Věc

84%

Komentáře a recenze 45

8 621 bodů
8
Film, který okouzlí hlavně svými praktickými efekty. Radost pohledět. Velmi kreativní a nechutné. To samozřejmě můžu. Alien na mě jako film funguje silněji, ale zde si masky užiji snad více. Doporučuji také Mouchu z roku 1986.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Klasika žánru, která u mě nevyvolala úsměv ani po tolika letech, a pořád působí hodně drsně, lekačky pořád fungují, navíc originální příběh, prostředí odřízlé antarktidy, která vyvolává pocit bezmoci, strachu a všech možných pocitů. K tomu přesná Morriconeho hudba, která filmu dodává tu pravou atmosféru a perfektní režie mistra žánru Carpentera a jeho dvorní herec Kurt Russel, kterej je jako vždy skvělej. Jeden z nejlepších hororů všech dob, který předčí mnoho současných hororů, které se svojí atmosférou tomuto skvostu nemůžou vyrovnat.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
"Vím, že jsem člověk. A kdybyste byli všichni ta věc, hned byste se na mě vrhli. Takže někteří z vás jsou ještě lidi. Ta věc se nechce projevit. Chce se schovat v napodobenině. Bojuje, když musí, ale venku je zranitelná. Jestli nás dostane všechny, nebude už mít nepřátele, nikoho, kdo by ji zabil. A pak má vyhráno." Kurt Russell tu vypadá jako Chewbacca! Zpočátku to vypadá, že jde o kopii Vetřelce. No, ale John Carpenter to pojal velmi stylově, a časem si to jde svou cestou. Má to skvělé vizuální efekty, je to děsivé a celkově jiné - unikátní. Málokdy dám 5 hvězd horroru, ale tady musím. - 100%.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
10
Výrazně odlišné od verze z 50. let (která se mi líbila), mnohem více naturalistické, paranoidní a bezvýchodné. A výborné (byť trikové scény už trochu zestárly). Jediné, co nechápu je, proč jsem to poprvé viděl celé až v roce 2013?
Toren
Toren
5 165 bodů
8
8/10. Podmanivý až na půdu. Naprosto neuvěřitelné, co v roce 82 Carpenter stvořil za děsivost. Hlavní síla ale tkví v izolaci postav, hutné atmosféře a především faktu, že si nejste jisti, proti čemu ve skutečnosti stojíte. Scéna, kdy skupinka hrdinů zkouší vlastní krev, je naprostý strop očekávání a následného děsu. A ta hudba" Všechna čest! PS: Kurt Russel je zatraceně cool.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Hodně starších filmů ztrácí podle mě na celkovém dojmu díky stáří daného snímku. U Věci jsem měl bohužel ten pocit, že je to zrovna jeden z těch případů. Přece jen když v hororu máte "věc" která nevypadá ani trochu reálně, malinko to film zkazí. Jinak celkový dojem z Věci mám kladný. Zápletka je super a skvělá tísnivá atmosféra. Závěrem jsem byl malilinko zklamanej, ale ten na mém hodnocení stejně nic nemění. 75%
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Kultovní sci-fi thriller Johna Carpentera. Na Arktickou základnu polárníků se dostává mimozemská věc. Schopná naprosto věrně imitovat jakýkoliv organismus. Nastává atmosféra beznaděje, kde nikdo nikomu nevěří. A Věc si vybírá svou další oběť. Podle mě o hodně lepší atmosféra než má například Vetřelec. I přes stáří filmu (36 let) jsou zde vynikající efekty. Žádná počítačová animace. Pouze poctivá práce s animatronickýma loutkama.
saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Paradni horor s kratka uzasný amosfera,zvuk,scenar a vše jen konec trosku chtel doladit.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9.5
ATMOSFÉRA se dá krájet,ale jen s pořádně naostřeným nožem.V druhé polovině filmu jsem nezavřel pusu,skvělý scénář,zvuk i Kurt Russell.(Když se přivázaný na židly proměnil ve věc rozpadající se části těla v slizké kreatury myslel jsem,že děsivostí odpadnu).Převrat mezi horory a velká klasika ! **White the best horror**
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů