Komentáře a recenze 42

Milandob
8 900 bodů
6
ako akčná komédia dosť dobré, ako pokračovanie terminátorovskej ságy dosť velké sklamanie. baviť sa budete určite (nečakajte však pôvodnú atmosféru).
8 627 bodů
4
Furt relativně fajn akčňák, ale nyní už bez srdíčka a poněkud ohranej. Samotná záporačka svědčí o tom, že došly nápady. Celé je to komediálnější a taky nějaké hnusnější (což je záležitost CGI a směšných designů robotů)
avenis
avenis
8 196 bodů
6
Já toho Arnieho prostě žeru! V trojce je sice o 12 let starší než ve dvojce, ale ta prdýlka a všechno, co k ní patří, je pořád na omdlení. A ta jeho sebeironie... no nádhera. Linda Hamilton už tu není, ženský prvek nahradila chladná a kamenná Kristanna Loken jako Terminátor s přifouknutejma prsama. Moc mě nebere ženská mužnost a bezcitnost. Ale herecky výborné. Ten poker face musí být těžké udržet. No a o co tady v tom třetím pokračování vlastně jde? O totéž, jako předtím, s drobnými obměnami. Ale hlavně ničit, ničit, ničit...tak nějak prvoplánově. Ale honička jeřábu a hasičáku je rozhodně neobvyklá. "Budu řídit." (23.5.2022)
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
S Terminátorem 3 je potíž. Nemůžu říct, že mi tahle adrenalinová jízda nesedla, ale od pokračování jednoho z nejzásadnějších snímků 90. let jsem zkrátka nečekal popcornovou vymývárnu, ale důstojného temného následovníka dvojky. Mostow měl zjevně jasno, že tuhle hru na Camerona jenoduše neutáne a tak sáhl už na začátku po řešení, za které ho milovníci prvních dvou dílů uškrtí a řadový divák, kterému na tom zase tolik nezáleží, se bude královsky bavit. Jsem zhruba na polovině cesty k oběma jmenovaným a pociťuji mírné zklamání. Přesto udávám hodnocení spíše vyšší, protože se jen těžko v následujících měsících podaří vypustit do kin zábavnější kousek než T3. A o zábavu jde přece především.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Rozhodně výborné zakončení této slavné teď už teda trilogie. Čekal jsem strašnej škvár a strašně jsem se toho bál, že to bude dělat ostudu jako třeba například v případě Vetřelce 4, ale zde k tomu nedošlo. Samozřejmě na jedničku ani na dvojku to nemá, ale i tak je to skvost na poli sci-fi akčních snímků. Arnold zakončuje kariéru na poli herectví postavou terminatora, která z něho udělala hvězdu první velikosti. Nick Stahl, který byl v těžké pozici nahradit Furlonga v roli Johna Connora, ale myslím, že mu to šlo a teď když se řekne John Connor si spíše představím ho než Furlonga. Claire Danes byla taky dobrá a Kristanna Loken byla krásná terminator woman, a šel z ní i strach. Co se týče akčních scén tak šlo rozhodně o unikát, nic lepšího jsem snad ani neviděl nebo si nemůžu zrovna vzpomenout. A konec ? přesně takovej jakej sem si představoval. Byl jsem maximálně spokojen. Jedinou výtkou je ten humor, kterej mi tam neseděl ani trochu, ale byl dobrej.
Alaitos
Alaitos
5 367 bodů
6
Ale jo, dá se to. V rámci žánru je to určitě velmi kvalitní podívaná... v rámci Terminátor ságy to však přeci jenom pokulhává.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
4
Prvni terminator, kereho jsem videla a taky posledni, tohle zkratka neni muj salek caje...
saboter
saboter
3 564 bodů
8
I nato jak si film urval kus se stim filmaři poraly tak jako nikdo jiný a Arnie nikdy nezklame i bez Camerona to de a efekty ti sou zkrátka jako vždy boží jak jinak jediné co možná zklame je konec ale to jen některé a komiksový magnáti mohou jásat.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů