Komentáře a recenze 41

Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
4
Řekněte desetkrát rychle za sebou: Barbar Conan zbabral, čo zbadal.
4
Zatímco původní Conan pro mě zůstane klasikou fantasy žánru tenhle se v životě nemůže vyhrabat ze škatulky béčkových oddychovek zcela bez šance na nejaké pozdější prohlášení za kultovní záležitost. Překvapivě není největší slabinou téhle předělávky Jason Momoa, který zaručeně obstál, jenže to je asi jediný protože co se týče záporaka, rejži a toho chlápka co sesmolyl scénář ty jasně propadly na celé čáře a pro Boha proč nechali sestříhat film nějakýho senilu s aizhamerem. Slabounký průměr ale jen díky Jasonovi.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
3.5
Dost nevydařený restart.
Ombak_Penari
2 764 bodů
6.5
Myslím, že tohle pod 50% prostě nepatří. I kdyby jen za skvělého Jasona Momou, na kterého se neúspěch téhle slátaniny nedá svádět a který je podle mě rozhodně lepší Conan než byl Arnie. Nejen že umí líp hrát, ale je i výrazně věrnější předloze a evidentně do té role dal všechno. Já ten film nechci přehnaně bránit, Marcus Nispel je prostě břídil, ale v téhle procentuální kategorii se pohybují mnohem horší slátaniny...
Martrix
Martrix
2 449 bodů
4
Je jistá kategorie filmů, u kterých neexistuje přímá úměra mezi špatným hodnocením a počtem lidí, kteří se na ně i přes varování prvních kinoprůzkumníků stejně podívají. BC do této kategorie patří a tak jsem se i já přidal k davu těch, kteří chtěli na vlastní oči vidět, jak moc špatné to doopravdy je. A protože jsem byl připravený na pořádný průšvih, nejsem zklamaný a nemám potřebu to s tou kritikou zase tak moc přehánět. Srovnání s ArnoldoConanem přejdu pouze konstatováním, že jde o dva naprosto rozdílné filmy, které spojuje pouze Hyborijský svět a název hlavního hrdiny. Momoa mi jako Barbie nevadil, i když by jeho postava snesla o něco víc zarputilosti a méně skautíkovosti(že někdo mluví jako barbar, z něho opravdu drsnýho týpka neudělá). O to víc mě štvala pipka uječená, kolem které se děj motal. Do Hyborie se ze všech důležitých postav hodila nejméně. Zato Stephen Lang, který tvrdil muziku už v Avataru, byl pro svět čarodějů a mocichtivých králů jako stvořený, stejně jako hnusná Rose McGowan. O ostatních postavách nemůže být řeč, protože posloužily buď jako útěrky pro Conanův meč, nebo jako chodící, sedící, visící křoví. Což bohužel platí i pro nadpřirozené bytosti, z nichž byli zajímaví pouze písečníci. Když to shrnu, tak Barbar Conan trikově zapadá do stejné škatulky jako Princ z Persie: Písky času a scénáristicky mezi skvosty jako Král Škorpion. A protože Momoa nezískal 7x Mr. Olympia a Rachel Nichols neukázala ani jedno prso, nebylo se ani nač dívat. Přesto to nebylo úplně děsné, ale spíš tak nějak únavně zbytečné.
psico
psico
1 671 bodů
6
Mě se nový Barbar Conan taky líbil. Ale Arnie nasadil laťku která asi nejde jen tak překonat byť se Jason Mamoa snažil sebevíc. I tak jsem ale s filmem spokojen.
Medúska
Medúska
947 bodů
0.5
Tak tohle už nikdy víc. Jen samé bojování, stříkající krev a ječení nebohých lidí. Tenhle film dělá jen ostudu a když si vezmu, že je to remake klasiky se Schwarzeneggerem, tak jsem velmi ale velmi zklamaná.
Lemmy01
337 bodů
7