80%

Komentáře a recenze 44

VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Fantasy romantický film, který mě zaujal svou originální myšlenkou, která je dopracovaná až dokonce. Humorné scény, krása přírody a příběh, který vás dokáže velmi mile potěšit, až překvapit, to celé dokořeněno novými herci, ale též stálými hvězdami jak je Michelle Pfeifer nebo Robert de Niro.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Ty duchové byly fakt boží. V životě jsem se snad takhle nenasmál u nějaké v podstatě dětské fantasy. Navzdory rozpočtu krásně natočené. Jedna z nejlepších amerických/britských pohádek80%
10
Naprosto dokonalá fantasy pohádka. Sledovat výkon Roberta De Nira a Michelle Pfeiffer je neskutečný zážitek.
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Slušná Fantasy která vás potěší hlavně hereckýma vykonama černým
  • herci
  • zpracování
  • humor
  • efekty
  • poatavy(scénář)
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
9
Gaiman se musí točit už sám o sobě výborně... jeho knížky patří mezi mé nejoblíbenější a proto jsem rád, že Stardust dopadl tak dobře. Je to trošku jiná verze toho knižního příběhu, epičtější... zatímco začátek téměř kopíruje knihu (naštěstí uříznutá jednorožcova hlava je vynechána), tak konec se od knihy odchyluje hodně. Žádná bitka s čarodějnicemi, žádný kapitán Shakespeare, žádný sex, Septimus zemře poněkud hloupěji, láska hlavního hrdiny k Viktorii má úplně jiný konec (není to taková potvora). Ale to je jen ku prospěchu, protože knížka a film jsou jiná média a od obou očekáváte něco jiného. Mě se to zpracování velice líbí.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Hodně zajímavě pojaté fantasy. První seznámení s Vaughnem. Vaughn má již zkušenosti s Ritchiem. Dalo by se říci, že tento snímek mi opět Ritchieho připomínal. Opět se objevuje několik příběhů a každý se žene za jednou věcí (Podfu(c)k - diamant, Sbal prachy a vypadni - pušky, RockN Rolla - obraz, Hvězdný prach - hvězda). Nicméně i tak mi Vaughn připravil příjemné pokoukání, na které se nezapomíná. Úžasné herecké výkony na všech stranách. Apropo - De Niro v roli kapitána... role, která se od Casina docela liší, ale nezapomíná se.
kknk2
kknk2
2 961 bodů
5.5
Po shlédnutí této fantasy skoropohádky mi v paměti utkvěla slova: „dřevěné vany“ a „divný.“ Moc velký zážitek vám nedá, ale některé věci ujdou, tj. hudba, která se hodí a je líbivá, krásné prostředí Islandu a VB a kostýmy. Zbytek je dle mého názoru buď dětinský – klišé, předvídatelnost, málo krve – nebo sarkastický (jen tento humor nestačí) a nechutný plus místy přiblble romantický.
roque
roque
2 923 bodů
8
I když jsem tento film viděla již mnohokrát, tak pokaždé se na něj opět dívám. Filmy s nádechem
  • magie
  • děj
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
8.5
Skvělá moderní pohádka
Ombak_Penari
2 764 bodů
9
Tohle prostě pohladí po duši. Je to přesně ten film, který si chce pustit geek, kterému je potřeba jemně zvednout náladu. Kvalitně natočený, jemný, ale nikoliv dětinský, humorný, ale ne parodický, k tomu dostatečně epický, kvalitně zahraný a s originálními nápady. Prostě něco, po čem se milovníkovi fantasy prostě zákonitě musí udělat příjemně po těle i po duši. Velmi povedený kousek