78%

Komentáře a recenze 106

Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
10
Dá se to lehce sestřelit pro jednoduchou zápletku, která si nebere za cíl nic většího, než předvést co nejintenzivnější survival story. Ale funguje to. Pokud se vám líbilo dějově podobně ploché, ale audiovizuálně strhující Sunshine, nebudete mít s Gravitací sebemenší problém - profilace postav je tu stejně matná a ani příběh není z nejzajímavějších. Naštěstí tu není žádný násilný žánrový přechod a co je nejlepší, Cuarón je opravdový mistr orientace v prostoru během akce. To, co předvádí během deště meteoritů, je jednoduše strhující a hodné zařazení do přednášek filmových škol. A emoce? Já se naladil, ale jde bez debat o nejslabší a nejklišoidnější část filmu. Coby celek ve mě každopádně Gravitace rezonuje zatraceně silně (nepochybně i zásluhou výborného soundtracku) a po dlouhé době jde o 3D, které má smysl.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Ten kdo viděl DivX nebo nějaký mizerný 2D kino, tak chápu že dal 3*, ale jinak viděno v IMAXu a nemám co bych tomuto zážitku vytknul, ať přemýšlím jak přemýšlím, prostě nic, takže 100%. Když jdu na film od kterého nečekám žádný extra děj, jen zážitek, tak proč ne. Gravitace je další milník ve světové kinematografii a POKUD někdo natočí něco podobného, tak to nebude to samé. Je to prostě jediněčný film.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Film, při kterém na mě dýchla nádhera a klid vesmíru, si zaslouží plné hodnocení. Opravdu milé překvapení, protože jsem upřímně nečekal, že mě dokáže takhle překvapit. Nic podobně natočené jsem dosud neviděl a místy se opravdu cítíte jako byste vesmírem pluli ve skafandru sami. Nádherné záběry, přímo dech beroucí.
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
9
Film je depresivně pesimistický. Ale co taky čekat od vesmíru, že jo? :) Sandra Bullock je pořád hezká, dokonce mi tam připadalo, že umí hrát! :) A ten věčně sympatický Gerge Clooney, byl výborný profesionál, jako vždy. Jen kdyby furt nevolil ty demokraty v čele s Hnusákem Ohavou, ketrý odpískal skoro celý americký vesmírný program. Je to tedy z jeho strany tak trochu chucpe :) Tak aspoň že to ve filmu hraje super, krasavec jeden!
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
10
Intenzivní zážitek, pro který se staví velká kina. Jde to krásně a lehce sejmout za povrchnost a schematičnost, ale přijde mi to jako hledání chyb za každou cenu. V okamžiku, kdy jsem plul vesmírem a zavíral poklopy spolu se Sandrou, mi bylo všechno ostatní úplně jedno, a to si na dobře odvyprávěné (neklasické) příběhy potrpím v první řadě. Takhle si představuju milník, který nezkouší opatrně nové technologie a postupy, ale prostě je sebejistě čapne a vyždíme z nich veškerý potenciál, aniž by dělal nějaké úlevy a zkratky. Navíc to stálo jen 80 mega, c'mon. Sebevědomý technologický vzor pro další dekádu a asi nejlepší one-(wo)man survival, který jsem na plátně viděl.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Nepřitažlivost Opravdu špatná herečka v opravdu špatném filmu s opravdu špatným scénářem. Je tam všechno - zlý rusáci odstřelivší družici, specialistka mise Sandra s traumatem mrtvé dcerky na krku, obětující se a posléze ve snu kterak nastartovat raketu radící hodný country strýček George, srdceryvné proslovy vyslovované s precizní mimikou, za kterou by se nemusel stydět ani Nicolas Cage, happy end, co málem nevyšel. Nechtěná groteska a oni si za to vyplácejí peníze, rozdávají oskary, plácají po ramenou..
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Nikdy mi v kině nebylo tak zle, jako při sledování neustále rotujících lidí/věcí v beztížném stavu! Film je skvěle zpracovaný a originální. Možná i tím, že nemá žádný příběh. Soundtrack byl docela dobrej, ale občas to fakt až moc připomínalo Inception Hanze Zimmera. Pár výhrad bych k tomu určitě ještě měl, ale pořád se mi točí hlava, takže na to se*u :D
mojmir.sedlacek
6 047 bodů
8
Pochybné a opatrné 4 hvězdy. Vidět film doma v televizi, dám tomu dvě, a to ještě za mou oblíbenou Sandru. Jenže pro kina je to (jako) stvořené a nabízí sice krátkodobý, ale fantastický zážitek.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Tohohle filmu jsem se strašně bál. Vypadala jako další film, který je tady na CSFD strašně přeceňovanej a ve skutečnosti bude stát za hovno. Byli dvě věci kterých jsem se bál, a to Sandra Bullock a nuda ve filmu, a proto jsem se koukal i na odpadový hodnocení. Chtěl jsem se připravit na nejhorší a naštěstí tohle všechno bylo zbytečný, páč Sandra to celý totálně potahala a byl to její nejlepší výkon. Skvěle jí ta role sedla, nemůžu si na ní stěžovat ani kdybych chtěl. No a pak druhá hrozba byla nuda. Lidi co tu psali že to je nudný buď film neviděli nebo koukali na něco jinýho, protože tady se nudit ani nemůžete. Nejsou to jen obrázky z vesmíru, ale je tu hromada akčních scén a dozvíte se i hodně věcí z minulosti postav. Konec je napínavej jako kšandy a už jsem si myslel, že se stane zázrak a nenastane Americkej konec, až tak napínavý to bylo. Pro mě strašné překvapení, ale pořád mi tam něco chybí. Na první pohled je tam všechno: Akce, skvělý herci, úžasný prostředí a napětí až do konce, ale je to pořád moc americký, některé typické Americké scény mohli vynechat, ale to bych chtěl asi moc. 85%
limeta
limeta
5 179 bodů
4
Velké zklamání, pro mě zcela nekoukatelný film. Body dávám za technické zpracování a efekty, děj je profuněná rozhlasová hra, nuda nuda šeď. Být to na mě, mohla Sandra odfrčet už po 15 minutách a stačilo by...alespoň ve 2D určitě.