Komentáře a recenze 42

8
8/10
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6.5
Bohužel musím poznamenat, že ženská verze terminátora nebyla vydařená a jako vždy to celé musel zachraňovat Arnold, od kterého už máme stanovený určitý typ. Příběh, další obsazení a prostředí filmu jsou vybrány dobře a uvěřitelně. Škoda, že už nehrála Sarah Connor.
farb
farb
2 064 bodů
9
Skvělá akce, humor, nadhled a boží Arnold. Nejlepší je pořád dvojka, ale tenhle biják mě dokáže rozesmát, nostalgicky zahřát u srdce a zároveň donutit k zamyšlení. A asi proto mám trojku tak rád. A pokud s tím máš problém... Řekni to mé ruce! :)
psico
psico
1 671 bodů
8
Supr, parádní zážitek z kina :) "Odhoďte zbraň ... a rakev" :D
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Terminátor 3 je úplně jiný film než T1 a T2.Ale vůbec to není na škodu.S novým Connorem jsem neměl sebemenší problém,Arnošt je v proklatě dobré formě a absence Lindy Hammilton se taky dá oželit.Abych pravdu řekl,je lepší že nový tvůrci uchopily film posvém než aby se pokusily udělat film po vzoru Jamese Camerona a pohnojili to.Scéna s atomovýma bombama bila krásná i mrazivá zároveň.Jo a TX byla sexy.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Atmosféra původních dvou Terminátorů nebyla překonána, ba dokonce se tento film k mrazivosti první a druhé Arnoldovi štace ani nepřibližuje. Třetí Terminátor občas až moc vtipkuje a sám sebe paroduje, nicméně lze to brát jako jiné pojetí, navíc konec filmu to skvěle vynahrazuje. Kristanna Loken, nová T-X, se snaží, ale na překonání Roberta Patricka z předešlého dílu nemá. Arnold je jako vždy výborný a ostatní cast značku nezahanbí. 7/10
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9
Povedený návrat.
Cortyx
1 571 bodů
10
Ultimátní konec, který jsem čekal,ale zároveň nečekal . Prakticky každému bylo jasné že to dopadne špatně,ale až po shlednutí tohoto snímku jsem konečně věděl jakým způsobem to špatně dopadne .
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Třetí Terminátor je jistě vynikající film. Na rozdíl od dvou předchozích dílů, jsem se tady navíc i upřímně zasmál. Akční sekvensce jsou naopak s minulými díly svou kvalitou srovnatelné. Děj je opět v zásadě protažen přes kopírák minulých scénářů, kdy základní premisa zůstává už od prvního dílu neměnná. Vzpoura strojů ale oplývá v sérii zatím zcela překvapivým a nečekaným koncem, jenž navíc funguje jako svělé uzavření celé ságy (alespoň by tedy fungoval, kdyby zůstalo jen u původní trilogie). Terminátora 3: Vzpouru strojů, tak rozhodně můžu doporučit ke zhlédnutí.
jvempire
jvempire
1 208 bodů