Sherlock Holmes: Hra stínů

78%

Komentáře a recenze 72

hrona
615 bodů
4.5
Pro mě jednoznačně obrovské zklamání, v jedničce originálnost, taková ta potrhlost hlavního hrdiny, bojovnost, přemýšlení dopředu z ukázkami, potažmo i zpětné záběry na doplnění informací, ve dvojce je to stejné, ale už přeci jen moc nadnesené. Odstřelovací pušky a kanony, zpětné skoky, na záběry, které nebyly použity, nepřehlednost a celková ulítlost je spíše rušivá, než zábavná. Moriarty mi přišel jako takový zlý strýček, který si odskakuje z univerzity na dráhu zločinu, potažmo na kafe se Sherlockem, bratrská láska mezi Sherlockem a Mycroftem.- proč? Chvílemi převládá vtip, a el ta honička to vše zakončit v rozumném čase, ho zkrátka převládne. Ač velmi dobře obsazeno, zpracováno a vymyšleno až moc zběsile.
mikewin
mikewin
569 bodů
8.5
Obával jsem se, že pokračování nedosáhne úrovně předešlého filmu, ale díky bohu jsem se zmýlil. Naopak se mi zdálo, že ho místy i překonalo. Překvapivé zvraty a výborné herecké výkony podtrhávají to, že film stojí za to vidět, já se díval už 2x. Doporučuji všem, nejen fandům Sherlocka.
Annie555
Annie555
354 bodů
7
Když jsem viděla jedničku byla jsem z ní naprosto nadšená, skvělý scénář, herci prostě všechno. Na dvojku jsem se zájmem čekala, ale úrovně jedničky nedosáhla. Hra stínů je temnější, nebezpečnější a nudnější. Je v ní spousty akce, ale jsou filmy, kde míň znamená víc a tím je právě Sherlock Holmes.
Adacek
Adacek
307 bodů
8.5
Pokračování mírně zaostává za prvním dílem, ale i tak je to velice dobrá podívaná! Sherlockova genialita je úžasná. Myslím, že toto filmové zpracováním s Robertem Downeyem mladším je ještě lepší než původní kniha od Arthura Conna Doyla. Začátek se pomaleji rozjíždí, ale pak je to výborné. Akční scény- výborné zpracování, především boje Sherlocka a útěk lesem. Tentokrát jsme mohli vidět mnohem více Sherlockových převleků což okořenilo děj. Na tomto filmu oceňuji přesné technické zpracování a nové vynálezy. Jedno z mála zklamání byl pro mne především Sherlockův bratr Microft. Ale jinak výborný film!
surowka
303 bodů
7.5
bohužel slabší s Jade Lawa udělali kašpara a Downeyho udržel nad vodou jen jeho šarm jinak by to šlo cele ke dnu
roxet
roxet
293 bodů
7.5
Kulek jen to sviští. To mě napadlo po skouknutí tohoto filmu.:-) Kalsický Hollywoodský blockbuster, který rozhodně neurazí, občas pobaví, ale rozhodně nějak nenadchne. Za 10let, možná, o něm nikdo nebude vědět. Robert Downey dal Sherlockovi charakter velice exentrický, dost podobný jako Tonymu Starkovi, řekl bych takový Tony Stark 19 století. Měl tuto roli přenechat spíš někomu jinému. Jude Law je v roli Dr. Watsona o něco víc zajímavější a lepší než Robert, aspoň mi nikoho takto nepřipomíná. Ale zato Stephen Fry, to je jiny kafe, ten v tomto filmu působí velice svěže a svému Mycroftovi dal humor Multipaitnů, což udělal moc dobře. To samé se dá napsat o Noomi Rapace, ta cikánku Sim stvárnila velice věrohodně a vnesla díky ní svěží vánek do celého filmu. S jakou chutí baští ješky na to nezapomenu. Celkem vzato docela pěkný film.
bonduelka
bonduelka
252 bodů
8
Pokračování filmu je povedenější, než první díl, což se často nevidí.
AlvinCZ
AlvinCZ
133 bodů
7
Hra stínů je podle mě lepším filmem, než první díl, a to zejména díky hlavnímu záporákovi. Lord Blackwood v prvním filmu byl sice dobře zahraný, ale ne už tak dobře napsaný. Moriarty v podání Jareda Harrise je ale jiná písnička, podle mě nejlepší Moriarty, co se na televizním plátně objevil. Na rozdíl od Blackwooda z jedničky je jejich souboj více vyostřený a rovnocenný. Co víc ale, je více intelektuální, což je významné plus oproti jedničce.
vilma1
119 bodů
10
Fajn film na který se ráda znova kouknu
patril
70 bodů
4.5
Tohle není Sherlock, to je akční film v dobových kostýmech. Chápu že se tvůrci snažili o moderní zpracování, ale co je moc to je moc. Podívejte se jak moderně je zpracován seriál s Cumberbatchem a vůbec to nevadí, naopak přidává nápady a je možná lepší než samotná předloha. Vím že Sherlock má být protiva, ale Downey je nesnesitelný, a to ho prosím jinak miluju, Jude Lawa je na takový film škoda. Když chci jít na akční film tak zvolím Schwarzennegera nebo Willise, ne detektivku podle Conana Doyla!