85%

Komentáře a recenze 83

Siddharta
Siddharta
1 768 bodů
7
Drama, krimi, thriller, ale příběh se ne úplně povedl, možná to vypadá napínavě, možná se budete strachovat o děti, ale je tam tolik vedlejších motivů, že jsem se v tom malinko ztratil a to mě přestalo bavit. Nebudu prozrazovat, kdo je zatím vším, ale vypadá to, že v té vesnici není nikdo normální, včetně detektiva, či soudce. Za to je tam hodně duševně vyšinutejch. Ponurou zimní, či podzimní atmosféru strachu nelze filmu upřít, stejně skvělým hereckým výkonům.
puposlav
1 445 bodů
9
Jeden z TOP filmů letošního roku. Vynikající drama, výborné herecké výkony, pořádně hutná atmosféra. Takto si představuji thriller s velkým T a vůbec, bych se nebál přirovnání ke kultovnímu Sedm.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
8.5
Musím se přiznat, že jsem teto film zhlédl spíše z důvodu, že se moc nemůžeme s manželkou shodnout na společných filmech a tento byl řekněme schůdný. Nemohu říci, že bych se někdy během filmu nudil. Opravdu skvěle zpracované téma, které je určitě pro mnohé tou nejhorší hororovou představou. Napětí filmu je opravdu hmatatelné a nenechá Vás vydechnout po celou dobu trvání filmu. Pokud máte rádi krimi a thrillery, tak Vám tento film mohu vřele doporučit.
  • široká dějová linie
  • herecké výkony Hugh Jackmana a Jake Gyllenhaala
  • rozuzlení a závěr
orionn
orionn
1 289 bodů
10
Nejlepší psychologický thriller všech dob? Dost možná... Jedinečně panující dramatická atmosféra, mrazivý scénář s dokonalou myšlenou, bombastičtí herci a psychologická stránka působící na diváka po celých 153 minut jsou aspekty, které dost možná z filmu Prisoners tvoří jeden z nejlepších psychologicky založených thrillerů všech dob.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
6
Pozor, možné spoilery: Zpočátku solidně vystavěná detektivka, která nejvíce boduje atmosférou a ke konci začíná selhávat rozuzlováním případu, když dostaneme vágní vysvětlení kdo a zčásti proč, ale přitom vedlejší postavy zapojené do zločinu nemají dostatečné opodstatnění. Rozuzlení se tak jeví jako podřízené zakončení ve smyslu záchrany obětí, nikoli ve smyslu osvětlení detektivní linie. Pokud jde o osobní rovinu příběhu (morálku postav) nedojde k nejednoznačnému řešení. Nevinní jsou zachráněni, postavy jsou za svá selhání a špatné skutky potrestány. Překvapivě na to, o kolik více prostoru má osobní rovina příběhu (rodina, její stav apod.), mi přijde výraznější a zajímavější detektivní linie, byť její pokračování (postup ve vyšetřování) zajištují spíše drobné náhody než sbírání stop a důkazního materiálu.
Enon
Enon
1 096 bodů
8
Modlete se za nejlepší, připravte se na nejhorší’’. Fakt dobrá detektivka s ponurou atmosférou a skvělým vykreslením postav a jejich následné beznaděje. Bavilo mě to ale něco mi tam chybělo. Možná za to může až moc náhod, které tady byly a odůvodnění od vraha proč to všechno vlastně dělá mi taky přišlo celkem slabé. Čekal sem od toho trochu víc. Samozřejmě tomu nemůžu upřít skvělé herecké výkony, kameru a režii ale nebyl sem 100% spokojen, tudíž dávám 77%
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Skvělá podívaná která od začátku dokonce překvapuje i když je to v podstatě reálná věc kdekoliv na světě. Možná v Americe více frekventovanější. Oslovil mě hoch ze Zkrocené hory i Wolverin svými výkony. I postava Alexe velmi dobře podaná. Celkový dojem z filmu vynikající jen trochu mrazí když víte, že se to může stát
michaela159
michaela159
1 045 bodů
9.5
Zmizení je podle mého nejlepší thriller, jaký jsem v životě viděla a určitě stojí za podívanou. Možná, když se kouknete do programu a uvidíte, že film má 150 minut, nebude se vám chtít jít. Jedno vám k tomu řeknu, stopáž filmu je tak akorát a ničemu to neubírá. Herecké obsazení je perfektní a každé slovo je přesvědčivé.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
10
Nejhorší nápad bylo pustit si tenhle film v 1 ráno... Protože mě fakt od první do poslední chvíle držel. Musim uznat, že na kriminálku je to fakt mazec. Od začátku do konce v podstatě nevíte vůbec nic. A pak to nejmíň očekávaný se stane. Zahraný je to přesvědčivě. Snad jen ten konec, by šlo trochu doladit. Je to docela ušmajdaný a jde převážně o dialogy, ale neskutečně se mi líbilo, jak Jake zahrál Lokiho. Skvělý film... Kéžby bylo takových víc.
Peter12
Peter12
810 bodů
4
Keď vidím tieto hodnotenia,tak nechápem. Mňa to ináč nebavilo.Silné téma to filmu neberiem,keď zmiznú deti a nik nevie, kde sa stratili,alebo kto ich uniesol.Ale tiesnivá a napínavá atmosféra bola až vtedy,keď som sa išiel po tomto filme vysr....Dve scény ma zaujali:Keď mu dala dole to vrece alebo čo to bolo,tak bol riadne dobití,tam som pociťoval skľúčenosť a tých hadov v bedniach som tiež nečakal. J.Gyllenhaal tam mi strašne nesedel a ako detektív bol nepresvedčivý.A ten koniec mi potvrdil,že tvorcovia sa snažia prekvapiť niečím originálnym,ale vobec sa im to nepodarilo.Pre niekoho kvalitná kriminálka,ale pre mňa len ďalší s filmov,ktoré má nemá čím prekvapiť.