65%

Komentáře a recenze 57

Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Naprosto užasná podívaná! Užasnej soundtrack,nádherné herečky a skvěle zpracovaná grafika a hlavně ty zpomalený záběry na kterých Snyder ujíždí! Ty jsou fakt skvělí. Skvělý film, který neni o nic horší než Snyderovy ostatní filmy.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Hooodně smíšený pocity mám po shlédnutí.... Tak dlouho jsem koumal co tomu chybělo a nakonec jsem dospěl k závěru, že spíš něco chybí mě, protože tohle mělo opravdu úplně vše. Možná až škoda kolik se toho vejde do jednoho filmu. Chvílema jsem nevěděl jestli dávám nočku u nějaký nový RPG fantasy řežby nebo koukam na film. Perfektní kousek, obzvlášť pro pravidelné konzumenty počítačových a konzolových her :) Tleskám a dávám 4* (5 není proto, že jsem neviděl tancovat Baby Doll :D ) 78%
Floridsky
4 376 bodů
8
(Nejen) Snyderovy mokré sny jako celovečerní film? Tak to si nechám líbit. Je to teda hrozná matlanina (nebo snad vskutku geniální podívaná?), ale je epická a cool. Se skvělým soundtrackem a sexy hlavními hrdinkami prostě úžasná jízda.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
6
"Unusual and cruel film". Většina lidí si všímá vizuálu, který je ale záměrně přešlechtěný a falešný, protože se tu pracuje s fenoménem "nespolehlivého vypravěče". Zůstává jen otázka, jestli to celé je chlapecká, nebo dívčí fantazie... Zatím to vypadá spíš tak, že Snyder dost koncepčně naštval spoustu geeků a fanboyů, kteří si nemůžou užívat film podle svého. Že to ani při pochopení tvůrčích záměrů není velká zábava, ale jen sebedestruktivní experiment, je věc jiná.
kery-
kery-
3 671 bodů
6
V dnešní době je trendem udělat příběh filmu co nejvíc komplikovaný. Obecně platí že čím víc je příběh komplikovaný, tím větší má hodnocení. Ale musí se to dát režisérovi, který se s tím umí poprat..Což v tomhle případě moc nechápu. Příběh je zbytečně "sračkovitý", hlavní chybu bych viděl v tom, že se vsadilo na asi 5 odlišných linií (viz. "tripy"), mělo se vsadit jen na jednu a mohlo z toho být parádní fantasy, i když tenhle žánr není nic pro mě. Naopak co musím pochválit je parádní hudba a troufám si říct, že i po vizuální stránce se film může řadit hodně vysoko. K tomu herečky , které sice neumí moc hrát, ale všechny mají parametry na to zlomit mi srdce. Téma "školačky" je v tomto případě více než vzrušující a nedá se říct, že by se někdy něco nedělo..
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Píši tento komentář po druhém shlédnutí. Je nutno podotknout, že je velký rozdíl, když koukáte na nějaký kinorip a nebo si počkáte na blu-ray verzi. Já jsem měl tu možnost vidět tento film v obou obrazech, a musím uznat, že jsem změnil prvotní kinoripový názor. Také už je to 2 roky, co jsem to viděl, a je možné, že se moje představy dobrého filmu změnily. Tak či tak, tento příběh je luxusně vyšperkované fantasy, které si nehraje na žádný slaďoučký bonbónek. Skřeti od Saurona, zombie nacisti v kombinaci s vytříbenou fantazií Zacka Snydera vytvořily neuvěřitelnou podívanou, která stála za opětovné puštění. 80%.
saboter
saboter
3 564 bodů
6.5
Celkově Synder udělal velkou chybu že film přirovnal k oreginálnímu počátku ale jinak když překousnete celkově celou logiku která ve filmu aspoň trochu měla být a shlednete film hlavně kvůly akci tak se vám film bude aspoň trochu líbyt.Co filmu ale neodpustim je zbabraný a nepochopitelný konec.
pantak
pantak
3 367 bodů
7.5
Hodně zajímavě natočeno.
winetach
winetach
1 927 bodů
6
Keby ten scenár nebol taký úbohý....
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
9
5 sexy akčních hrdinek v ostentativních šatičkách bojuje se zombie, androidy, draky či robotickými samuraji ve zdánlivě primitivním příběhu a v čele celé té popkulturní řežby audiovizuální mistr Zack Snyder a jeho snová obrazotvornost. Hnidopišské kritiky rádoby filozofů a kverulantů horečně namítají tím, že Sucker Punch chvílemi postrádá logiku a nenabízí nic víc než jen efektní bojovou smršť vyhnanou do krajnosti. I kdybych souhlasil, i přesto se jedná o precizně vybroušenou akci s fantastickými scenériemi a choreografií nemálo podobnou Johnu Wickovi, se stejnou úderností a intenzitou. Mimoto zaujme i správně ujetý soundtrack s několika klasikami popového a rockového žánru v novém hábitu, který spolu se Snyderovou ojedinělou schopností každý záběr do syta vychutnat dotváří orgastický počin. Zprvu poněkud jednoduchý příběh se po zamyšlení a analýze stává velmi promyšleným, detailně zpracovaným a ve své hloubce srovnatelným s dalším Snyderovým dílem Strážci. Závěr nabízí nepřeberné množství interpretací a divák se může vytasit s formulací, která by druhého ani nenapadla ( psáno z vlastní zkušenosti ). Na první pohled povrchní mainstreamová zábava, maximálně účelová slast pro zrak a sluch, při podrobnějším ( a opakovaném ) sledování ale vyvstává nový rozměr intelektuální slasti. Snyder zatím nepochopen, o několik uvědomělých kritiků později se ale ze Sucker Punch stane kultovní megahit. 90%