85%

Komentáře a recenze 49

TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Velkofilm a celovečerní podívaná plná dobrodružství v čele s vynikajícím Johnny Deppem,který táhne prakticky celý film.Výprava na velmi slušné úrovni,efekty jsou výborné a se zvukem vytváří PIRATES velkolepý kino zážitek!
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9
Skvělý snímek.
alexik789
2 512 bodů
8
Nejlepší část trilogie, jednoznačně. Nejenže to bylo originální, jiné a byl tam Jack alá Jehny Depp (nejlepší pirát všech dob), ale hlavně- bylo se čemu smát. A navíc geniální hudba, jeden z nejlepších soundtracků, co jsem slyšela.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7
Vždycky, když si po nějaké době znovu pustím Piráty z Karibiku, říkám si, že je to skvělý dobrodružný film... dokud se nezačne od poloviny točit v kruhu. Na svou dobu šlo rozhodně o skvělý snímek, který měl bezkonkurenční výpravu, obsazení i soundtrack. Jenže nejdříve jsme v jeskyni poprvé, pak hrdinové utečou, jsou znovu zajati a vracíme se do jeskyně, kde je kletba konečně zlomena a vše vyřešeno. První film mohl být určitě kratší a tak i svižnější. Je trochu paradoxem, že kdysi v Disney vypouštěli takové monstrózní filmy a dnes u blockbusterů přepočítávají každou minutu a komiksárny jsou pak naopak zkratkovité a nedotažené. Na svou dobu skvělý film, který si rád pustím znovu, ale ta zdlouhavost mě ničí. Hodnocení: 70 %
  • Obsazení
  • Výprava
  • Originalita
  • Soundtrack
  • Zdlouhavé
Barbarrossa698
Barbarrossa698
2 322 bodů
10
Super film plný akce a zábavy
Evah
Evah
2 144 bodů
9
Nejlepší piráti z celé série. Film je napínavý, plný akce, krásné hudby, užijete si jej v každém věku. Jack Sparrow je takový záporák nezáporák, prostě padouch s charismem, kterého každý miluje. Hlášky jsou vtipné, velmi doporučuji se podívat, ať už máte rádi komedie, dobrodružné filmy nebo klidně romantiku, věřím že se pobavíte.
Kuca25
2 132 bodů
10
Parádní start jedné skvělé série. Disney je zkrátka machr při tvorbě filmů, které dokáží oslovit širší publikum. Piráti z karibiku jsou úžasně zábavná jízda, která nechává plyn celou stopáž pěkně u podlahy. Neskutečný Johnny Depp v hlavní roli to celé řídí a Orlando Bloom, který si opět drží svůj standard a hraje typově stejnou postavu jako vždy po jeho boku. Oba dva doplňuje krásná Keira Knightley a Geofrrey Rush jako Barbossa je skvělý zaporak. Celý film doprovází hezké tajemno a také hrozba ze dvou stran. Do té doby než přišli Piráti z Karibiku nebyl žádný pořádný pirátský film a Disney toho náramně využil a přinesl nám tuto skvělou podívanou, která mě baví i po 17 letech a věřím že mě bude bavit ještě hodně dlouho. Plus když má film legendární soundtrack vždy o nějaký stupínek stoupne a v tomto případě se dá mluvit jako o jednou z nejlepších.
karlik4801
1 942 bodů
9.5
Nezapomenutelný soundtrack pasující do všech scén a je provázený celým filmem. Johnny Depp v roli bláznivého piráta, který prožívá jedno dobrodružství za druhým. Do toho se unese guvernérova dcera, najde se i její nabíječ kovář a je to. Naštěstí to není pohádka, ale dobrý fantasy film o pirátech. Piráti z Karibiku jsou napěchováni výbornými vizuálními efekty a vtipným scénářem pro Johnnyho.
65David21
65David21
1 829 bodů
9
Brilantní Johny Depp v roli KAPITÁNA Jacka Sparrowa a Geofreyho Rushe v roli Barbossy. A všeobecně mám Piráty z Karibiku hrozně rád, jako malý jsem se na to koukal denně, takže to je taková moje malá srdcovka :). Film je neuvěřitelně vtipný (osobně) a je to můj druhý nejoblíbenější díl ze série snímků po Truhle mrtvého muže.