72%

Komentáře a recenze 42

ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
10
Když to shrnu: V prvním filmu je nám ukázán prvotní náznak budoucí zkázy lidstva díky technologii, kterou si samo vytvořilo. Do toho je ještě potřeba zajistit ochranu matky budoucího lídra odboje, který nás naučil jak bojovat a dělat z těch sviňských plecháčů šrot. Druhý film dělá prakticky to samé, ale hlavně to rozšiřuje o pohled na vývoj této technologie plus pokus o možnost předejít Soudnému dni (a vytvoření obrovského plotholu). A protože lidstvo je nepoučitelné a Soudný den je neodvratitelný (což vymazává plothole), sledujeme postup technologií na vrchol. Té má být dána do rukou naše bezpečnost a… prostě někdo to červený tlačítko zmáčknout musel že jo. Každopádně do třetice Terminátorů, tenhle díl nedělá svým předchůdcům ostudu. Pro mne už docela nostalgie – tehdy jsem byl na tom v kině, následné neustálé vyhlížení filmu ve videopůjčovnách a když teď otevřu šuplík stolu po své levici, vykoukne na mě stará potrhaná Pevnost s tématem T3 z roku 2003. Pro tentokrát z roku 2032 Skynet vysílá svůj nejnovější prototyp s označením T-X aby likvidoval klíčové lidi v odboji. Prioritou je samozřejmě zajistit přežití Johna Connora a tak je odbojem znovu vyslán ochránce z budoucnosti – oproti T-800 novější model T-850 avšak v roce 2032 už hodně zastaralý. Nechť hon kočky s myší může začít. Film si drží svižné tempo a scénické paralely s prvními dvěma díly fungují. Občas tu zazní docela blbé vtípky, ale stejně se vždycky pobavím. Celé tohle vede k jednomu opravdu skvělému zakončení.
CarnTheSlayer
CarnTheSlayer
877 bodů
8
Film je hezký, ale přišlo mi, že byl dost urychlený. Tomuhle Terminátorovi chyběla pořádná zápletka, ale pořád lepší, než kdyby se toho filmu ujal kdejaký kašpar. Film žel na legendární a excelentní dvojku nemá. Toť vše.
Petra8619
Petra8619
329 bodů