85%

Komentáře a recenze 83

N333meziiiz
N333meziiiz
664 bodů
9
Napínavý film, tenhle mi z nějakých důvodů připomíná "Zodiac". Opět plný různých zvratů a důkazů, které vedou do prava a do leva. Od začátku si divák myslí, že je to Alex Jones, pak zas někdo jiný, a pachatel byl snad nejméně podezřelý. Kellerova závislost dopadnout zločince je skvělá třešnička na dortu, který by zobrazoval každého otce v podobné situaci. Jeho mentální chování a lidské etiky se čím dál radikalizují, a nebojí se zajít do extrému.
  • Herecké výkony
  • zvraty
  • obsazení
hovorkok
hovorkok
647 bodů
8
Hned, jak se únosce objevil na scéně, mi bylo jasné, že to byl on. V průběhu filmu se ale vše tak motalo, že si člověk chvíli myslí, že to udělal ten a pak vlastně že by to mohl být i ten a tak dále... pořád jsem si ale trvala na svém a taky k tomu došlo. Bohužel hlavní padouch se mi vůbec nelíbil, co se týče hereckého výkonu. Stejně mě ale Zmizení vtáhlo a herecké výkony byly obdivuhodné (až na padouchův, jak jsem již psala).
Judinka
Judinka
627 bodů
7
Film je velmi dobře natočen a je plný skvělých hereckých výkonů. I když, a to zejména díky žánru, málokdo ocení jeho opakované zhlédnutí. Každopádně super thriller.
Adam Fantasy
Adam Fantasy
526 bodů
10
Film pojednávající o dvou rodinách, které ztratí dvě malé holčičky a dva otcové těchto dětí zjišťují kde jsou... Jake Gyllenhaal si tu zahrál vynikajícího detektiva Lokiho, který pomáhal těmto rodinám najít jejich dcery. Hugh Jackman si zahrál zmíněného utrápeného otce, který se pro nalezení své dcery nebál ani obviňovat, ranit a nebo dokonce i zabíjet. Až do poslední vteřiny kdy končí film a začínají titulky jste přikováni na místě a jen čekáte co se stane, jestli tahle postava neudělá tohle a nebo třeba tamto! Jak už jste podle mého vyjadřování pochopili, tak tu jsou postavy napsány opravdu pečlivě. Vyloženě ve filmu není ani jedna scéna která by byla jakkoliv nudná či zbytečná, všechno má svůj význam a určitou symboliku, která vás provází až do posledních scén filmu. NO PROSTĚ NÁDHERA! Není co dodat. Film si zaslouží plnou nálož 5 hvězdiček, děkuju za pozornost ;)
Bibly_km7
Bibly_km7
489 bodů
9
Atmosférická drama detektívka Prisoners s hviezdnym obsadením a minutážou skoro 2,5 hodiny. Dramatická stránka je vykreslená fantasticky. Pocit napätia sa stupňuje až do konca a celý film pôsobí maximálne mysteriózne. Takmer nikto 2 hodiny netuší, kto je únosca a či sú unesené dievčatá nažive. Samozrejme film dáva počas celej svojej stopáže nepriame nápovedy, kde pozornému divákovi môže prebliknúť aj skôr. Scenár je silný, presný, a vďaka nemu postavy pôsobia viac než uveriteľne. A viac než uveriteľné sú aj herecké výkony Hugha Jackmana a Jacka Gyllenhaala. Obaja z dvojice hrajú svoju postavu fantasticky a len potvrdzujú, že patria v Hollywoode k hereckej špičke. A koniec snímku? To je obrovské emočné inferno, boj s časom a samotný snímok skončí, možno pre niekoho prekvapivým, a pre niekoho očakávaným cliffhangerom. Hudba a kamera v snímku sú vynikajúce a vďaka tomu vynikajú aj tmavé, nočné, daždivé scény. Vo filme trošku kolíše detektívna stránka, kde nejaké systematické policajné vyšetrovanie nedostávame a k stopám sa náš detektív dostáva skôr náhodne a pomocou svojho intelektu, kde to miestami pôsobí už trošku prehnane, a náš detektív pomaly pripomína Sherlocka Holmesa. Ďalším menším mínuskom sú pre mňa ostatné postavy, či už ide o ostatných členov rodiny alebo obyvateľov mestečka, ktoré pôsobia veľmi odstavene na vedľajšiu koľaj. Trošku prirodzenejšia interakcia s hlavnými postavami by neuškodila. Toto ale snímku neuberá na atraktivite a stále dokáže jednoznačne doručiť vynikajúci filmový zážitok.
  • Scenár
  • Napätie
  • Herci
  • Hudba
  • Kamera a záberovanie
  • Silný emocionálny záver
  • Slabšia detektívna stránka
  • Slabšia interakcia s vedľajšími postavami
HardMovie
HardMovie
475 bodů
9
Excelentně vystavěná deprese, kde je naprosto nesmyslné filmu vyčítat, že vidí věci černě (stačí trochu číst noviny, ona v řadě míst ta situace opravdu není růžová). A hlavní je ta hmatatelná bolest všech postav, které kolem případu krouží. Parádní žánrovka, trochu jako od Finchera. Jackmanův životní výkon.
Batista
Batista
445 bodů
9
Tak tenhle film byl super. Skvělé herecké výkony a děj byl velice hutný.
mil78
384 bodů
Po dlouhé době zdařilá detektivka klasického střihu, kdy motivace postav mají přednost před vnějšími efekty. 80 %
Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
8
Film Zmizení mě překvapil tím, jak mě dokázal postupně vtáhnout do děje, až jsem se chvílemi přistihla, že zatajuji dech. :) Je tedy hodně drsný, ale herci se zhostili svých úloh brilantně a napětí se dalo díky tomu krájet. Některé záběry byly na mě moc, takže cca 10% jsem raději neviděla, ale aspoň jsem se mohla přitulit ke svému "ochránci", který se mnou film sledoval.. ;)
  • akce, napětí, skvělé herecké výkony
  • drastické scény
Moravák
340 bodů
8
Po dlouhé době film, u kterého si od začátku říkáte, že to udělal ten a ten a během děje to X krát změníte, protože vás tvůrce přesvědčí, že to byl někdo jiný. Velmi chytrý scénář, který drží film pohromadě až do posledního okamžiku. Divák si nejednou položí otázku, co je ještě v pořádku a kdy je "dotaz" na podezřelého už příliš, kde jsou vlastně hranice. Na začátku filmu je Hugh Jackman obyčejný tatík od rodiny je až nepříjemné sledovat, jak rychle a plíživě se mění v agresivního násilníka.