81%

Komentáře a recenze 64

cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Co se Timu Burtonovi nezdařilo, to se zde povedlo, je to opravdové vzkříšení fenoménu "Planety opic" a naprostá distance od katastrov, kterých bylo nutno podotknout hojno, po úžasném zpracování z roku 1968, které nebylo překonáno ani tímto skvělým počinem. Fantasticky udělané opice a herectví a oči šimpanze Caesara působí tak, že mu rozumíte, rozumíte i komunikaci opic jaksi přirozeně a fantastické je, že od určitého momentu přestanete fandit lidem, ale začnete zcela přirozeně fandit opicím. Je tu samozřejmě pár nelogičností v zájmu zachování akčnosti a spádu, ale ty si dovolím galantně přehlédnout, protože jako celek působí Zrození planety opic nadmíru svěže a originálně. Třeba při dalším shlédnutí půjdu s hodnocením dolů, ale zatím si dle mého názoru film plné hodnocení zaslouží.
kedl
kedl
6 380 bodů
9.5
Caesar je nový pán světa, už se těším na pokračování, doufám, že to bude alespoň stejně dobrý film jako zrizení.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8.5
Hodně příjemné překvapení. Nejsem zrovna fanda, ani starých, ani nových dílů Planety opic, ale tohle mě dostalo. Perfektní efekty a dokonale propracovaná mimika opičích obličejů. Na pokračování se moc těším.
mojmir.sedlacek
6 046 bodů
8
Když jsem viděl název filmu značící asi milionté pokračování serie, nic jsem neočekával. Po čsfd hypu jsem zas čekal úchvatný trhák, kterého se mi ovšem spíš nedostalo. Zbyl dobrý film, na hollywoodský blockbuster nečekaně dobrý. Výborné efekty a i přes svou digitálnost velmi charismatický opičí revolucionář. Druhá, akčnější půlka má docela slušné tempo a i když se nevyvaruje některých klišé a chyb, suma sumárum se jedná o určitě nadprůměrné dílo s velmi slušnou hudbou. Uděluji trochu zmatené a nejisté 4*.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Škoda, že veškerá akce ve filmu byla použita v traileru. Každopádně geniální efekty a opice vypadají fantasticky. Několikrát během filmu mi naskočila husí kůže. Určitě je to taky trochu zklamání. Přece jenom čekal jsem trochu větší tempo, ale to nebylo nijak zásadní a skvěle jsem se bavil. Emocí je ve filmu taky požehnaně a obzvlášť ochránci zvířat musejí u filmu šílet vzteky. 4* (75%).
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5.5
Člověk se zadívá opičce do očí, sleduje dobré animace, vidí v opicích zrcadlení lidských reakcí a má tak možnost zapomenout na slabší scenář, nevýrazné herecké výkony, bláznivé postupy opic proskakující sklěnými mrakodrapy ( nelze prorazit v realitě ani s rozběhem :) ), neznám šimpanze, který je velký jak člověk, atd. Asi jsem se těšil víc, než film nabídnul, ale chápu, že se Zrození planety opic může líbit víc, než zaujalo mne.
8
Zajímavé překvapení letošního roku po filmové stránce se tomu nedá nic vytknout a ani po té příběhové. Další s těch snímku, který nás varuje před námi samotnými. My si vážně koledujeme o něco podobnýho už poměrně dlouho, o to májí takové to filmy tíživější atmosféru. Fandil jsem opicím a velkému Ceasarovi. Dovolím si tvrdit, že s tohohle bude jednou podobná legenda jako z prvního opičího filmu s Hestonem ale to nechme na další generaci ať si to rozhodne sama pokud k tomu budou mít možnost : ) K dokonalosti mi přeci jen něco chybý ale co by to mohlo být to netuším.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9.5
Tento film je opravdu úžasný. Mám rád filmy s tímto tématem. Film je opravdu kvalitní podívaná, jak na herecký výkon, příběh a efekty. Jediné co mi na filmu trochu vadilo byla scénka no mostě, byla zdlouhavá a je to asi jediná část filmu, na kterou bych se nepodíval znovu.
saboter
saboter
3 564 bodů
8.5
Skvělé výkony Andyho Serkise jako vždy a skvělé efekty dělaj z filmu jeden znejlepších prequelu vůbec.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Režisér Ruperta Wyatta v zájmu moc neprobudí,ale svůj úděl zvládl bravurně.Film má nevídané tempo v obale dramatu s akčnímy úseky.První třetina Caesarovo dospívání,druhá přináší dramatický zvrat a beznaděj,do které jsou hrdinové uvedeni.Působící tak trošku i jako vězeňské drama,protože Caesar si mezi svými opičími spoluvězni musí nejdříve vydobýt respekt a čelit útokům sadistického „bachaře“ Toma Feltona.Vše uzavírá dynamicky akční finále ve kterém sledujeme zmiňovaný opičí úprk za svobodou,kde některé scény stojí opravdu za to.Vše do sebe pěkně zapadá a emoce zdařile cukruje vnímavou hudbou Patrick Doyle.Herci James Franco zahrál velmi dobře i s Johnem Lithgowem,který zdaleka nestárne a velmi jsem si ho oblíbil nejen tu,ale i v Dexterovy s pláštěm od krve Trinity killera.Scénář není zbytečně překombinovaný a je velmi na urovni.Digitální mágové ze studia WETA,kteří mají na svědomí nejen Pána Prstenů ,ale třeba také Avatara nebo King Konga ,opět předvedli práci na jedničku a opičáci rozhodně neaspirují pouze na překvapení roku,ale možný krok pro film roku!100 minut,přelétne přes letájící listí ze stromů v křištálové řece s pohledem na město,tak rychle jak si jen můžu představit pro pocit svobody na konci filmu!