Komentáře a recenze 57

7.5
Nevím co k tomu napsat .... ale ono to vlastně bylo skvělé ....
Innuendo
Innuendo
908 bodů
1.5
Snyder se znovu snaží ohromit počítačovou animací a přestylizovanými scénami, které mu tak jdou. Ovšem jeho snažení ztroskotává na několika faktech. Snaha ždímat emoce vychází úplně naprázdno, příběh ať se jeví sebevíce dojemně nedokáže vtáhnout. Příliš očividné je, že se jedná o prvoplánovou, povrchní zábavu pro pubescentní omladinu. Ale to by mi ani tak nevadilo, problém je, že ani ty akční scény nejsou tak kulervoucí, jak bych si představoval. A vše podtrhuje nesympatická hlavní představitelka s neustále nasazeným pohledem raněné laně. Kdo viděl Watchmen, tak toho Sucker punch prostě uspokojit nemůže. Ale soundtrack vynikající.
mr.hack
mr.hack
742 bodů
7.5
Divný film, který mě dostal těmito věcmi: 1) holky (po tomhle filmu jsem měl chuť ocenit minisukně největším vynálezem 20.století). 2) konec, který Vás nutí o filmu přemýšlet (i po pěti dnech usilovného přemýšlení a několika pivech jsem nepřišel na vysvětlení, se kterým by do sebe zapadlo vše, co se ve filmu dělo). 3) soundtrack (je stejně divný a chytlavý jako celý film). Je pravda, že tento film je tak trochu splácanina všeho možného, ale rozhodně není propadákem a zaslouží si vyšší hodnocení.
dowmany
dowmany
75 bodů
vydeli ste nekdo tenhle film
matyas-hausner
matyas-hausner
61 bodů
2
velmi slabé...akční scény mi přišly až moc divné
pampeliska25
pampeliska25
14 bodů
10
Byla jsem z filmu naprosto mimo! Takové ztvárnění pocitů někoho, kdo byl zneužíván a chce se osvobodit - celkově - jak fyzicky tak vnitřně - podle mě takto nikdo ještě neudělal. Šílené, ale zasahující a fascinující. Myšlenka výborná a poučení - bojovat proti zrůdám se prostě má a musí, jinak to nemá smysl, nikdy se nevzdávat i když jde o život - a o ten jde vždycky.
Wyther
12 bodů
10
Tento film je dostdobře zpracovný, krásné dívky,užasné efekty z ruzných her,a ta musika užasně vystižená..podle mého názoru jsem tam našel alespon 5 her , Příbeh o tom jak si pomáhat a najít přátele , take o zradě a pomstě má to můj obdiv i meho kamarada.. muj hlas je 100% ale minimalne asleposn 90% musi získat (tímto filmem bych uvítal kdyby se natočila i "Dvojka" Super Film =))