Komentáře a recenze 49

10
Tak tady je to jásné prostě vše za jedna.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
10
Nevím proč jsem se k tomu rozhodl napsat recenzi až teď, ale to je jedno, pro mě je tohle stálá legenda, skvělý příběh, hudba, Johny Depp a Geofrey Rush, letní výpravný dobrodrůžo jak má být, a které mě nikdy neomrzí:). (Pouštět jedině v originále! Nebo když už tak ten první dabing se Sašou Rašilovem, ten ten druhý ani za boha.).
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7.5
Klasická popcornová zábavá plná klišé, jež je ale okořeněna o hezkou nadsázku a místy docela dobrý humor. Stejně tak J. Depp je ve své pirátské roli dobrý a přesvědčivý. Piráti z Karibiku jsou filmem víceméně rodinným, krev tu neteče, záběr na mrtvé skoro není, navzdory tomu, že se po velkou části filmu bojuje. U sledování jsem se nenudil, je to příjemná zábava trochu ve stylu Indiana Jonese, prostě takové dobrodružné pobíhání sem a tam, plnění úkolů a dost velká dávka romantiky na konec. To je ale také pochopitelně vše co film přináší
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Moc dobrý žánrový film, který splňuje přesně to, co by od něj člověk čekal. Navíc jde o legendu mého dětství, kterou jsem viděl snad milionkrát a po desetileté přestávce jsem dostal chuť jej vidět znovu. Asi jsem tím přišel o překvapení z rozuzlení, které jsem si zhruba pamatoval, přesto jsem si film užil. Ani nevím, přoč se mi tak líbil. Na vtipy, které ve snímku padly, jsem už asi trochu starý a doteď jsem nepochopil, proč potřebovali zrovna Willovu krev, ale co už. Poctivost filmového řemesla z toho přímo čiší. Výprava je skvělá, souboje taky. Vynikající hudební doprovod a pár velmi dobrých scén s Jackem, které jsem v dětství ani neocenil. Příchod Jacka na druhý obřad krve mě takřka rozsekal. Celá tato filmová klasika je jednoduše výborný a odmakaný oddechový film, jenž je sice bez nějakých výraznějších nápadů, ale vše funguje tak, jak má a věřím, že za dalších deset let film znovu zhlédnu rád.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8
Piráti, dobrodružstvý a zábava spolus s Jackem Sparrowem davají vzniknout velice povedenému filmu. A navíc výborná hudba.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
9
Naprosto skvělý film. Úžasná komedie, na kterou se dá koukat (skoro) donekonečna. Skvělé hvězdné obsazení a skvělé herecké výkony. Skvělá hudba, která se člověku okamžitě zapíše do hlavy. Myslím, že je to jeden z filmů (ságy), kterou by člověk měl vidět. Pobaví. Doporučuji.
Kick077
Kick077
596 bodů
8
Pirátům z Karibiku jsem dlouho odolával, nějak mě zhlédnutí ani jednoho z dílů nelákalo, ale nakonec jsem se nechal přesvědčit a docela mě příjemně překvapili. Vůbec jsem se neměl čeho obávat.
Dubínka
577 bodů
8.5
Prokletí Černé perly pokládám za vynikající dobrodružný film, který v posledních dvaceti letech určitě neměl konkurenci. Truhla mrtvého muže se mi ovšem stále velmi zamlouvala , ikdyž kvalit jedničky samozřejmě nedosahuje. První polovina v zábavnosti sice trochu pokulhává, ale jak se posádka dostane na ostrov kanibalů tak začne mít film ty správné grády. Triky jsou opravdu vynikající, a i dnes po více jak šesti letech patří k těm nejlepším. Deppův Sparrow stále dobře baví a táhne celý film dopředu. I osatní herci hrají dobře, a vše to doplnuje skvělá Zimmerova hudba. Sice to není čistých 5* ale u mně to na ně ještě stačí. Je to prostě takový nenáročný letní film, který dobře pobaví.
dadoool
dadoool
407 bodů
10
Zaručeně nejlepší díl z celé série, to ale jasné, protože je první :). Piráti jsou jeden z mých nejoblíbenějších filmů už od mala. Jack je skvělá role, je vtipnej a hrozně mu ta role sedí :). Příběh je prostě něco novýho, vtipnýho a super. Asi se mi to nikdy neokouká.
Hanzo Bureshi
Hanzo Bureshi
271 bodů
10
[ TOP 1. ] Psal se datum 11. září 2006, kdy mi bylo 6 let a v obýváku v televizi začala běžet upoutávka, že za okamžik bude premiéra dobrodružného filmu – Piráti z Karibiku: Prokletí černé perly a já byl nadšen, protože takhle u televize v takovém věku jsem přilepený ještě nebyl. Když se objevil Jack Sparrow, tak bylo jasné, že tohle je moje a to platí do dnes. Tento filmový snímek obsahuje cosi výjimečného a kouzelného a to jsou perfektní postavy, nádherné lokace, dobrý příběh, strašidelnější atmosféra, bombastická pirátská akce a nejlepší CGI, protože i dneska vznikají filmy, které pirátům v efektech nestačí ani pod kotníky. Pirátský film obsahuje vše, co by si pravý pirát přál…(akce, poklady, rabování, šermovačky atd.). Celý film, každou větu, každou hlášku znám nazpaměť a i když to dávají v TV, neváhám ani chvíli, někdy si ten film pustím také jen tak na Blu-ray a nikdy nepřestane bavit. Z těchto několika důvodu je jasné, že Piráti z Karibiku: Prokletí černé perly si u mě zasluhují první místo v žebříčku mých oblíbených filmů.