejich převedení do moderního světa působí dobře stejně jako další současné paranoie (bioterorismus). Vše zabalené ve vizuálně podmanivém světě plného úžasných opic (někdy opravdu až moc úžasných:)) a dobrých herců. Hlavně jsem rád, že příběh postupuje poměrně rychle a logicky, bez zbytečných opravdu velkých zakopnutí. PS: (spoiler) všimněte si, že opice (skoro) nezabíjejí a chtějí jen žít svobodně a ten člověk, který to má chápat, to nechápe... PPS: ta chybějící půl hvězda za tu úctu autorů filmu k opičí legendě. Delší verze.
Dominik_-_-
101 bodů
8
Na filmu se mi líbí, že bere celou Planetu opic od začátku, že se zaměřuje ne jen na lidi, ale především na pohled opic a hlavního opičího hrdinu Caesara. Ten je pro mě hlavním tahounem filmu. A celý film s ním vlastně sympatizuji. Jak si postupně buduje moc a respekt mezi ostatními opičáky :) a staví půdu pro další dva filmy. Film má pěkný vizuál a tempo. Tak že uteče.
  • Caesar
  • Dějová linka opic
  • nemám