Království prstenu

65%

Komentáře a recenze 6

28 483 bodů
10
Nezpochybnitelné televizní překvapení, jehož natočení ve své době nelze upřít věhlas velkolepé trilogie ´Pán prstenů´. Tvůrci se nechtěli jen tak zahanbit a tak do toho vložili naprosto všechno. Obrovská výprava, velkolepé digitální efekty, úžasný fantasy příběh. Klobouk dolů. Stejně tak jako na televizních obrazovkách by filmu slušelo i filmové plátno. Děj obsahuje vše co má. Dobrodružství, jistá pohádkovost, romanci, temnou atmosféru. Veškeré souboje jsou promyšlené a velmi často až nutí tajit dech. Inu, když se do projektu vloží rozpočet jaký si zaslouží, je to na výsledku znát. Tento dvoudílný TV snímek rozhodně patří na první příčku v top fantasy televizních počinů.
22 311 bodů
6
Co nejrychleji vytěžit pověst Pána prstenů nedopadlo úplně katastrofálně. I když vidět největší německou legendu zpracovanou tímhle šampónovým soft způsobem není zrovna vtahující.
avenis
avenis
8 737 bodů
8
Tak už vím, kde se Tolkien inspiroval při psaní Hobita. Předobraz draka Smaugha zřejmě našel ve Fafnirovi, který též ukradl zlato a hlídal si ho. Ostatně i ten prsten se tu mihnul. Celkem dobrá, byť drsná polopohádka z dob 2000 let starých. (31.5.2021)
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Filmové zpracování nejslavnější germánské legendy o Siegfriedovi a Brumhildě. Příběh vyprávějící o lásce a nenávisti. Věrném přátelství i podlé zradě. Za zmínku rozhodně stojí že touto legendou se inspiroval J.R.R. Tolkien při psaní Pána Prstenů. Jistě ocení každý fanoušek fantasy i vikingské mytologie.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
4
Hlavní otázka dne byla, jestli je to doopravdy Robert Pattinson nebo jenom jeho LIDL kopie. No tedy Siegfried miluje Brunhildu, ale Kriemhilda miluje Siegfrieda. Proto dostane lektvar od nějakého dědka, který následně zemře. Jo a Siegfried zabil draka, díky kterému je nesmrtelný. Samozřejmě má na těle jedno jediné místo, kde ho může někdo zabít (při koupeli měl na sobě list). Jen se divím, že scénárista zapomněl zakomponovat prstem a poklad více do děje. Tyto předměty se objevily pouze a jen ve dvou scénách. Pohádka na dlouhé deštěm doprovázející večery.
Ferlovsky
Ferlovsky
231 bodů