Komentáře a recenze 52

2 827 bodů
8
Bez diskuze pěkná podívaná a splněný sen jednoho velkého režiséra.
Ombak_Penari
2 764 bodů
9
O původním King Kongovi samotném a celkovém námětu si myslím svoje, ale jestli to chtělo důstojné zpracování pro budoucí věky, dostalo přesně to pravé od Petera Jacksona. Tohle kýčovité, přepálené, přeplácané, monstrózní a vyšperkované zpracování prostě nemá chybu. Ovšem jen v případě, že chcete vidět dobře zahraný a opulentně zpracovaný dobrodružný a fantaskní příběh ze ztraceného světa. Je to mix klukovských snů, akce, nezkrocené fantazie a nostalgie a tak dobře namíchané jsem to snad jinde ještě neviděl. Kéž se toho tak kvalitně (trochu usedleji) někdy dočká původní Ztracený svět od A. C . Doyla. Čirá opulentní zábava, na kterou akorát musíte mít chuť. Za mě nadšení.
miza
miza
2 336 bodů
6
Dlouhý začátek a pak občas přehnané scény na ostrově při útěku před dinosaury.Jinak slušný film.
karlik4801
1 942 bodů
6.5
U King Konga se mi nechce ignorovat slabší scény. To jsou scény na lodi a běhání mezi dinosaury. Co se mi ale líbilo je vykreslení doby. Oblečení, auta, letadla. Na ostrově se stal klasický moment kdy se hrdina vrací pro svojí lásku a samozřejmě uspěje, to už bylo všude tolikrát. Jak to ale u Jacksonových filmů bývá, vizuální efekty jsou více než vynikající. Řekl bych že přímo na mistrovské úrovni. Vyrovnal se jim až Avatar (2009).
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Naprosto skvělý film.Peter Jackson se dokázal odprostit od středozemně a dopadlo to výborně.Film je skvěle výpravný,herci také skvělý a o vizuální stránce bych mohl napsat esej.Film má sice svoje mouchy ale ty dobře maskuje.Scéna na Empire State Building je jedna z nejkrásnějších co jsem kdy viděl.A ta shitka ze 70tých let s tím nemá co do činění.
brbla666
brbla666
1 534 bodů
10
Tenhle film se povedl.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Dnes jsem tento snímek znovu shlédl po mnoha letech, v 1080p extended verzi. A mám snad ještě hlubší pocity, než jsem měl dříve. Roztomile okouzlující Naomi Watts, excentrický Jack Black, lehce toporný, ale snaživý Adrien Brody...a samozřejmě Kong. Ten nejlepší a nejdojemnější. Film samozřejmě není dokonalý. Některé pasáže jsou lehce překombinované a přepálené a místy je děj malinko utahaný. Akce je hodně a je povětšinou parádní, stejně jako všechny roztodivné potvůrky na Ostrově lebek a skvělé dojemné finále. Ale vše stojí především na hlubokém vztahu a interakci mezi Kongem a Naomi - a to bylo zvládnuté naprosto graciézně, dojemně a uvěřitelně. A také nám zdařile ukazuje krutost lidského druhu, který musí nutně vyhubit nebo si podmanit vše neznámé. Snímek, do kterého Peter Jackson dal všechnu svou lásku k tématu a filmařině obecně a proto jsem ochoten a schopen mu odpustit všechny větší či menší chyby a i po letech zůstávám na svém plném hodnocení. Díky, Petere.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Remake klasiky s porfektní výpravou, ale bohužel několika zbytečně přehnanými scénami. Na filmu je ale vidět respekt k původnímu snímku.
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
10
Po prvním shlédnutí jsem se k tomuto filmu stavil poměrně vlažně. Dinosauři a King Kong čí obří stonožky a jiná havěť mi přišla jako nesourodý koktejl, ale pak jsem se po několika letech shlédl tento film znovu v televizi, pak jsem ho viděl za nějaký čas znovu a pak zase a s každým dalším shlédnutím jsem začal oceňovat jeho speciálnost. Po úvodním špinavém, hlasitém a barevném New Yorku let 30., který nám nastiňuje zoufalou situací lidí v období ekonomické krize, se vrháme za tajuplným dobrodružstvím na širý oceán, kam se pouští sobecký filmař Jack Black, s chamtivým kapitánem, hezkou a naivní herečkou, nafrněným hercem a submisivním scénáristou, a s nadějí na natočení filmu, který jim vydělá balík. Postavy jsou jednoduché a jednodimenzionální, ale to v tomto dobrodružném, místy až hororovém snímku vůbec nevadí. Atmosféra, kdy Jack Black hledá Ostrov lebek, který ne a ne najít a celou dobu všem lže, hraje o čas, postupně houstne až nakonec přes vstavení celé lodi a posádky do smrtelného nebezpečí ostrov najde. Pak začíná akční jízda, plná hororových scén, pocitu beznaděje a všudypřítomného nebezpečí, kde se opět ukazuje, že touha po natočení filmu převládá nad morálními zásadami. Po několika naprosto skvělých více akčních a některých až hororových scénách, kdy cítíte beznaděj a smrt kolem, potkáváme nejkomplexnější a nejcharismatičtější postavu celého filmu - King Konga. Velkého agresivního opičáka, který je pod svou hrůzostrašnou maskou, citlivý a něžný tvor, který je tak osamělý. Finále filmu, kdy se vracíme zpět do New Yorku je opět estrádou akce, která se blíží ke svému nevyhnutelnému konci, ovšem Jackson nezapomněl na kratičkou pauzu, znovushledání krásky a zvířete, před velkým finále, kdy Kong bojuje proti něčemu, co nemůže porazit. Tento film pro mě vyzrál jako dobré víno. Balancuje mezi spektáklem a komorními až minimalistickými scénami a ve svém žánru patří k tomu nejlepšímu. Jackson ve své vrcholné formě.
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
8
Peter Jackson si splnil svůj sen a natočil původem béčkový žánr ve svém stylu. A klobouk dolů. Je to totiž podáno s nadšením. Pravda, že film je dost dlouhý. Ale má v sobě spoustu výborných momentů. Už první dobrá věc je, že se film nesoustředí pouze na Konga. Ze začátku jsme uvedeni do doby velké hospodářské krize a osudy a problémů hrdinů. Herci jsou sympatičtí a byli dobře vybráni. Dalším dobrým momentem je výlet mezi domorodce. Pak přichází nějaké momenty, které jsou sice povinné, ale ke Kongovi prostě patří. Pro mě dobrým znamením je, že na závěr mi za toho opičáka ukápla slzička:-D