89%

Komentáře a recenze 51

Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 361 bodů
10
Po všech stánkách perfektní film. Vynikající scénář, kde je každý moment a dialog podstatný a zároveň vynikající hříčkou. Úžasná režie s kamerou, plná ikonických božích záběrů a vizuálního vyprávění. Dokonalý obsazení snad každé role. Všichni herci pasují na své místa a mají dokonalou chemii. Skvostně fungují jak jejich mladší, tak i starší verze, které mají vynikající masky. Nemluvě o soundtracku podporující každou chvíli a moment. K tomu je to úžasná cesta pro hlavní postavu, která ovlivní životy k lepšímu každého, koho potká, díky svému přístupu k životu. No a kdo by nemiloval dvojici Martyho a doktora? K tomu všemu tu je prostě to FINÁLE, které vás asi 40 minut drží v konstantním napětí a to i na x zhlednutí, jak bezchybně je provedené. Po každé překonané překážce je tu další a další! Jak jsem říkal, po všech stránkách perfektní film, kde s každým zhlédnutím objevíte nové a nové detaily. Nechápu, jak to takto dokázali napěchovat nápady, myšlenkami, pomrknutím a hrátkami. Zdá se to až nemožné.
2 487 bodů
10
10/10
Evah
Evah
2 210 bodů
7
Rozhodně z filmu nejsem tak nadšená jako většina diváků, ale jedná se o dobrý film, možná jen nedokážu docenit film natolik jako kdybych ho viděla kolem roku 2000, kdy ještě filmy byly v podobné kvalitě. Příběhově rozhodně zajímavý film, ale dost předvídatelný a necítila jsem u toho takové napětí, mnoho postav bylo vyloženě otravných a trapných.
65David21
65David21
2 134 bodů
8
Tak jsem konečně zkouknul toto legendární dílo Roberta Zemeckise. Film funguje skvěle, dobře všechno do sebe zapadá. Vše doprovází povedená skvěle zakompovaná hudba. Příběh a osudy postav jsou dramatické a zvraty tu jsou velmi pěkné a nakonec to všechno pěkně dokresluje příběh. Nejsem z toho extrémně nadšený jako ostatní, ale nemám důvod nějak tomuto počinu něco ubírat. 85%
Kuca25
2 132 bodů
8
Velmi zábavné sci-fi. Každý film o cestování časem je zajímavý a já osobně mám takové filmy rád, Ale tenhle je z nich snad nejlepší. Kultovní klasika je opravdu zábavná a za celou dobu jsem se ani jednou nenudil. Celkové pojetí filmu se mi opravdu líbilo a přes časté klišé ve filmu, mě snímek uchvátil. Možná že kdybych ho viděl v roce 1985 dostal by hvězdiček 5.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Cestování v čase a alternativní reality mě zajímají od jakživa.Proto mě tento kult nemohl minout.A jsem rád.......takhle smysluplná komedie se natočí málokdy.Nemusí to sahat po vulgárním či černém humoru a přesto to funguje.Navíc tento film oproti ostatním nejlépe zpracovává pojem cestování časem.Což je celkem blbé protože tím ostatním myslím čistokrevné sci-fi filmy.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
10
Vrcholné sci-fi dílo osmdesátých let, výborný Michael J. Fox spolu s nezaostávajícím Christopherem Lloydem, skvělá hudba a masky či úžasná vizuální stránka (optikou tehdejší doby). Jednoduchý, přesto plně funkční, příběh o cestování časem je bez konkurenčním sci-fi kultem. Láskyplných 10/10.
  • cestování časem
  • Michael J. Fox a Christopher Lloyd
  • vizuál, masky, hudba
  • kult
brbla666
brbla666
1 534 bodů
10
nej....film o cestování časem.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
10
Návrat do budoucnosti je excelentní, perfektní film. On prostě skutečně nemá chybu. Jeden z nejlepších snímků, jaké znám. Velmi dobře funguje komediálně, zároveň je dramatický; divák při mnoha situacích napětím ani nedutá. Do toho všeho má nezpochybnitelné, silné morální poselství o tom, že člověk by se neměl bát svých snů, o odvaze, přesvědčení. Postavy jsou sympatické a jde se s nimi snadno ztotožnit. Fenomenální je plynutí děje, kdy všech 116 minut má přesně svůj význam; poskytuje divákovi něco, co film následně zužitkuje později. Celá expozice je prostě dokonalá; tady není zbytečného nic. Film má i velmi dobrý soundtrack, který scénám dodává ten správný šmrnc. Stejně tak celé uchopení cestování s časem je pojato tak, aby se v tom ještě dalo orientovat, ale aby to zároveň bylo chytré. Martyho návrat zpátky do roku 1985 je pak jednoduše vynikající scéna. Návrat do budoucnosti je jedním z mála filmů, které si vždy bez váhání opět rád pustím a jenž definitivně stojí za zhlédnutí.